Historik
Föregående · 49 · Nästa
Brynäs IF > Sv: MODO-Brynäs IF 9/1-06
När vi ändå snackar procent och sånt.
Att ta ledningen, göra första målet och gå till pausen (?) med en ledning på 1-0 är 100% underbart. ;)
Att ta ledningen, göra första målet och gå till pausen (?) med en ledning på 1-0 är 100% underbart. ;)
Brynäs IF > Sv: MODO-Brynäs IF 9/1-06
Nu jäklar tar vi och vinner den här matchen. Mot tre friska poäng! :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Luleå
79 Andersson: Jag är absolut glad över två pinnar. Det är mycket bättre än vad vågat tro på innan matchen.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Luleå
Nyss kommit hem och fy fan va skönt det var med segern! 3-2 var ju ett helt underbart mål!. Nu ska det firas! :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK 5/1-06
Nu ska man snart åka till Gavlerinken. Tror och hoppas så jävla mycket att Brynäs nu vinner det här! Det är ett måste för slutspel! Mitt tips är 4-3.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK 5/1-06
Thomas Johansson kanske lämnar LHC efter slutspelet. Kanske vore något att kolla närmare på, Sjödda.... :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK 5/1-06
Jag vet inte om någon skrivit eller länkat om det ännu. Men i alla fall. Lind drog upp skadan på ljumsken under dagens träning och är borta på obestämd tid. Jippi! :(
Brynäs IF > Sv: Felsner borta en vecka...
rackham: Ja, skador har det inte varit lite av dom senaste åren...
Brynäs IF > Felsner borta en vecka...
I dagen Arbetarbladet kan man läsa att Felsner tyvärr blir borta ungefär en vecka och en comeback mot MoDo på måndag kan bli av. Det betyder att han missar två viktiga matcher. Mot Timrå på torsdag och Luleå på lördag. Förutom Felsner kommer Brynäs sakna Nicklas Bäckström, Niklas Andersson och Mikku Kuparinen.
Skade/frånvaroläget:
Brian Felsner, hjärnskakning. Ev tillbaka mot MoDo.
Daniel Casselståhl, revbensskada. Ev tillbaka mot Timrå i morgon.
Linus Morin, tandskada. Ev tillbaka mot Timrå i morgon.
Mikko Kuparinen, hjärnskakning. Ev tillbaka mot MoDo.
Nicklas Bäckström, Junior-VM. Tillbaka mot MoDo på måndag.
Niklas Andersson, Junior-VM. Tillbaka mot MoDo på måndag.
Typiskt när vi går in en serie med viktiga matcher...
Skade/frånvaroläget:
Brian Felsner, hjärnskakning. Ev tillbaka mot MoDo.
Daniel Casselståhl, revbensskada. Ev tillbaka mot Timrå i morgon.
Linus Morin, tandskada. Ev tillbaka mot Timrå i morgon.
Mikko Kuparinen, hjärnskakning. Ev tillbaka mot MoDo.
Nicklas Bäckström, Junior-VM. Tillbaka mot MoDo på måndag.
Niklas Andersson, Junior-VM. Tillbaka mot MoDo på måndag.
Typiskt när vi går in en serie med viktiga matcher...
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
sylf: Nej, är 99,9% säker på att vi tar Timrå. Men så kan ju den där 0,01% ha rätt också...
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs IF 2/1-06
Äsch. I dag plockar vi en poäng. 3-3 vid full tid sedan kan det gå hur som helst.
Brynäs IF > Bäckis imponerar!
Under nattens match så stod vår Bäckis för 3+1 i vinstmacthen mot Lettland som slutade 10-2. Imponerande av Sverige och Bäckström.
Hoppas Bäckström fortsätter i samma fina stil.
Hoppas Bäckström fortsätter i samma fina stil.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda
Riktigt bra spel. Bara Brynäs men vi måste göra mål! Kommer inte in riktigt på mål tycker jag, men det får vi ändra på tills nästa period.
