Historik
Föregående · 3 · Nästa
Djurgården Hockey > Sv: Säsongen 2006/07
Frasse: säg inte för mycket joel gistedt i frölunda är 18-19 år någonting han har hållit nållan några matcher....
Djurgården Hockey > Lassila/Larsson.....??
Vem utav herrarna ska stå i nässta match??? Larsson / Lassila
Själv tycker jag Larsson ska stå mot Luleå...Anledningen: Lassila är mer ruttinerad..men nu när Larsson gjorde en kanonmatch mot timrå så känner sig Lassila mer pressad...
Detta är vad jag tycker...men det skulle bli roligt och se era åssikter ;)
Själv tycker jag Larsson ska stå mot Luleå...Anledningen: Lassila är mer ruttinerad..men nu när Larsson gjorde en kanonmatch mot timrå så känner sig Lassila mer pressad...
Detta är vad jag tycker...men det skulle bli roligt och se era åssikter ;)
Djurgården Hockey > Sv: Gratulerar
Otto: Jag tycker dt var bra stämmning vid djurgårdsklacken =)
dt kändes som om dt var mer änn va det brukar vara =)
dt kändes som om dt var mer änn va det brukar vara =)
Djurgården Hockey > Sv: Säsongen 2006/07
junisarna....är jju grymmt bättre änn förra sässongen.....
då ser jag framförallt på hörnquist, löfberg, och dom som komm in i laget förra sässongen =)
då ser jag framförallt på hörnquist, löfberg, och dom som komm in i laget förra sässongen =)
Matchtips > Sv: Matcher 30/9
Hv71-Luleå = 3-4
Timrå-Brynäs = 2-4
Linköping-Malmö = 3-3
Skellefteå-Frölunda = 3-3
Timrå-Brynäs = 2-4
Linköping-Malmö = 3-3
Skellefteå-Frölunda = 3-3
Djurgården Hockey > Sv: Säsongen 2006/07
mok: asså denn klacken vi fick på hovet med 2000 man skulle vara jävligt läckert i globen med någt tifo
Djurgården Hockey > Sv: Säsongen 2006/07
mok: mann kanske kann fixa jubeleum till djurgårdens hemmamatcher....
såg ju mot fbk på hovet...dddå var dt jju drag...2000 man i klacken vill jag minnass.......
menn var har alla tagit vägen ???????
såg ju mot fbk på hovet...dddå var dt jju drag...2000 man i klacken vill jag minnass.......
menn var har alla tagit vägen ???????
Djurgården Hockey > Sv: Säsongen 2006/07
mok: 6500...det är bara att konstatera....globen är alldelles för stort...
varfr kann man inte bygga en ny ishall brevid denn tänktanya fotbolls arenan...????
lr flytta över matcherna till hovet.....
även fasst mann spelar i fiendeland ;(
varfr kann man inte bygga en ny ishall brevid denn tänktanya fotbolls arenan...????
lr flytta över matcherna till hovet.....
även fasst mann spelar i fiendeland ;(
Djurgården Hockey > Sv: Säsongen 2006/07
Frasse: jag tycker dt e småtrevligt när klackarna har trummor dt blir mer drag ppå läktaren ddå =)
Matchtips > Sv: Sv: Omgång 1
så här blir ((OMGÅNG 1)) i mina ögon........
Skelefteå-Brynäs = 3-2
Färjestad-Luleå = 2-5
Linköping-Frölunda = 6-1
Djurgården-Mora = 3-2 ftr fl
Timrå-Modo = 2-3
Hv71-Malmö = 3-1
Skelefteå-Brynäs = 3-2
Färjestad-Luleå = 2-5
Linköping-Frölunda = 6-1
Djurgården-Mora = 3-2 ftr fl
Timrå-Modo = 2-3
Hv71-Malmö = 3-1
Matchtips > Sv: slut tabell
jag tippar detta....
