Historik
Föregående · 35 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Powerfade: Armalis hade säkert en plåtning med Versace igår😂😂
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Fuck vad nice, Skånetrafiken levererar sena tåg o vi leder med 2-0, en av två iaf😂
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Nu är det bevisat en gång för alla, TJ är en lallare!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sådan här coachning gillar jag😃
Länkar:
JVM-trio tillbaka ? då petas stjärnor | Modo | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
JVM-trio tillbaka ? då petas stjärnor | Modo | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Om Scott blir/är långtidsskadad så kanske det vore något, han har ju potential grabben😃
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
tjugo8: Revanschsnacket står mig upp i halsen. Finns inget som tyder på att det blir någon revansch. Brodecki verkar osäker likaså Scott?
Brynäs IF > Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Klassikermöte och en mycket viktig match imorgon. Förhoppningsvis så är Scott, Lindblom, Brodecki o Lööke tillgängliga. Det känns som att 3 p är det enda som gäller, vi får hoppas att grabbarna fick sig en positiv boost efter matchen igår. Vad tror ni om morgondagen?
+ 1
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
rafalski: Tar vi extrapoängen så går vi förbi Leksand, men det är väl för mycket begärt.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Zappaholic: Man kan ju undra när självförtroendet ska komma tillbaka, går det hand i hand med TJ tro?
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Hade ju onekligen känts bättre med en 12-0 ledning inför sista😃
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
bifhjärta: Han lär ju spela i SHL även nästa säsong, fast då i Djurgården.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Rossa: Han har nog tröttnat han med, han hoppas nog att TJ får gå vid torsk😉
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Läge för en timeout redan nu. Dom glider ju omkring som yra höns😠
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
smallround: Blomqvist är kanske en hyvens kille o gör bra saker utanför isen, därav speltiden😃
+ 1
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
KulaShaker: Hade gärna sett att man bytte plats på Blomqvist och Olden.
+ 4
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Ser ut som att Slovak går in bredvid Andersén😃
Länkar:
SHL
SHL
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Jäklar vad MoDo har rört om i formationerna!
Redigerad kommentar
Länkar:
SHL
SHL
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Zappaholic: Undrar vem Slovak ska lira med, hoppas han slipper Djoos?
+ 1
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Skrubben: Kul att Slovak lirar, att båda skulle komma till spel är ju för mycket begärt för oss Brynäsare, det hade ju varit kanon.
+ 6
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Perra röjde direkt, är rädd att Brynäs kommer få betala för det.
Brynäs IF > Sv: Ny tränare!
Huss: Kommer JR o Bulan så får grabbarna svettas och göra sig förtjänta av degen😂😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Fick pecis reda på att det är tänkt att Scott ska lira imorgon :-)
+ 6
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Så här vill jag se tre formationer imorgon. Håller dock tummarna för att Scott kan lira, då ser det givetvis annorlunda ut :-)
1:a Andersen-Carlsson Rödin-Lindgren-Sweatt
2:a Westlund-Nörstebö Wallace-Niinimäki-Olden
3:e Eklund-Kilström Brodin-Nordqvist-P Westerholm
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
Oroväckande tyst ang Scott o hans skada, någon som hört något?
Brynäs IF > MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
En riktig ödesmatch imorgon. Känns som att Modo kan få en positiv effekt av tränarbytet. Vad tror ni om matchen?
Tips: 3-2
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Undrar vem det är som har problem med läsförståelsen😂😂😂. Fortsätt du med ditt JA-sägande lallande.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Ny tränare!
Som sagt, Rönnqvist har tackat nej!!!
Länkar:
Rönnqvist har sagt nej till Brynäs | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Rönnqvist har sagt nej till Brynäs | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Samme krönikör skriver följande krönika för dryga veckan sedan. Käre Viktor vet nog inte riktigt vilket ben han ska stå på?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Hur ska TJ göra för att vända det till ett vinnande lag igen? Som sagt, juniorerna brukar vara slutkörda efter J-VM och det lär ta några matcher innan Slovak kan göra sig själv rättvisa. Hemska tanke om Scott blir långtidsskadad😢 . Tror tyvärr att vi blir förankrade i botten om det inte görs något kommande vecka. Har vi verkligen tid/råd att låta TJ forsätta att styra skutan?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Håller med dig o ju snabbare han är på plats desto bättre. Får hålla tummarna för att Bengtzéns snack bara är ett spel för galleriet, för annars är det riktigt illa. TJ kommer inte att reda ut det här.
+ 1
Föregående · 35 · Nästa


