Historik
Föregående · 120 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Johan Norrström: Så kan det mycket väl vara, eller så beror det på att han är en jävla sopa, go figure!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Davey_22: Skillnaden är att Lasse gör fan så många fler misstag än vad Löf och Molin gör tillsammans för den dubbla lönen...
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Johan Norrström: Rätt o riktigt, frågan är hur länge fanskapet ska rehabträna, sådant gör man väl innan man kliver in på isen, inte mitt under brinnande säsong :-)
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Både Molin och Löfs dåliga agerande har kommenterats under kvällen, precis som sig bör.
Redigerad kommentar
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
sylf: Varför försvara sig när man inte ens har en ledning att försvara??
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Huge: Vad tycker du, varför ser det ut som det gör, nu gjorde Calle mål, men varför är det så jävla fippligt överlag?
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Zappaholic: Pungbråck, äntligen något fittan inte kan förklara :-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Tack Elias :-) Undrar när de etablerade spelarna ska börja leverera?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Cody Franson
Zappaholic: Bedrövligt dåligt, men allas våran Huge kanske kan förklara vad det beror på?
Brynäs IF > Sv: Cody Franson
Zappaholic: Visst var det bra, vill dock att Brynäs gör det bättre. Jag vill alltid att dem ska vinna, hatar(och då menar jag vrkligen HATAR) när det fipplas o förloras!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
90Steen_: Fråga Huge, han kan ju o vet allt :-)
Redigerad kommentar
+ 1
Brynäs IF > Sv: Cody Franson
Zappaholic: Svenska mästare behöver väl inte visa ödmjukhet inför uppgiften :-(
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Så skönt att inte allas våran LJ har gjort någon jättegroda än ;-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Undrar när avsluten ska resultera i mål? Det är alldeles för mycket fippel i 1:a.
Brynäs IF > Sv: Cody Franson
Snacka skit är mycket möjligt att jag gör, men jag har inte tungan uppkörd i en röv, därför min fråga.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Cody Franson
hejhej: Så jävla skönt att ytterligare en anonym lallare håller sig borta, lova nu att du gör det också, för du tillför inte ett jävla skit :-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Cody Franson
hejhej: Jag vet mycket väl vad många av killarna tycker, så kom med något nytt. Dem lirar i ES och vet att det skrivs på alla möjliga och omöjliga forum, det är något som man får ta på både gott o ont. Har haft flertalet med diskussioner med både spelare o ledare genom åren och det har bara varit bra snack trots hård kritik.
Brynäs IF > Sv: Cody Franson
hejhej: LJ är en glaslirare och en av seriens mest överskattade spelare. Visst behöver han istid, men den kan han lika gärna få i J-20 eller i Mora. Killen är en säkerhetsrisk som kan kosta oss mycket rent poängmässigt när det ska summeras framåt vårkanten.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå
Får verkligen hoppas att idioten Winnerborg sköter sig bättre än mot HV borta?
Jag tippar 5-3 vinst med följande målskyttar: Franson 2 i pp, Järnkrok, Molin och Gunderson :-)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brynäs IF > Sv: Cody Franson
MarcusElving: Bedrövligt att TJ petar Djoos ikväll. Tycker att Djoos går före både Löf och LJ. LJ kan få speltid i J-20 eller i Mora.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
3 poäng och att Järnkrok fick måla var väl det som var positivt ikväll, kan tyvärr inte hitta något annat. Hoppas att få se Franson i nästa fight.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
sylf: Eller "Gretzky" som vissa lallare vill kalla honom :-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
Zappaholic: Var tvungen att gå ut med jycken, då givevis så blir det mål :-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
Zappaholic: Ja du, att göra en bättre period än den första är inte så svårt :-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
Lindström: Kul att det är en av de etablerade spelarna som visar vart skåpet ska stå ;-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
Zappaholic: Verkligen, men det gör man fan inte ikväll :-(
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
Anders Berg: Det är många omg kvar, dålig is, trasig Zamboni bla bla bla ;-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
Slajsarn: TJ måste göra något i periodpausen, gör några formationsändringar för att väcka laget.
Lindholm-Järnkrok-Molin
Thuresson-Enterfeldt-Harju
Widing-Nordqvist-Johansson
Ollas-Granström-Lavander
In med Berglind istf för skithögen LJ.
Extra: Hansen och LJ
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
Slajsarn: Vi kommer nog snart att få en förklaring till varför det ser ut som det gör, finns ju allvetare här i gb:n ;-)
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
sylf: Luktar underskattning lång väg. SKÄRPNING för faan!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
sylf: Känns verkligen som att Brynäs är på tårna, NOT!! Bedrövlig inledning.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
Lindström: Lärking o Sjöqvist är idioterna som dömer, känns inget vidare :-(
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Rögle BK 9/10-12
Brynäs IF | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Goalies | |||||||
| 30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan | |||||||
| 1st Line | 13. Gunderson, Ryan | 3. Djoos, Christian | |||||
| 62. Lavander, Mats | 9. Enterfeldt, Sebastian | 90. Harju, Johan | |||||
| 2nd Line | 5. Löf, Simon | 22. Sundqvist, Jörgen | |||||
| 28. Lindholm, Elias | 19. Järnkrok, Calle | 53. Thuresson, Andreas | |||||
| 3rd Line | 20. Jonsson, Lars | 15. Bertilsson, Simon | |||||
| 41. Widing, Daniel | 39. Nordquist, Jonas | 29. Molin, Emil | |||||
| 4th Line | |||||||
| 31. Granström, Jonathan | 24. Hansen, Mads | 25. Johansson, Martin | |||||
| Extra Players | 4. Berglind, Victor (RD) 11. Ollas, Jesper (LW) | ||||||
Föregående · 120 · Nästa
