Historik
Föregående · 27 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 20/2-15
Forsberg 1978: Fuck this shit, nu tar jag en bira, har ju sportlov god damn it😂😂😂
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har absolut ingenting med hockey att göra, men min gud Bruce Dickinson i Iron Maiden har fått cancer. Fan vad jag hatar denna sjukdom😢😢😢
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Våra 1:a perioder den här säsongen:
Vunna 8
Oavgjorda 19
Förlorade 21
Av dom 21 förlorade så har vi även torskat matchen i 17 ggr av fallen.
Vi har en målskillnad på -21 när det gäller 1:a perioder.
Finns onekligen lite att jobba på.
Vunna 8
Oavgjorda 19
Förlorade 21
Av dom 21 förlorade så har vi även torskat matchen i 17 ggr av fallen.
Vi har en målskillnad på -21 när det gäller 1:a perioder.
Finns onekligen lite att jobba på.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Steenm: Härligt att du svarar både på min o din fråga😂😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Bratwursten: Det ska aldrig skrivas längre än 2 år.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
0-8 på dem två senaste, bedrövligt jävla skitdåligt😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Bratwursten: Skapa men inte göra, det är ju det som skiljer toppen från botten.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Lindström: Det är ju tur att det bara är 4000 på plats. Man får den publik man förtjänar.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Zappaholic: Det säger ganska mycket om det här alibigänget😠😠😠
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Strax Champions League😂. Varför plåga sig med Brynäs IF liksom😠😠😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Zappaholic: Ser du matchen? Som sagt Starky var kass o resten av gänget vek ner sig. Finns varken fart eller fysiskt spel, lite basket/innebandy över spelet. Linköping gör precis som dom vill.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Peja: Man behöver ju inte kolla på skiten för att fatta vad som händer, finns ju pling och Text-Tv, fråga Huge!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Zappaholic: Titta på dig själv så har du svaret!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Peja: Vadå snudd på körd, det är kört o hela Hockeysverige garvar sig harmynta. Finns inget lag som kan uppträda så här jävla uselt. Starky är kass, men utespelarna har inte heller rosat marknaden😠😠😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Byt ut Starky, han är slutkörd. Vi har världens chans att knappa in på Djurgården men vad gör dom då, viker ner sig som ett gäng strykrädda skolflickor😠😠😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
Är det för mycket begärt att dom ska prestera från 1:a nedsläpp😠😠😠😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Vadå lite slarvigt, du hade FEL. Hur jävla svårt ska det vara att erkänna det???
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi är överens om att inte vara överens, det är en början iaf😂😂😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Holy shit, det är verkligen något allvarligt fel med dig😂😂😂
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Vilken/vilka spelare har återkommit tidigare än vad läkarna har sagt?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Hela organisationen är för stor. 5000 tusen man på marknadsavdelningen, ändå misslyckas man å det grövsta😂😂😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Så tråkigt att det varenda jävla säsong ska det snackas om ekonomin och att vi inte har råd. Vad gör dom med degen egentligen kan man undra?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Om anledningen är att dom gav fan i det så blir iaf jag lite fundersam?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Eller som sket dom helt sonika i det och sparar degen till nästa säsong o hoppas att klara denna säsong ändå.
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Brynäs IF - Linköpings HC 18/2-15
På onsdag är det dax att komma upp på spåret igen. Det kommer givetvis att bli tufft. Vad tror ni om matchen?
Tips: 4-3
Tips: 4-3
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Clarence: Så är det, men dom är ändå bättre än Brynäs IF😢
+ 3
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Huge: Kör en klassiker, bla bla bla. 4-0 speglar precis matchbild en. Vi är inte ens nära med ett slutkört lag!!!!
+ 4
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Lindström: Vi har en Skybar och 4998 anställda😂😂😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
Peja: Det är skillnad på professionella klubbar o korpen!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 14/2-15
rafalski: Tror tyvärr att vi blir nollade. Dom ser helt slutkörda ut😢
+ 1
Föregående · 27 · Nästa
