Historik
Föregående · 20 · Nästa
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
El Aka Ali: Då lär vi nog ha det största försäljningsutbudet i världen i vår hall.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Så mina nappar som jag doppat i klorin kommer alltså inte till användning imorrn? Trååkigt!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ser att dom satsar på en invasion av Mora istället.. Där har dom ju mer chans att vinna så den resan kanske blir av.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Tråkigt! Eller nåt..
Tågresan blev visst inställd i slutet av förra veckan.. Inte ens en buss knåpade dom ihop då alltså
Tågresan blev visst inställd i slutet av förra veckan.. Inte ens en buss knåpade dom ihop då alltså
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
RocknRolf2: Axelsson het i inledningen men har försvunnit lite ..
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Abron: klart är det men 1.15 kvar på uret å PP nu igen.
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
fighter: Synd att modo vänt till 3-2 nu, annars skulle kvällen varit fulländad.
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
ChriZt3r: Dom spelar fint nu iallafall, synd Karl missade.
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco: Såg du inte talltröjan jag hade på mig när jag intervjuades utav ST-TV?
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Olle: Säg dom Timråmatcher som vi inte mår extra av såna mål.
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
actionleif: Vad är detta?? Inte flera inlägg med "JAA!1!!!"
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Wayne Gresky: Vill du rekommendera framtidsvisioner så är du på helt fel plan, följ länken!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mer Ros,
"En sak är och kommer att vara i världsklass i Timrå. Lars Nolander - presschefen. Han är ödmjuk, snäll och bäst helt enkelt."
Roligt för Lars!
"En sak är och kommer att vara i världsklass i Timrå. Lars Nolander - presschefen. Han är ödmjuk, snäll och bäst helt enkelt."
Roligt för Lars!
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Svelander: Nu var det ju inte stämningen jag jämförde utan vilka kommentarer som skulle komma ifrån motståndarsupportrarna..
Tror du att black army skulle snacka sig varm om er ?
Tror du att black army skulle snacka sig varm om er ?
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Svelander: Vi tycker faktist om dig också.
Fråga en Sundsvallare vad som helst och han klankar ner på "timjå" det är som att be en gnagare säga något bra om ert skansenfolk, om inte värre.
Fråga en Sundsvallare vad som helst och han klankar ner på "timjå" det är som att be en gnagare säga något bra om ert skansenfolk, om inte värre.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-12-03
MB: Nej, då förhandlade dom ju fram ett kontrakt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-12-03
MB: Johan ringde hit och erbjöd oss sina tjänster..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-12-03
Kan ju säga att Erik Andersson inte spelat i andra perioden, åtminstonde inte sista 15.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Bildspel från denna match på länken, längtar efter filmen..
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Mathias: Jag glömde ju min kamera, men jag hoppas verkligen att folk mailar mig sina bilder.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-12-03
Huge: Och då blir man automatiskt domare?
Här fostrar vi hockeyspelare, i Gävle fostras det domare.
Här fostrar vi hockeyspelare, i Gävle fostras det domare.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Vill lämna en stor eloge till folket i sista bussen från Hovet som agerade då bussen gled in och kilades fast mellan bilar.
Dom sprang ut och lyfte upp bilarna på trottoaren så att bussen kom loss vilket i sin tur ledde till att tåget kunde gå kl 22.20 istället för tidigare utsatta tiden 23.05
Strongt jobbat! Bilder på detta efterlyses!
Dom sprang ut och lyfte upp bilarna på trottoaren så att bussen kom loss vilket i sin tur ledde till att tåget kunde gå kl 22.20 istället för tidigare utsatta tiden 23.05
Strongt jobbat! Bilder på detta efterlyses!
Föregående · 20 · Nästa
