epa: nehe ingen verkar vara inne
Historik
Föregående · 4 · Nästa
Djurgården Hockey > Nya spelare!!
Patrik nilson har skrivit på för Djurgården.
Han får börja spela den 23 januari!!
Jag önskar han lycka till
Han får börja spela den 23 januari!!
Jag önskar han lycka till
Djurgården Hockey > Guldlag
Djurgårdens guld lag under 00-01 var mycket lovande och starkt men kommer vi komma upp till den klass vi var i då någon mer gång?
Länkar:
http://www.difhockey.se
http://www.difhockey.se
Juniorhockey > Sv: Lovande juniorer i dv1
Metal Guru: Arlanda wings har en väldigt skicklig spelare vid namn rickard fernholm
Svenska Hockeyligan > Sv: Skrota nationalsången!
Sinuhe: Nationalsången stärker allas gemenskap.
vissssst e det jobigt att lyssna på!
varje lag borde ha en egen låt som mann spelar upp istället för nationalsången.
vissssst e det jobigt att lyssna på!
varje lag borde ha en egen låt som mann spelar upp istället för nationalsången.
Juniorhockey > Elitserie klass?
Jag tycker att man ska sätta ett stopp med att ta hem utländska spelare i elitserien.
satssa på unga svenska spelare istället.
satssa på unga svenska spelare istället.
Malmö Redhawks > Elitserien!!!
Jag tvekar inte en enda sekund på att malmö kommer upp till elitserien nästa år.
om man även har kvar detta lag når man nog slutspel.
om man även har kvar detta lag når man nog slutspel.
Matchtips > Sv: Tippa sluttabell säsongen 05/06
70 Rodrigues:
1.Linköpings hc
2.Färjestad bk
3.Djurgårdens if
4.Frölunda indians
5.Luleå hc
6.Brynäs if
7.Timrå ik
8.Leksands if
-------------
9.Hv 71
10.Mora ik
-------------
11.Södertälje sk
12.Modo hockey
1.Linköpings hc
2.Färjestad bk
3.Djurgårdens if
4.Frölunda indians
5.Luleå hc
6.Brynäs if
7.Timrå ik
8.Leksands if
-------------
9.Hv 71
10.Mora ik
-------------
11.Södertälje sk
12.Modo hockey
Föregående · 4 · Nästa
