Historik
Föregående · 119 · Nästa
Brynäs IF > Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Hora också, vi måste fan vara världsmästare på att släppa in en kvittering direkt efter ett ledningsmål, hur fan är det möjligt?
Brynäs IF > Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
| Shots | 14 | (14:-) | 0 - 0 (0-0, 0-0) Waiting for 2nd period 20:00 | Shots | 15 | (15:-) | |||
| 0,00% | 0,00% | ||||||||
| Saves | 15 | (15:-) | Saves | 14 | (14:-) | ||||
| 100,00% | 100,00% | ||||||||
| PIM | 2 | (2:0) | | PIM | 0 | (0:0) | |||
| PP | N/A | (00:00) | PP | 0,00% | (02:00) | ||||
Brynäs IF > Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Peja: Givetvis så vill lallarna plocka bort en av våra absolut bästa spelare, hur ska dem annars kunna vinna??
Brynäs IF > Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
sylf: Nu går jag ut med jycken, när jag kommer tillbaka så räknar jag med att det står 0-3 :-)
Brynäs IF > Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Brynäs IF | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 4th Line | 25. Johansson, Martin | 24. Hansen, Mads | 11. Ollas, Jesper | |||||
| 27. Lindgren, Alexander | ||||||||
| 3rd Line | 29. Molin, Emil | 31. Granström, Jonathan | 41. Widing, Daniel | |||||
| 22. Sundqvist, Jörgen | 5. Löf, Simon | |||||||
| 2nd Line | 53. Thuresson, Andreas | 19. Järnkrok, Calle | 28. Lindholm, Elias | |||||
| 15. Bertilsson, Simon | 44. Franson, Cody | |||||||
| 1st Line | 90. Harju, Johan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 62. Lavander, Mats | |||||
| 3. Djoos, Christian | 13. Gunderson, Ryan | |||||||
| Goalies | 30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan | |||||||
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skellefteå AIK-Rögle BK 6-0
Stabil skottstatistik :-)
Länkar:
SVT Text - 379
SVT Text - 379
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
sylf: Huge såklart, han kan säkert berätta vad som är så bra med att Bäckis lirar i Ryssland istf i Brynäs :-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Så jävla sorgligt :-( Tur att Huge är nöjd iaf :-)
Redigerad kommentar
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - AIK / 20121017
Zappaholic: men hur fan är det möjligt att karljäveln får fortsätta att döma i ES, hur många ggr ska karln få göra bort sig utan åtgärd?
Brynäs IF > Sv: European Trophy 15/10 Tappa - Brynäs
Jajjen: Om du bara visste vad Berg jobbade med så hade du insett att han vet mer om Carema än vad media gör :-)
Brynäs IF > Sv: Lockout 2012
Patrik Källstr: Varför skulle det vara dåligt av MoDo? Jag ser gärna att Bäckström kommer till Brynäs :-)
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Huge: "När jag har suttit längst fram i Supporterbussen nån gång, så rusar Rodrigues som ett jehu och sätter sig längst bak när han får syn på mig.
Säger inte flaska under hela bussresan.
Så mkt för den berömda "stake" han brukar skryta med härinne... ;-)"
*asg* så kan man ju också se på saken.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Tväst: Det är givetvis grymt om man stödjer Brynäs, men någon gång måste man fan kunna såga, annars så blir det inte särskilt trovärdigt :-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Johan Norrström: Alla som kritiserar något som har med laget att göra, räcker det :-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Johan Norrström: Du är grymt selektiv när du läser inlägen här i gb:n :-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Tväst: Du får tycka o skriva precis som vad du vill, frågan är om du är en lallare 6eller en snubbe med stake o även kan lägga fram dina argument irl??
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Johan Norrström: Som sagt, vi kan dra det här i långbänk. Du tycker som du gör(hihi) och jag tycker som jag gör(FUCK YEAH) :-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Tväst: Har svarat massor med ggr, men det passar ju inte din rövslickarhandske så vi ka nog dra det här till fan avlöser oss.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Johan Norrström: Förstår att det blir jobbigt när man inte kan svara :-)
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Johan Norrström: OMG, du måste verkligen ha fått mycket stryk när du gick i skolan.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Johan Norrström: Jösses kan man verkligen säga, är det någon som har diskuterat förtroendet för TJ? Vi diskuterar om LJ ska bänkas eller inte. Du tycker att LJ ska lira, jag och många med mig tycker inte det då han stjälper mer än han hjälper, så om nu LJ blir bänkad har jag och Många med mig ett liknande omdöme som TJ och GP då??
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Tväst: Då frågar jag även dig, hur kommer du att resonera om LJ blir bänkad?
Brynäs IF > Sv: Lockout 2012
Fritt fram för NHL-spelare i Elitserien, nu köööör vi :-)
Redigerad kommentar
Länkar:
Marknadsdomstolen underkände överklagan | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Marknadsdomstolen underkände överklagan | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Johan Norrström: Så om LJ nu blir bänkad, hur kommer du att resonera då?
Brynäs IF > Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Ny fight imorgon, vill se laget såhär:
Målvakter: Holmqvist(Rahm)
Gunderson-Franson
Lindholm-Järnkrok-Molin
Sundqvist-Djoos
Thuresson-Enterfeldt-Harju
Bertilsson-Löf
Widing-Nordqvist-Johansson
Granström-Hansen-Lavander
Extraspelare: Ollas och LJ
+ 4
Föregående · 119 · Nästa
