Historik
Föregående · 37 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Johan Norrström: Dom behöver inte ens honom, men dom visar tillskillnad mot Brynäs att dom har ambitioner att alltid vara bäst. Brynäs IF är inte ens i närheten på något möjligt eller omöjligt sätt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Stende89: Finns ingen som kan coacha backarna så det hjälper tyvärr inte😢
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
maddog1970: Det är ofta spelarna är ute o krökar, lär inte vara någon skillnad ikväll!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Lindström: Inga konstigheter alls, laget o föreningen pissar på den hand som föder dom o dom blir pissade på tillbaka.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
16-26 i skott inför 5294 pers efter 2 perioder. Stabilt😠😠😠
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Zappaholic: Leksand leker med Färjestad, 3-0 nu😠😠😠
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Davey_22: HGK håller inte med.
Hej Tony!
Förstår din frustation men det jag kan garantera dig är att det inte finns någon schism i laget
eller mot Tommy. Vi jobbar hårt för att framförallt vända borta trenden.
Med vänlig hälsning
Hans-Göran Karlsson
Klubbdirektör Brynäs IF & VD Brynäs Arena AB
__________
Hej Tony!
Förstår din frustation men det jag kan garantera dig är att det inte finns någon schism i laget
eller mot Tommy. Vi jobbar hårt för att framförallt vända borta trenden.
Med vänlig hälsning
Hans-Göran Karlsson
Klubbdirektör Brynäs IF & VD Brynäs Arena AB
__________
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Ett lag i harmoni och bra stämning uppträder inte så här jävla uselt. Vem/vilka försöker dom att lura med allt jävla skitsnack?
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Är helt övertygad om att Rödin är klar för Djurgården. Varför då kämpa för ett blivande AS - LAG?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Herregud, jag hoppas verkligen att publiken har regnkläder och sydväst, med tanke på hur mycket laget pissar på dom😠😠😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Domarens fel att det blev 0-3. Ingen fara vi vänder det här(visslar och flackar med blicken)
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
dacke72: Hela föreningen är oprofessionell, är inte ett dugg förvånad.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
tjugo8: Åker vi ur så kommer det ta lång tid innan/om vi kommer tillbaka!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Om Tommy älskar Brynäs IF så avgår han direkt efter slutsignalen, seger eller ej!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Så jävla pinsamt att du skyller Brynäs usla spel på domarna. AVGÅ för fan. Ser du inte hur jävla illa det är, har inte ett skit med domarna att göra😠😠
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Vadå köpelag, dom har ambitioner, dom vill vara bäst. Är det så jävla konstigt?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Inget nytt under solen i den intervjun,karbonpapper.
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Vilken gång i ordningen är det nu dom vädjar till fansen?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Ny tränare!
Rykten gör gällande att Melin lagt bud på en kåk i Valborg o här i länken så vill Djurgården ha honom som sportchef.
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Huge: Inte ens när du är ensam och ingen hör?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Huge: En fråga, när blir du helt jävla vansinnig o bara vill skrika dra åt helvete, när Brynäs lirar hockey, då menar jag till laget, inte till fans som skriker dito😂
+ 3
Brynäs IF > Brynäs IF - Växjö Lakers 30/12-14
Så vad tror ni om matchen imorgon, en jävligt viktig sådan. Det är bara seger som räknas?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rajala verkar ha kommit igång!
Länkar:
Poängexplosion bakom FBK-segern | Färjestad | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Poängexplosion bakom FBK-segern | Färjestad | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Lika stor frustration som du känner är exakt vad jag känner. Har inget svar nu men vi sitter inte stilla.
//Hans-Göran.
Skickat från min iPhone
Det svaret fick jag alldeles nyss. Mailade även Bengtzén, men där var det autosvar, han är tillbaka på jobbet på tisdag😠
//Hans-Göran.
Skickat från min iPhone
Det svaret fick jag alldeles nyss. Mailade även Bengtzén, men där var det autosvar, han är tillbaka på jobbet på tisdag😠
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Det är fan bara Brynäs som kan lyckas med något dylikt😠😠
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Det måste vara en spelarprotest av något slag, för så här jävla usla är vi inte?
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Vad sas i pausen? Bytte kanal efter 3:an, att kolla Draktränaren med lillgrabben är bättre för hjärtat.
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Tycker verkligen synd om alla Brynäsfans som är på plats i Globen.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
maddog1970: Det är riktigt illa om det är bra stämning i truppen när man spelar så jävla uselt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Huge: Tyvärr så misslyckas jag med 3,6% av ungarna😢
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Zappaholic: Tyvärr snuten, är inte kriminell i ordets rätta bemärkelse, jag gör mitt bästa för att styra upp kriminella kottar😃
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Zappaholic: Ok, du, Huge är dom bästa! Du är ju polis, man kan ju få påhälsning annars😂😂
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Zappaholic: Med tanke på dina egna o Huges inlägg så kan man ju gissa😂😂
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
SnowKing: Det räcker med en ny tränare o en ny back. Jobba på😂😂
Föregående · 37 · Nästa


