Historik
Föregående · 15 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skarin: Eftersom jag är mitt uppe i en flytt till stan så tycker jag att Timrå kan följa mitt exempel och flytta in dom också, så jag slipper åka så långt..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
uhahl: Nog ser det ut som TP, men titta hur stel han ser ut i åkningen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Här är en som har röstat på det första alternativet.
"Säljes pga resa" känns troligt.
"Säljes pga resa" känns troligt.
Timrå IK > Sv: Ny Sportchef
Bergius: Skulle tro det jag med, ungefär som Nubben affären. Should i stay or should i go.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
General_Moisio: Du som snackar om glaslirare, tycker du verkligen att vi ska ta hit en kille som hoppat av lumpen pga ryggproblem då?
Då börjar väl den ryggen krångla också..
Då börjar väl den ryggen krångla också..
Timrå IK > Sv: Sirapshockey
Mappe: Jag skulle gissa på att han mer tänker på dom som bor inom en rimlig radie..
Timrå IK > Sv: Nubben till Frölunda
Wayne Gresky: Inte alls, riktigt dålig idé.
Att TJ ens funderar på det är skrämmande.
Att TJ ens funderar på det är skrämmande.
Timrå IK > Sv: Nubben till Frölunda
Lustigt att travintresse ska vara ett kriterium för en sportchef, när coachen inte får ha det.
Timrå IK > Sv: Nubben till Frölunda
T T: Nubben hänger ju rätt ofta här på HS också, undrar om han hunnit med det idag.
Timrå IK > Sv: Nubben till Frölunda
Tycker det är lustigt att Ros skriver "Från krisklubben Timrå till superklubben Frölunda."
Är vi verkligen en krisklubb nu?
Är vi verkligen en krisklubb nu?
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Skarin: Matchens höjdpunkt hittills var när vi endast var 3 spelare på isen.
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Skarin: Vi ökar farten i andra och avgör redan här. ett mål från firma 91
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Så är det inte alltid tifon är bra för det egna laget..
Länkar:
http://www.viasatsport.se/index.php?option=com_content&task=view&id=181752&Itemid=1977.&lang=se
http://www.viasatsport.se/index.php?option=com_content&task=view&id=181752&Itemid=1977.&lang=se
Timrå IK > Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Et tu Brute: Att hissa en flagga som ni gjorde där har ju vi också gjort denna säsong också.
Det brandpersonalen ville då var att det fanns 2-3 pulversläckare tillgängliga i närheten så det är ju absolut ett sätt att kringå.
Det som förvånar mig är att ni fick ha den hängandes över publiken bara.
Det brandpersonalen ville då var att det fanns 2-3 pulversläckare tillgängliga i närheten så det är ju absolut ett sätt att kringå.
Det som förvånar mig är att ni fick ha den hängandes över publiken bara.
Timrå IK > Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Kerstin_k: Som jag förstått det så får den inte heller vara över publiken, dom som står där flaggan slutar kan ju "tända en cigarett" eller vad nu brandpersonalen är rädd för att man ska göra.
Den hänger ju över publiken också, vilket medför att den smältande plasten skulle droppa ner på dem.
Den hänger ju över publiken också, vilket medför att den smältande plasten skulle droppa ner på dem.
Timrå IK > Sv: Tommy Sjödin Klar för Timrå nästa år?
dr-nix: Ja dom är ungefär lika bra, Chelios och Sjödin
Timrå IK > Sv: Apropå inget
John K: En sak är säkert, jag blir absolut inte lyckligare av ett till SM tecken för Modo hockey..
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Tycho: Vi kanske inte har några Potentiella blivande NHL spelare under flerårskontrakt ?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Läste igen och ser att Moe inte heller står som frånvarande. Skojsigt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Reggie och Bakersfield spelar.. enligt SVT
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Snoop: Det skulle vara sexigt att se vad bröderna Svensson kan uträtta i andrafemman, ingen dålig idé alls..
Tenkrat har faktist gått fram lite sedan han fick Robban bredvid sig också så jag tycker det ser bra ut faktist.
Jimmy 4 President..
Tenkrat har faktist gått fram lite sedan han fick Robban bredvid sig också så jag tycker det ser bra ut faktist.
Jimmy 4 President..
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Annars kanske Pyrret å Robert centrar imorrn. Dom har ju smakat på det förr så att säga
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Uddan: Timrå/Nubben borde ju oxo vetat om detta lika mycket som Luleå om det nu rör sig om en 3 år gammal skada som gör sig påminnd.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
McCarton: Ska be källan nyktra till och gå en sväng till.
Men nu när ni säger det så är det lite likt Mynning
Men nu när ni säger det så är det lite likt Mynning
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
McCarton: Är så fallet så är dom väldigt dålig på att byta löpsedlar på stan..
Maggan: Möjligt! Men enligt min källa på stan så är det Hahl
Maggan: Möjligt! Men enligt min källa på stan så är det Hahl
Föregående · 15 · Nästa
