Historik
Föregående · 38 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
SnowKing: Det är precis som vanligt alltså, ni tycker att det flyter på och att det vänder, vi andra 97% håller inte med😂😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Powerfade: Undrar var JA-SÄGARNA är, dom har lyst med sin frånvaro sedan matchen igår. Visst är det väl så det brukar låta när Brynäs vinner en match här o där, fast tvärtom😉
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgårn-Brynäs Globen 28 dec 2914
Fick in mitt 4-2 tips senast o tror tyvärr att jag kommer att få in mitt 5-3 tips imorgon.
Brynäs IF > Sv: HV71 Annandagen 2014
Clarence: Skulle vi åka ur, så tror jag tyvärr att det tar lång tid innan/om vi tar oss tillbaka.
Brynäs IF > Sv: HV71 Annandagen 2014
Stisse är med all rätt besviken.
Länkar:
Grymt skämt av CMore - gd.se
Grymt skämt av CMore - gd.se
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 Annandagen 2014
Zzz: Acetonhockey var ett roligt uttryck. Tro mig, jag skäms också som en hund, men jag tycker faktiskt att kritiken är befogad. Vad tycker du?
+ 9
Brynäs IF > Sv: HV71 Annandagen 2014
Klockrent av Johansson!!!!
Länkar:
Hård kritik efter förlängd förlustsvit | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Hård kritik efter förlängd förlustsvit | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Brynäs IF > Sv: HV71 Annandagen 2014
Clarence: Jo, jag tror faktiskt det. Tror spelarna själva har tröttnat på TJ.
+ 7
Brynäs IF > Sv: HV71 Annandagen 2014
tjugo8: TJ måste bort, tror faktiskt att det inte är svårare än så?
+ 6
Brynäs IF > Sv: HV71 Annandagen 2014
tjugo8: Snacket om revanschsuget har vi läst om ett antal ggr förut. Hade varit nice om om kunde leverera i spelet lika ofta?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lökke gjorde mål i förlustmatchen mot USA, han fastställde slutresultatet 5-10.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wallace ska tydligen lira i tröja 21, borde inte den ha hängt i taket redan?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Ja du, eftersom dom är ute efter lägenheter till Jesse och Wallace så kan dom ju inte ha några lägenheter alls för akut bruk, vilket jag tycker är konstigt. Man kan inte förutse allt, men tycker ändå att det krävs lite planering ändå, ifall att.
Redigerad kommentar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
reven: Vi tycker olika. Undrar vilken annan SHL klubb som går ut till sina supportrar för att fixa lägenheter till sina spelare? Tycker att det tillhör klubbar i de lägre divisionerna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Du tycker ju som bekant att allt Brynäs företar sig är professionellt. Att inte ha riktiga boenden är sådant som kan leda till missade värvningar.
Brynäs IF > Sv: SILLY 14/15
tjugo8: Är helt övertygad om att han drar. Han vill nog lira i en toppklubb med ambitioner.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
Skrubben: När jag bodde "hemma" i Stockholm så var jag på plats väldigt ofta, nu bor jag tyvärr i Skåne o då är det svårare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
4491 pers på plats en lördag kl 16, herregud så uselt.
+ 8
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
Tommy: En coach med en spelidé hade varit en grymt bra julklapp😃
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
Det är ju en jävla tur att TJ har en plan nu när vi tappar "junisarna" till J - VM, har varit lite orolig😠😠😠
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
Huge: Du kan nog vara Sveriges mest selektiva människa😉.
+ 1
Brynäs IF > Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
Tror tyvärr att vi återigen är inne i en svacka :-( Blir jobbigt mot ett piggt Örebro imorgon.
Tips: 2-5
Tips: 2-5
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
Nu ligger vi 10:a, känns stabilt. Vad ska vi skylla på?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
brynäs08: Man kan ju undra varför dom lyckas med "allt", när det är Brynäs IF som leder svensk hockeys utveckling?
+ 4
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
bradberry: Tyvärr inte, dom sprattlar till ibland, men lägsta nivån är verkligen katastrofal. Tillråga på allt så närmar sig lagen underifrån😠😠😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
Det är ju en jävla tur att TJ har en plan, annars så hade man ju varit orolig😂😂😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
Brynäsgubbe: Precis som man ska göra. Undrar vilka direktiv våra killar har fått???
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
Så här jävla uselt får det inte vara. Uppträder som ett gäng strykrädda skolflickor😠😠😠
Föregående · 38 · Nästa

