Timrås andraplats är med andra ord i hamn. Linköping ska vara glada att de säkrat nytt kontrakt redan. För det kan ju inte finnas nån spelare som betyder mer för sitt lag än Husselius för LHC.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteHistorik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2005-01-20
Jag saknar tyskdommarn!!!!!!
FBK skulle haft 2 matchstraff!!!!!!! en av de vart ingenting den andra 2 min boarding..
Hejja tyskland
FBK skulle haft 2 matchstraff!!!!!!! en av de vart ingenting den andra 2 min boarding..
Hejja tyskland
Timrå IK > Sv: Malholtra nytt rykte
Äre aktuellt med Malholtra eftersom Modin backar ur??? va fan skulle han annars va aktuell för??
Timrå IK > Sv: Kippro klar enligt Sportspegeln
dr-nix: såvitt jag vet hare stått att det återstår några detaljer
Timrå IK > Kippro klar enligt Sportspegeln
Kippro har nu kommit helt överense med timrå enligt svts sportspegel.. wiiiii :)
Timrå IK > Robert Nilsson?
Enligt AB är han påväg från leksand kan de vara något för timrå att nappa på?
Timrå IK > Sv: Solklart mål
Det syns ju ruggigt väl på hockeyligans filmklipp att pucken går stolpe stolpe och den är inte äns nära att gå in.
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
Lite svårt att veta hur matchen är när kommentatorerna blir helt hysteriska så fort DIF rör pucken men knappt ett ord när timrå har den
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
Vad äre för kommentatorer på hockeylives webradio?? vilka jävla soper
Timrå IK > Sv: Det blir två bussar i morgon
Vilken sektion står timrå klacken på ikväll mot brynäs???
Timrå IK > Sv: Bakgårdsvärvning
Redax 2: Bor man i stockholm eller götet så kostar det minst dubbelt så mycke å köpa hus plus att hyrorna lär va mkt högre så de e ju inte säkert man får mindre pengar över ifall man får en lönesänkning i de fallet
Timrå IK > Sv: Vi älskar Jäger
Bara pasi skriver på nu så tycke ja backsidan ser bättre ut än ifjol för varken jindrich eller cassel va speciellt bra i grundserien .. båda lyfte sig dock i slutspelet
Timrå IK > Sv: Lindmans nya lön
Acke H-sand: Alla verkar vara överense Lindman var ingen förlust snarare en vinst för timrås plånbok å de kommer lätt hitta en ersättare. bara för att Hardy gillade lindman spelade han i landslaget själv tycker ja bara atthan är ruggigt överskattad ala jörgen jönsson
Frölunda HC > Sv: Vår TUR
FreddanVF: Men de är ju ingen som har sagt att vi är bra!! de är ju de som är saken. Alla lag som Timrå vinner över gör sina absolut sämsta matcher i karriären. de är därför vi spela semi ju
Timrå IK > Sv: Kallio aka Yoghurtfinnen
Oraklet fr Alnö: Det skulle ju inte vara nå kul om kallio inte va med lite match måste de väl bli oxå..
Timrå IK > Peter Forsberg
Enligt AB så kanske det är foppas sissta sesong i NHL iår. Undra vilket lag han skriver på för OM Modo skulle åka ur elitserien iår??
Timrå IK > Sv: Rajamäki RULEZ!
Men vad spelar de när rajja kommer in då??? den där finska låten?? nån måste ju veta vad den heter..
Timrå IK > Rajamäki RULEZ!
Tjenna alla timråiter!
jag undrar om nån vet vad låten som rajamäki har när han kör sin lineup??
var god skriv ett mess till mejj!
M.V.H// Raja Fän
jag undrar om nån vet vad låten som rajamäki har när han kör sin lineup??
var god skriv ett mess till mejj!
M.V.H// Raja Fän
1 · Nästa