Matchtips > Sv: Omgång 32!
Torsdag 2005-12-29
19:00 Luleå-Linköping 2-4
19:00 Timrå-Djurgården 3-1
19:00 Brynäs-Frölunda 4-2
19:00 HV 71-Leksand 5-0
Fredag 2005-12-30
19:00 Modo-Färjestad 3-3
19:00 Mora-Södertälje 4-3
19:00 Luleå-Linköping 2-4
19:00 Timrå-Djurgården 3-1
19:00 Brynäs-Frölunda 4-2
19:00 HV 71-Leksand 5-0
Fredag 2005-12-30
19:00 Modo-Färjestad 3-3
19:00 Mora-Södertälje 4-3
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda
Jag har en stark känsla av att vi tar hem skiten i dag. Tror faktiskt Felnser kan få en trevlig afton i debuten i rinken.
Brynäs IF > Sv: LHC-Brynäs 27/12-05
Och Leksand och Djurgården leder. Södertälje har oavgjort. Bra dag det här, skit!
Brynäs IF > Sv: LHC-Brynäs 27/12-05
Som vanligt när Brynäs ska ta igen ett underläge. Inget verkar hända...
Matchtips > Sv: Sv: Omgång 31
Tisdag 2005-12-27
19:00 Linköping - Brynäs 3-3
19:00 Södertälje-Färjestad 2-4
19:00 Djurgården-HV 71 1-4
19:00 Leksand-Luleå 2-3
19:00 Frölunda-Timrå 3-2
Onsdag 2005-12-28
19:00 Mora-Modo 2-2
19:00 Linköping - Brynäs 3-3
19:00 Södertälje-Färjestad 2-4
19:00 Djurgården-HV 71 1-4
19:00 Leksand-Luleå 2-3
19:00 Frölunda-Timrå 3-2
Onsdag 2005-12-28
19:00 Mora-Modo 2-2
Brynäs IF > Sv: Sv:GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!
Måste ju ta och säga god jul till alla goda brynäsare. Så, God Jul och Gott Nytt År på er alla!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Steff: Jo, det far man hoppas pa. Speciellt Felsner blir spannande att se.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Skont med vinst i dag. Det behovdes. Nu blir det spannande att se vad Felsner och Hermansson kan gora for Brynas. Kanske kan vi hoppas pa nagon till ocksa?
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Drar ivag nu och kommer tillbaka senare... da hoppas jag att vi vunnit!!
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF 5/12
Nej, nu ska jag ut och sola och bada och kanske ta en drink eller tva. Ha det gott pojkar och flickor sa hors vi den 16:e!
Matchtips > Sv: Omgång 26!
Torsdag 2005-12-01
19:00 Modo-Leksand 4-1
19:00 Timrå-Linköping 2-4
19:00 Mora-HV 71 2-3
19:00 Färjestad-Brynäs 3-2
19:00 Djurgården-Södertälje 4-3
19:00 Frölunda-Luleå 6-3
19:00 Modo-Leksand 4-1
19:00 Timrå-Linköping 2-4
19:00 Mora-HV 71 2-3
19:00 Färjestad-Brynäs 3-2
19:00 Djurgården-Södertälje 4-3
19:00 Frölunda-Luleå 6-3
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
svennis: Du menar Boork? :) HerreBoork blir det väl senare...
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Bif_FANS: Jag kommer varken befinna mig där på måndag eller lördag...
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
0-4 i baken. Nollade. 15-41 i skott. Hur många är det som är nöjd? Boork, Sundlöv?
HERREGUD....
HERREGUD....
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Någon som orkar bry sig längre. Jag blir inte sur längre, jag bara sitter och skrattar av den här jävla SKITEN.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
70 Rodrigues: Jag undrar det jag. Varken du eller jag vet det med säkert.
Föregående · 49 · Nästa
Vilken jävla lirare, så imponerad. Ska det bli han som för oss till slutspel?