Historik
Föregående · 14 · Nästa
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Håller med Ankan om att Lahti ska titta med alla ögonen.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Pääjärvi har haft 2 fina lägen nu.
Ännu en utvisning, fan Lahti!!
Ännu en utvisning, fan Lahti!!
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Nu gjorde Lahti bort sig. Helt klart att vi skulle haft utvisning i det tidigare läget
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Uno Gordon: Nu har vi haft ett gäng lägen på kort tid. synd att inte Pääjärvi fick träff på pucken.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Per HApps: Men så hade vi kunnat vara luläsupportrar..
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
TIKbiff: Hahl och Carlsson spelar i kväll
Dagens isvärmning gav positiva besked för Timrå IK.
Inför kvällens match är Riku Hahl och Robert Carlsson tillbaka i truppen.
Timrå IK hade ett par frågetecken inför kvällens match mot Frölunda Scandinavium. Robert Carlsson har varit skadad och missat de senaste matcherna.
Stjärncentern Riku Hahl har varit sjuk och tvingades stå på sidan i mötet mot Modo hemma i E.ON Arena senast.
Men i kväll är duon tillbaka på isen igen.
– Riku och "Robban" är med och kommer att spela, bekräftar Challe Berglund på telefon från Göteborg
Dagens isvärmning gav positiva besked för Timrå IK.
Inför kvällens match är Riku Hahl och Robert Carlsson tillbaka i truppen.
Timrå IK hade ett par frågetecken inför kvällens match mot Frölunda Scandinavium. Robert Carlsson har varit skadad och missat de senaste matcherna.
Stjärncentern Riku Hahl har varit sjuk och tvingades stå på sidan i mötet mot Modo hemma i E.ON Arena senast.
Men i kväll är duon tillbaka på isen igen.
– Riku och "Robban" är med och kommer att spela, bekräftar Challe Berglund på telefon från Göteborg
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Dream Team: Mysigt! Jag som började spekulera i om han var sjuk eller "sjuk".
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Wayne Gresky: Ni fick väl ändå 2 och vi 1 poäng. Räkna på den, ring när du är klar.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
spud: Så som jag räknat på det så förlorade vi likt förbannat bara en poäng till er tabellen.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Tycho: Däremot älskade jag onanirörelsen som jag såg flertalet gånger, främst från bortahåll.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Wayne Gresky: Varför hänger du i den här boken egentligen? Go home.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Maggan: Skulle mer tro att dom vill vila honom för att inte överanstränga, tyckte det lät så på en annan intervju.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Realist: Så din övertro på herr Grundström har inget med att du känner honom att göra ?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Realist: Domare är ett jävla folkslag, finns inte många bra. Men vet flertalet matcher jag sagt att jag är nöjd med domarinsatsen.
Har just nu inte i minne vilka som dömt dessa..
Har just nu inte i minne vilka som dömt dessa..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Realist: Jörgen Grundström är inte ens bra som domare i TimråKorpens rinkbandy..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Skarin: Tycker DN förklarar Styfsituationen rätt bra.
"Timrå-backen Pär Styf tryckte med klubban till Modos Oscar Hedman så att han tappade balansen och ramlade över sin målvakt som var på väg ner för att täcka vid stolpen."
"Timrå-backen Pär Styf tryckte med klubban till Modos Oscar Hedman så att han tappade balansen och ramlade över sin målvakt som var på väg ner för att täcka vid stolpen."
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
evert_38: Var det du som stod och väntade på Kuben efter matchen? Hörde att han fick eskorteras ut av Anders Lundin.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
powerTIK: Magsjuka var det första som sades, men det var visst feber.
Timrå IK > Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Nu blickar vi framåt.
Sannys tackling och Kubens fantastiska domarinsats tar vi med oss.
Sannys tackling och Kubens fantastiska domarinsats tar vi med oss.
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Krizan började stå på värmningen och var menad att stå, men vad Skarins falköga kunnat konstatera så klev han åt sidan och såg uppgiven/skadad ut, allt tyder på att Zacke står..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
T T: Ja det var oturs-Erik. Först fick robban ett skott på sig, ramlade och då klev Erik honom på knäet.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Tycho: Kanske skulle vara något med en tid ja.. lägger dit det nu. kl 19.00
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Nu blev det billigt att åka till Mora!
150kr resa och inträde.
Följ länken
150kr resa och inträde.
Följ länken
Föregående · 14 · Nästa
