Inlägg: 1689996
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Powerfade:
Det finns väl inget som säger att det ena är bättre än det andra. Förstår inte syftet med att ha truppen spikad tidigt. Det är ju först när laget går på is man börja sätta spelet och sammansvetsa laget. Argumentet för skulle väl vara att marknaden blir mindre ju längre man väntar. Fast värvningen av Sweatt som gjordes i Juli, visar väl på att det går att hitta duktiga spelare fast man väntar med att spika truppen.
Det finns väl inget som säger att det ena är bättre än det andra. Förstår inte syftet med att ha truppen spikad tidigt. Det är ju först när laget går på is man börja sätta spelet och sammansvetsa laget. Argumentet för skulle väl vara att marknaden blir mindre ju längre man väntar. Fast värvningen av Sweatt som gjordes i Juli, visar väl på att det går att hitta duktiga spelare fast man väntar med att spika truppen.
+ 4
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Powerfade: Huge är en kappvändare, inget nytt under solen alltså😂😂😂
+ 2
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Powerfade: Vi har ju tappat Anderse'n mitt i sommaren så vi saknar egentligen bara en spelare och det är ju i paritet med hur det såg ut på Sundlövs tid.
Så du om någon borde kunna relatera till skribenter som tycker samma sak. ;)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar