Historik
Föregående · 21 · Nästa
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
När jag läst morgonens ST så börjar jag fundera på om Janken Åkerström har en tvilling som heter Janten Lundström.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Knylan: Lägg därtill matstället som inte riktigt höll utlovad kapacitet, men som tur var så fanns ju både kinakrog och grill i närheten.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
nectis: ST-TV var med på tåget och filmade, även Dalan filmade en del.. Men han måste gå nån grundkurs i redigering först ;)
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Som jag skrev igår så klev även Hynning av matchen.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
actionleif: Mitt sista inlägg för kvällen.. men jag är verkligen nyfiken på hur Jimmys resekrönika kommer att se ut och när den kommer framförallt.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Svelander: Tyvärr så får vi inte ta med trumman in i er tönthall så ni får jobba på att stampa ner den i våran hals här uppe istället, väl mött 12e Januari!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: Tydligen så hörde Jonte den sucken som gick genom publiken när han stod som straffläggare också, det måste vara stärkande.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Svelander: Just ansiktsmålningar är något som är starkt förknippat med vår klack faktist.
Timrå IK > Sv: Info tågresan
Det finns 4 biljetter kvar till denna resa!
Har ni efter gårdagens vinst kommit på att ni vill åka så finns alltså möjligheten.
Ring mig nu : 0706806269
Eller messa här på HS.
Har ni efter gårdagens vinst kommit på att ni vill åka så finns alltså möjligheten.
Ring mig nu : 0706806269
Eller messa här på HS.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2007-11-29
actionleif: AJ FY FAN! Slagskott i ansiktet är inte så jävla skönt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2007-11-29
Han vill ju få igång Jonte såklart, men iom att han tänker så så tror han då att matchen är klar redan då eller?
Vad sänder det för signaler?
Vad sänder det för signaler?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2007-11-29
nectis: Få igång honom kanske.. men men. 3-1 å lite bajsis nu.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2007-11-29
actionleif: Jaså Jonte jaha... publikens reaktion var ju fin .. "määäääh.." lång suck när dom noterade Jonte som straffläggare.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2007-11-29
Olle: Sluta köp hem matcher, kan vara något där..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2007-11-29
adde_1337: 9-7 i skott också, Brynäs målvakter har alltså tillsammans tagit 3 skott.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2007-11-29
Per HApps: Jag gjorde mig lustig. Han har gjort några fina räddningar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Min tanke var att du kunde skrivit att du varit med då du loggade in och började skriva här..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jimmy hade ju kunnat påpeka detta aningens tidigare kanske.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Kanske det kommer senare också, vad vet man :)
Var rätt så övertygad om att det skulle bli inom kort.
Var rätt så övertygad om att det skulle bli inom kort.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
T T: Själv förstår jag inte att Jimmy har tid att blogga åt ST, borde inte han sitta och jobba med tifo, ramsor eller andra uppgifter inom supporterklubben?
Timrå IK > Sv: Info tågresan
Hahl Bundy: Förmodligen så misstänker man ju att vårat tåg inte är riktigt prioriterat då det känns långsökt med banarbete även då vi ska hem, runt 22 tiden en lördag kväll..
Timrå IK > Sv: Info tågresan
Fyller på med lite mer info om denna tågresa.
På tåget kommer vi att sälja goda baguetter ifrån Nollans macka, dricka samt kexchoklad.
Så känner ni att ni inte orkar styra ihop en matsäck så finns det alltså alternativ.
Klistrar också in info som jag skrivit i en annan tråd för några dagar sedan, ifall någon missat det.
**
SJ har tydligen banarbete som gör att vi måste stanna i märsta redan och äta där, likadant på vägen hem så tar bussarna oss till stationen i märsta där tåg väntar.
Detta är ju jättetråkigt då ankomsten till Centralstationen är en höjdare, men då SJ efter bokning kommer på detta så finns det inte mycket att göra.
Tider:
Dit
Timrå 10.30 (Incheckning 9.45)
Sundsvall: 10.43 (incheckning 10.00)
märsta: 13.43 (gång till restaurang)
Busshämtning vid restaurang 16.30
Framme vid hovet ca. 17.15 (Entré 18)
Hem
Busshämtning vid Hovet ca 22.00
märsta: 23.05
Sundsvall: 02.06
Timrå 02.22
På tåget kommer vi att sälja goda baguetter ifrån Nollans macka, dricka samt kexchoklad.
Så känner ni att ni inte orkar styra ihop en matsäck så finns det alltså alternativ.
Klistrar också in info som jag skrivit i en annan tråd för några dagar sedan, ifall någon missat det.
**
SJ har tydligen banarbete som gör att vi måste stanna i märsta redan och äta där, likadant på vägen hem så tar bussarna oss till stationen i märsta där tåg väntar.
Detta är ju jättetråkigt då ankomsten till Centralstationen är en höjdare, men då SJ efter bokning kommer på detta så finns det inte mycket att göra.
Tider:
Dit
Timrå 10.30 (Incheckning 9.45)
Sundsvall: 10.43 (incheckning 10.00)
märsta: 13.43 (gång till restaurang)
Busshämtning vid restaurang 16.30
Framme vid hovet ca. 17.15 (Entré 18)
Hem
Busshämtning vid Hovet ca 22.00
märsta: 23.05
Sundsvall: 02.06
Timrå 02.22
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
jag svarar tikwille i denna tråd.
Jag är inte så säker på att du kan lösa biljetter till en annan sektion och sedan komma in på våran, ifjol så var dom rätt så hårda på den biten..
Jag är inte så säker på att du kan lösa biljetter till en annan sektion och sedan komma in på våran, ifjol så var dom rätt så hårda på den biten..
Timrå IK > Sv: Ny spelare på g?
Uno Gordon: Ja det var nog dina sms som satte igång hans värvartankar
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
Shadar Logoth: Innan tavlan så tyckte jag mig se skapliga räddningar faktist, men det kanske bara var jag..
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
Jag älskar den ofärgade kommentatorn, tror det blev blött i brallan för honom när Modo gjorde 1-0
Föregående · 21 · Nästa

Den finns att hämta ut på kvällens match!