Historik
Föregående · 9 · Nästa
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2006-10-03
gud: Oj! Visste inte att jag inte fick skriva här. Förlåt. Ville brara gratta till guldet.
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2006-10-03
kapten: Grattis Timrå! Ni har dödat ES redan efter sex omgångar. Lycka till på vägen mot SM-Guldet!
Frölunda HC > Sv: Frölunda - HV 71
Paddan: Nej det gör du inte. Däremot är en klar fördel med de nya benskydden att man just kan cykla med dem.
Frölunda HC > Sv: Frölunda - HV 71
TIKbiff: Dom kanske tränat så mycket fys att dom fått ställa in passningsträningen? Eller så kanske dom blivit stumma i handlederna?
Frölunda HC > Sv: Frölunda - HV 71
mok: Jag tror att Västra Frölunda är nedtränade. När Cakke skäpper litet på träningsdosen kommer det att gå bättre. Det är 51 omgångar kvar. Det räcker väl att bli åtta (förhoppningsvis Brynäs plats) för att få vara med i slutspelet?
Brynäs IF > Sv: Djurgården-Brynäs torsdag 12/10
Cicero: Har Jennifer Lopez spelat i Brynäs? Vilken säsong då?
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 18/9
Clubsport: Jag håller med! Det är alldeles för mycket snack om scouter och sprit. Scouterna är en fin rörelse och skall hållas ren från droger!
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 18/9
moreten: Står det nåt i regelboken om pucken kommer inifrån mål?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
65selander: "Gillar denna intervju med Laine. Den publicerades igår och idag fick han sparken. Snacka om snabba ryck ;-)"
Snacka om kul intervju...
Snacka om kul intervju...
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs!!
21olsson: Skellefteå??? Börjar inte Elitserien nu??? Träningsmatch?
Brynäs IF > Sv: Brev till Rackham eller valberedningen.
claesw: Hahaha. Närmare trettio än fyrtio isf...
Brynäs IF > Sv: Brev till Rackham eller valberedningen.
claesw: Jag är ledsen att behöva säga det men det där var helt klart Alexandravarning. Hahahaha
Brynäs IF > Sv: Brev till Rackham eller valberedningen.
claesw: "Låter som en skolpojke som vill använda ett vuxet, snudd på byråkratiskt språk"
Aha! En inverterad Alexandra!
Aha! En inverterad Alexandra!
Brynäs IF > Sv: Brev till Rackham eller valberedningen.
JanT: Det tidigare på detta forum så värdeladdade ordet "dysterkvist" har fått en ny skrämmande dimension
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 4:7 | Frölunda Indians - Brynäs IF
Malmen: Godnatt Brynäs. Vi ses nästa säsong. Bibi
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 4:7 | Frölunda Indians - Brynäs IF
sylf: Tycker? Det är väl ett påstående?
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 4:7 | Frölunda Indians - Brynäs IF
sylf: "Så jävla ludermässigt så man Onanerar!"
Hahahahahahaha
Hahahahahahaha
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 4:7 | Frölunda Indians - Brynäs IF
mattias - 74: Agne Jälevikklass på kommentatorn
Brynäs IF > Sv: Transferfönster III
Huge & 70 Rodrigues; Hej ni glada Brynässupporters!
Jag har inte haft tillfälle att följa debatten här inne på HS på ett tag. Mycket förvånande att ni helt plötsligt (verkar det som) är oense i en sakfråga.
Vad är det som har hänt???
Jag har inte haft tillfälle att följa debatten här inne på HS på ett tag. Mycket förvånande att ni helt plötsligt (verkar det som) är oense i en sakfråga.
Vad är det som har hänt???
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Hahahahaha Huge! Ironisk!!!! Hahahahaha
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Tycker det ser ut som om han tänker;
- Oh fan...... Henne känner jag igen..... Oh neeeeeeej...
- Oh fan...... Henne känner jag igen..... Oh neeeeeeej...
Brynäs IF > Sv: Simon Skoogs kontrakt brytet!
Clubsport: Äntligen ett kvitto på att SS tid i BIF fick resultat. Fast det tog en väldans lång tid... 2 i rad mot topplag.
Jag dristar mej till superlativen; det var bra!
Jag dristar mej till superlativen; det var bra!
Brynäs IF > Sv: Transferfönster II
Metal Guru: Äntligen en vettig förklaring till varför de lokala Lidl-handlarna har stövlar och brödrostar i samma varukorg.
Vad jag har undrat över detta mysterium...
Vad jag har undrat över detta mysterium...
Brynäs IF > Original Six
Nu så här före juluppehållet är det dags att damma av det gamla förslaget att skära ner Elitserien till sex lag.
Är det inte på tiden att få slut på de ojämna fighterna mellan topp och botten?
Är det inte på tiden att få slut på de ojämna fighterna mellan topp och botten?
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Södertälje.
Peja: HAHAHA Underbart! Vilken tur att vi inte värvade spelare som Bom-Bom och Mapletoft! Vi har ju Tuben, Lavins och Almtorp!
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Ska du vara ensam om att få spela floskelbingo?
Föregående · 9 · Nästa