Historik
Föregående · 21 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
😂😂😂😂😂😂😂😂, Slovak har inte presterat. Det lallas på precis som förut😢😢😢
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: Eller så gör han det o blir förbannad och bevisar motsatsen😃
+ 3
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Jajjen: Inte bara för att, utan han har ju lovat spetsvärvningar. Sen att spetsvärvningar för Bengtzén betyder något helt annat än vad resten av Hockeysverige tycker är en helt annan sak 😂😂😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Powerfade: Härligt, vi förlänger med snubbar som inte är totalt klappkassa o är villiga att gå ner i lön. Brynäs IF i ett jävla nötskal😠😠
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: Ja herregud, varför förlänga med Kilström, snubben har ju varit klappkass😠😠😠
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: Förlåt, Instagram ska det vara.
Redigerad kommentar
Länkar:
Instagram
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
I Örebro händer det grejer.
Länkar:
Örebro presenterade fyra nya spelare | Örebro | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Örebro presenterade fyra nya spelare | Örebro | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Alexander Lindgren har twittrat om att han lämnar Brynäs.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SnowKing: Tyvärr så har det varit svagt i Gävle under en längre tid, bortsett från slutspelet 2012.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: Det är alltid mer drag i Göteborg. Hade vi någon utsåld kvart?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar vad som ska behöva hända för att Gavlerinken ska fyllas med folk o hejas som det görs i Göteborg, Växjö, Örebro och Jönköping tex?
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Huge: Gissar inte ett skit, Skellefteå är det mest vältränade laget😃
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
SnowKing: Är man vältränad så blir det inga armbrott😃. Tror nog att du förstår vad jag menar?
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
SnowKing: Om vi hade varit bäst tränade så hade vi haft lagom hälften skadade😃
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
dAVydov: Trodde att alla Brynäsfans ville att vi alltid ska vara bäst, sen att det är en utopi är en helt annan fråga?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
dAVydov: Har inte sagt att det är lätt, det är bara en önskan😃
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Jag vill ha ett lag som alltid är bäst, liksom det allting går ut på. Det här jävla alibideltagandet ger jag inte mycket för😃
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
bradberry: Hoppas verkligen att det finns backup planer när det gäller ev klausuler.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Peja: Har inte gått något vidare för Wännström sedan han lämnade Brynäs. Har han varit skadad?
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Tror att Saviano skulle funka klockrent med Bulanhockey, han är ju grym på rören.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Bergfors kontrakt går ut o han kan tänka sig spel i SHL, varför inte hos oss😉
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Du tror inte att dom hänger alltså😂😂😂
Länkar:
Brynäs-profilen nära bli boss i Karlskrona | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Brynäs-profilen nära bli boss i Karlskrona | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2015/2016
Olden har slagit upp sin axelskada igen. Behöver vi skadebenägna spelare, känns som att vi kan det😢
+ 2
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2015/2016
bifhjärta: Om Rögle går upp så hänger Smotherman med :-(
+ 1
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2015/2016
Du har tidigare sagt att du själv inte skulle byggt laget på det sätt Brynästruppen sett ut den här säsongen.Vad vill du förändra nu?
– Jo, det har jag sagt. Och jag tror inte någon hade byggt laget så.
Vilken känga till Sundlöv!
– Jo, det har jag sagt. Och jag tror inte någon hade byggt laget så.
Vilken känga till Sundlöv!
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bifbiffen: Sundlöv har förstört så otroligt mycket😢
+ 3
Föregående · 21 · Nästa
