Historik
Föregående · 18 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Powerfade: Huge är en kappvändare, inget nytt under solen alltså😂😂😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Chris11: Go figure. Brynäs IF är en amatörförening😠😠😠
+ 5
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Zappaholic: Såklart, låt inte bitterheten ta över😉😂😂😂
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Charles: Bengtzén har lite att göra, hade räknat MoDo som en räddningsplanka.
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Carl Lejonkräk: Orka scrolla igenom allt lallande.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Powerfade: Tar 2 varv nästa guld, men du får ta om det blir sängliggande i koma om 50 år😂😂
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Nu håller jag på Växjö hela vägen, skulle vara så skönt att bryta 12 fingrarna😃
+ 5
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Vet att vi inte kommer att ta SM-GULD 2015/2016. Vem vet något annat😃
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Tycker att det var en klockren propp. Hade Görtz ställt sig upp så hade Welch fått vara kvar på isen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Har just rakat mig. Visst var det en förbättring men inte i närheten av vad jag såg idag. PP o BP måste förbättras med 90%, sen måste det till ett par tre riktiga spetsvärvningar. När det gäller försvaret så finns det mycket att önska.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Förstår att du såg det. Vi är inte ens i närheten när det gäller PP o BP.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sitter och kollar på Växjö - Frölunda, shit vilken fart o kunnande. Grymt imponerad. Hoppas att Brynäs kan visa upp något dylikt nästa säsong?
Föregående · 18 · Nästa
