Historik
Föregående · 34 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Mer pengar och högre ambitionsnivå i andra klubbar som det verkar :-(
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Carl Lejonkräk: Hade jag menat 2-5 så hade jag skrivit det.
+ 2
Brynäs IF > Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Viktig match imorgon, som tur är så verkar både Scott o Brodecki kunna lira😃. Vad tror ni om matchen?
Tips: 5-2
Tips: 5-2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huss: Vi får alldeles för lite pengar för dom spelare vi förlorar, om du frågar mig. Tycker att vi kan kräva en åldersgräns på 22 år innan spelarna får dra till NHL.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen Hossa till Leksand, tydligen för dyr, men dom har ändå fått loss deg till förstärkning. Hur fan lyckas dom egentligen?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nylander lämnar MoDo med omedelbar verkan, vad tråkigt😉
Redigerad kommentar
+ 6
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Clarence: Hur är det möjligt, Brynäs IF leder ju svensk hockeys utveckling???
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Gick ju sådär för är mina lag ikväll😢😢😢
Örebro - Brynäs 2-1
Crystal Palace-Tottenham 2-1
Örebro - Brynäs 2-1
Crystal Palace-Tottenham 2-1
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Zappaholic: Exakt, tyvärr så kommer vi nog inte upp i mer än 45% kämparinsats.
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Zappaholic: Trodde i min enfald att grabbarnas självförtroende skulle få sig en boost efter segern mot DIF, men det ser ängsligt o jobbigt ut. Dom verkar inte vilja vara där :-(
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Zappaholic: Undrar när vi dominerade en match senast?
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Vad gör Blomqvist som är så jävla bra o som gör att han får spela i alla former?😠😠
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Huge: Vi har 7 o dom har 9 i truppen, ingen jätteskillnad😃
Redigerad kommentar
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Örebros 3:e lina ser riktigt jobbiga ut.
Länkar:
OHK - BIF - SHL.se
OHK - BIF - SHL.se
Brynäs IF > Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
Finns ju en orsak till att du inte skrev några inlägg under matchens gång igår😂😂😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
Huge: Det var lungt o en trevlig stämning när du var "borta", inte så mycket längre.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
Zappaholic: Känns som att Lehtonen gör mål imorgon, the story of Brynäs😂
Brynäs IF > Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
Spel för Scott tidigast torsdag i nästa vecka.
Brynäs IF > Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
bifhjärta: Om det är en långtidsskada så måste han givetvis ersättas. Lehtonen behöver visst en nytändning😃
Brynäs IF > Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
Lunkan: Har fått info om att det är en muskelbristning i ljumsken/höften. Om så är fallet så blir han nog borta ett tag :-(
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Finns dom som har det värre än oss när det gäller skador/sjukdomar.
+ 1
Brynäs IF > Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Mycket skön seger igår😃. Imorgon smäller det igen, vill se ytterligare en 3 poängare för att man ska känna att en vändning värd namnet är på G. Vad tror ni om matchen?
Tips: 2-3
Tips: 2-3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Satan vad lite Modoiter det är här inne o kladdar. JFK brukar ju vara grym på att tycka en massa skit😂😂😂
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Zappaholic: Ingen jävla hybris nu, då brukar det bli buttfuck😃
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Fick precis en bild från Leksands omklädningsrum😂
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Det är ju en jävla tur att Djurgården suger purjo ikväll.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Zappaholic: Ganska fascinerande att Örebro på två jävla säsonger har gått förbi Brynäs IF både sportsligt och organisatoriskt. Brynäs IF som leder svensk hockeys utveckling.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Clarence: Det här är inte klart på långa vägar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Där gick kärring o kotte ner på undervåningen, inte fan svär jag väl??
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Zappaholic: Nu lugnar vi ner oss, är 44 bast, går upp o pissar 5 ggr per/natt😂😂
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Nu låter jag ungen skita igen, bajsblöja is the shit😂😂😂
Föregående · 34 · Nästa


