Inlägg: 1662947
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pigalle: Jag har då aldrig sett någon uppgift tidigare på att Sweatt satt på ett 1+1 kontrakt. Det enda jag läst och hört tidigare är att han förlängde med två år....finns någon länk till var detta skrivits tidigare? Jag är lite brydd att jag missat detta.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pigalle: Haha, du tog orden ur min mun.
Sedvanligt snömos från murvlarna för att försöka få folk att klicka på artikeln och dra in pengar till firman.
Hur kan den vara okänd om alla redan känt till att Sweatt varit signad på 1+1?
Och stoppa pressarna, för faan!!!
Jättesensation och nåt oerhört märkvärdigt när det gäller kontrakt som går ut nästa säsong: lagen RISKERAR att tappa spelare vars kontrakt går ut.
Hade vi ingen aaaaaaaaaaaaning om....
Sedvanligt snömos från murvlarna för att försöka få folk att klicka på artikeln och dra in pengar till firman.
Hur kan den vara okänd om alla redan känt till att Sweatt varit signad på 1+1?
Och stoppa pressarna, för faan!!!
Jättesensation och nåt oerhört märkvärdigt när det gäller kontrakt som går ut nästa säsong: lagen RISKERAR att tappa spelare vars kontrakt går ut.
Hade vi ingen aaaaaaaaaaaaning om....