Historik
Föregående · 20 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Acapulco: Varför skulle det utesluta Kempe, han är 26 bast, alltså ingen dunge? 😃
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BRYNÄS4EVER NR1: Rent sportsligt så är det ju en katastrof men rent egoistiskt så är det ju kärlek😃
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
honken21: Misstagen är för många, det är d folk reagerar på. Klart som fan att det begås misstag, tyvärr så gör dom för många.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Du verkade bli lack för att munkas kritiserade backsidan, men där verkar ju det som att ni ändå är överens, ingen av er är nöjd med hur den ser ut😃. Att det finns ljusglimtar i andra delar av laget är en annan sak😉. Det behövs ett par riktiga backförstärkningar för att jag ska känna mig lite säkrare. Hade varit nice att inleda 2015/2016 med bra styrka i alla lagdelar.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Powerfade: Nu när man förlängde med Kilström så måste det in klass på baksidan. Backsidan ser nästan svagare ut nu.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
honken21: Snacka kan alla göra, nu är det upp till bevis o leverera snacket😃
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Huge: Du svamlar ju så jag hänger på. Kilas har varit kass oavsett.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Huge: Så du tycker alltså att Kilas har presterat på ett bra sätt? Svara bara JA eller NEJ.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
KulaShaker: Luleå presenterade precis Lagace o Schira. Så ingen Gunderson, Omark eller Moses.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Dr Spec: Jag vidarebefordrar bara den infon jag själv får. Don't kill the messenger😂😂😂
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Hans kontrakt går ju ut, så det är väl inte helt omöjligt😃
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Brynäsgubbe: Om det nu skulle vara sant så är det Money talks and bullshit walks.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Jag tror att vi snart kommer att få läsa att Alcén, Rohdin och Jämtin är klara😂.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Hur skulle du betygsätta Brynäs säsong 14/15?
Någon har röstat MVG. Hade varit intressant o höra hur den personen resonerar😃
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Peja: 5 år sedan han var "het". När stjärnan börjar falna så tar man väl chansen där man fortfarande kan få bra med deg?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Det finns både spelare och ledare som är här o läser.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Såklart, han kan nog inte slita sig från sidan, varför skulle han vara annorlunda än någon annan här i gb:n😃😃.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Huge: Kolla på Jakub Varna, honom plockade LHC till sig redan för 4 år sedan. Den unga finnen ligger ju uppenbarligen längre fram o kan nog ta en plats hos oss ganska snart. Dom flesta unga bra spelare försvinner över pölen så inget nytt under solen. Om du tycker att namn spekulationerna är löjliga o ointressant så kan du ju scrolla eller återkomma i september😂😂😂
+ 4
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Huge:Att spekulera och leka med olika namn är ju det som är själva grejen med Silly season.
Redigerad kommentar
+ 8
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Huge: Vill ha honom till organisationen, betyder inte att han ska gå direkt in i A-laget.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
TobiasR: Han har ju kontrakt, så förmodligen inte. Han kanske har en klausul?
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Bratwursten: Eller så är det allsvenska spelare men man vill vänta o busa till det lite😯😯
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: Sen kan man ju undra hur det har blivit 4 mille i förlust för 2:a året i rad. Guldet utnyttjades ju inte till fullo iaf. Men vi kan ju komma överens om att aldrig vara överens😂😂😂
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: Läge för Stureplans wannabe liraren HGK att börja prioritera, vad är viktigast?
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: Vi behöver ytterligare ett par snubbar som vet att målet är målet. Har varit alldeles för mycket fipplande den här säsongen. Går inte att ständigt o jämt försvara skiten.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: Det är så alltså, eller är det snålheten som bedrar visheten?😃
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Chris11: Just nu så räcker det😢. Nu vill jag se ett par riktiga jävla bomber😃
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Grymt o se hur ni greppar efter halmstrån gubbar😃. Det kan ju gå, eller så kan det mer troligt gå åt helvete😂😂😂
Föregående · 20 · Nästa
