Historik
Föregående · 13 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Paddan: Inte såhär färgad. Nu väntar en natts ångest efter ännu en förlust mot Modo..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
zigge: Vi var ju helt klart bättre på att bygga, men att riva och bygga nytt, där var ni strået vassare.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jonmannen: Domarn är ju en känd modoit.. så det var inte konstigt. Vi låter dom vinna på fusk nu och tar dom i slutspelet då vi förhoppningsvis har en mindre färgad domare.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu börjar det hetta till i eftersnack! Ska bli spännande att följa kommande tävling..
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Walla: Läs. "Tkr det skulle se ut så här om jag hade fått önskat "
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Uno mfl. Gör som TT sa nu Sillysnacket hör hemma i den här tråden.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
.. Så är det lite roligt att det verkar som att dom räknat bort fjärdeplatsen, iallafall om man ska kolla på bokningen av istider i E.ON, kvart 1 och 3 är inbokad där.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
The Palm: Enligt Challe på årsmötet så är det disken som krånglar igen.
Tydligen så opererar man på ett annat sätt i Finland, man bara skrapar bort på sidorna, motför här i Sverige där man tar bort allting.
Det är nu detta som ställt till det då "resterna" från Finlandsoperationen nu börjat puta ut.
Tydligen så opererar man på ett annat sätt i Finland, man bara skrapar bort på sidorna, motför här i Sverige där man tar bort allting.
Det är nu detta som ställt till det då "resterna" från Finlandsoperationen nu börjat puta ut.
Timrå IK > Sv: Vad är fel i årets upplaga av Timrå IK?
Jensen_12: Men vi ska komma ihåg att T.P endast är tillbaka på prov..
Timrå IK > Sv: Vad är fel i årets upplaga av Timrå IK?
Laken och TGO: Snälla era dumma jävlar. Vi saknar i snitt 5 ordinarie per match. Vi har rett ut stormen, vi ligger där vi ligger, vi möter ett fulltaligt Mora. Herre..........................................gud.
Vi ska vara stolta. Trots allt.
Mvh
/En allsmäktig tillika onykter läktargrupp (vi som styr upp det hela)
Vi ska vara stolta. Trots allt.
Mvh
/En allsmäktig tillika onykter läktargrupp (vi som styr upp det hela)
Timrå IK > Sv: Ny Sportchef
Jensen_12: Byt tråd nu, alla Skogsinlägg i denna tråd kommer hädanefter raderas.
Timrå IK > Sv: Ny Sportchef
Titta, en befintlig tråd.
Klistrar in lite inlägg här.
**
hej är det nån som tror vem sportchefen blir jag hörde ett rykte för två veckor sen att dom pratade med fredrik stillman men jag har svårt att tro det
pudding @ pudding Idag kl. 12:54
**
pudding: Det ryktas ganska mycket, även Fredde Andersson...
jZo @ Härnösand Idag kl. 12:56
**
jZo: Jag har svårt att se Fredrik A som sportchef hos oss, det måste finnas andra?!
T.J sa att vi inte skulle tappa hakan, men det gör jag om Freddan tar över efter Nubben.
Hahl Bundy @ sina bästa år Idag kl. 13:00
**
Hahl Bundy: Samma här, hoppas verkligen inte att han blir det..
jZo @ Härnösand Idag kl. 13:02
Klistrar in lite inlägg här.
**
hej är det nån som tror vem sportchefen blir jag hörde ett rykte för två veckor sen att dom pratade med fredrik stillman men jag har svårt att tro det
pudding @ pudding Idag kl. 12:54
**
pudding: Det ryktas ganska mycket, även Fredde Andersson...
jZo @ Härnösand Idag kl. 12:56
**
jZo: Jag har svårt att se Fredrik A som sportchef hos oss, det måste finnas andra?!
T.J sa att vi inte skulle tappa hakan, men det gör jag om Freddan tar över efter Nubben.
Hahl Bundy @ sina bästa år Idag kl. 13:00
**
Hahl Bundy: Samma här, hoppas verkligen inte att han blir det..
jZo @ Härnösand Idag kl. 13:02
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Uddan: På vilket sätt skulle dom ha kvar honom då? Dom ska ju fortfarande hem till Finland.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
Skarin: Blödning i knäet för Regin, han gillar det där med knän mr Printz
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
Jensen_12: Nej, men vi har ändå tappat dem denna match.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
Regin klev av efter smällen.
Så denna match har vi alltså tappat Hynning, Regin och Styf.
Så denna match har vi alltså tappat Hynning, Regin och Styf.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
powerTIK: Inte när det gäller Timrå, det är en gammal regel.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
Jensen_12: Styf klev av efter uppvärmning av någon anledning, eller så var Moe hetare där helt enkelt.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
TD: Det blir resa och just nu är det 50 anmälda, alltså endast 5 platser kvar på bussen.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
Intressant fjärdefemma.
2. MOE, Eric 3. ERIXON, Sebastian
22. TICAR, Rok 24. LANDER, Anton 58. HÅRD AF SEGERSTAD, Sebastian
2. MOE, Eric 3. ERIXON, Sebastian
22. TICAR, Rok 24. LANDER, Anton 58. HÅRD AF SEGERSTAD, Sebastian
Timrå IK > Sv: Ny Sportchef
Skarin: Jag tror Kuben sadlar om från domarkarriären, har hört att han har lite anknytning till Timrå..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tycho: Exakt. Skulle det krisa kunde dom hoppa in, men dom väljer att safa lite och det tycker jag känns rätt klokt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
Knutte: Sist hade vi en avskedskommité, men då vågade han sig inte ut så länge vi stod kvar där. Lite tråkigt kan tyckas.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
Och det är Kuben som är kvällens domherre, får se om han är lika bra som sist.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Blizzard: Du skulle ju kunna ta med ett eget block och själv anteckna det du tycker är intressant :)
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
John K: Skicka en request till Jimmy eller Kattiz så kan dom säkert styra upp något.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Peltomaa: Det finns en liten ingång längst till vänster på kortsidan mot E4, där går man in.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Angående kvällens medlemsmöte:
Det är nu spikat att det är Thomas Johansson och Challe som dyker upp för att svara på era frågor.
Ikväll kl 19.00 i Zätalogen alltså.
Vi bjuder på saftiga baguetter ifrån Nollans macka samt kaffe alt. läsk.
Det är nu spikat att det är Thomas Johansson och Challe som dyker upp för att svara på era frågor.
Ikväll kl 19.00 i Zätalogen alltså.
Vi bjuder på saftiga baguetter ifrån Nollans macka samt kaffe alt. läsk.
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
arne19695: Du skulle även behöva fila på din engelska, slå upp ordet "eagle", kolla sedan ordet "hawk"
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Det kan inte heller stämma då Åke Lund plockar med högern. Detta måste vara någon helt annan.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Acke: Kvittar allt. riktigt modigt. vad fan åker Johan Andersson för?
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Lahti är riktigt genomusel........... Jag vet inte om jag vill se eländet något mer.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Hemmapubliken har mage att gnälla på Lahti.. hutlöst.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
jonmannen: Det håller inte riktigt med alla dessa utvisningar.
Föregående · 13 · Nästa