1,Linköping
2,Färjestad
3,Modo
4,Djurgården
5,Luleå
6,Timrå
7,Malmö
8,Frölunda
------------
9,Brynäs
10,HV71
------------
11,Skelefteå
12,Mora
1,Linköping
2,Färjestad
3,Modo
4,Djurgården
5,Luleå
6,Timrå
7,Malmö
8,Frölunda
------------
9,Brynäs
10,HV71
------------
11,Skelefteå
12,Mora
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
RQT: håller med han e dumm i huvudet ifall han kommer tillbaks till elitserien...nu när det gått bra i nhl och allt
Djurgården Hockey > Eklund hemma igen!!!!!
Christian eklund är hemma igen efter ett års spel i tyska ligan.....
Ni kommer se han i nummer 20 kommande sässong!!!
välkommen hem Christian.
Ni kommer se han i nummer 20 kommande sässong!!!
välkommen hem Christian.
Länkar:
http://difhockey.se
http://difhockey.se
Djurgården Hockey > Sv: ishall!!!!!
Paddan: som lla skulle jag vilja ha arenan......fasst för 8500 typ
kanske någt mindre och bredvid stadion skulle jag vilja ha den
kanske någt mindre och bredvid stadion skulle jag vilja ha den
Djurgården Hockey > Sv: ishall!!!!!
Projta: glömmde medela gå in på (arenafakta) när ni kommit in väl på länken
Djurgården Hockey > Sv: ishall!!!!!
Projta: gå in på länken och kolla.
kanske någt i detta stuk skulle kunna vara en lösning. fast med större pubblik kapacitet och annan form behöver ju inte exakt se ut som löfbergs lila!!
kanske någt i detta stuk skulle kunna vara en lösning. fast med större pubblik kapacitet och annan form behöver ju inte exakt se ut som löfbergs lila!!
Djurgården Hockey > Sv: ishall!!!!!
Projta: mmm .... men kolla på löfbergs lila arena uppe i karlstad... typ en sådan här nere i stockholms området..... visst globen e härlig men alldeles för stor.. man kanske skulle kunna bygga som hovet fast ett halvt etage till
Djurgården Hockey > Sv: ishall!!!!!
mok: Globen är alldeles för stor det kommer ju nässtan ingen pubblik =)
Djurgården Hockey > ishall!!!!!
gör som fbk, frölunda bygg en mindre isahll med billigare hyra....globen är härligt men alldeles för stor + nu spelar vi på söder.
EN NY ISHALL VID STADION SKULLE INTE VARA HELT FEL!!!!!
EN NY ISHALL VID STADION SKULLE INTE VARA HELT FEL!!!!!
Djurgården Hockey > Sv: Silly season-tråd
Frasse: Villlka mer spelare vill man att mästarna tar hem.....
Djurgården Hockey > Sv: Silly season-tråd
Frasse: Skulle man inte kunna ta hem någn som hannula, ngn finsk mm....?? tomas johansson
Länkar:
http://difhockey.se
http://difhockey.se
Djurgården Hockey > Sv: Nya spelare!!!
Theodore: jag vill se att dif tar hem fler inte bara 1.. skulle sitta bra med tony mårtensson
Länkar:
http://difhockey.se
http://difhockey.se
Djurgården Hockey > Nya spelare!!!
Jag hoppas nu på att dif redan nu börjar leta bättre spelare till nästa sässong!!!
Djurgården Hockey > Sv: Säsongen 2005-2006
mok: Om det är fler som går och tittar tjänar dif ekonomiskt mer och slipper skulder
Malmö Redhawks > Sv: Målet 2006!!!
MrRedhawks: Du har 1 litet fel.
Djurgården är bättre
Djurgården är bättre
Länkar:
http://www.difhockey.se
http://www.difhockey.se
Föregående · 3 · Nästa

lär jju knappast bli bättre av att sitta som bänkvärmare om ens det =P