Historik
Föregående · 30 · Nästa
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
På www.tikare.se/nyheter/?nid=249 hittar du nu bilder på styrelsen, förmodligen bland den snyggaste någonsin.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Mer om Pyrrets ljumskar på länken..
Kan det varit Svebbas tröjdragning som ställde till det?
Kan det varit Svebbas tröjdragning som ställde till det?
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Uddan: Jag hade ganska roligt igår ändå, vi rensade ur tifoskrubben och Supporterkiosken. :)
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Uddan: Jäsingens! Det var ju kickoff igår, den hade jag helt glömt bort.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Uddan: Jimmy var där på träningen igår och kom därifrån med det beskedet.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
fighter: Jag citerar
"Och det blev endast en titthålsoperation, vilket var positivt i sammanhanget.
– Det har gått bra. Det tycks inte bli något mer än så i dagsläget. De skrapade ur ledbandet där bristningen var och på så sätt minskar man smärtan, säger Timrå IK:s läkare Johnny Karlsson."
"Och det blev endast en titthålsoperation, vilket var positivt i sammanhanget.
– Det har gått bra. Det tycks inte bli något mer än så i dagsläget. De skrapade ur ledbandet där bristningen var och på så sätt minskar man smärtan, säger Timrå IK:s läkare Johnny Karlsson."
Timrå IK > Sv: Apropå inget
fighter: Jånnte har genomgått en titthålsoperation där dom varit in och skrapat lite.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Mathias: Kommer opereras under förmiddagen, så inte riktigt än kanske.
Frågan är varför dom inte opererat tidigare?
Frågan är varför dom inte opererat tidigare?
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
actionleif: Jensen kan jag ju stryka redan nu såg jag :)
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Jensen, andyo och Norden, ni verkar driftiga och kommer med idéer.
Finns det något intresse från er sida att hjälpa till med tifon under kommande säsong?
Finns det något intresse från er sida att hjälpa till med tifon under kommande säsong?
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
JimmyH: Du kanske kan bjuda in spelarna till dig på fika.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Koski: "Han skjuter i alla fall tillräckligt bra för att bli sjundeback i 2005 års svenska mästarlag."
Inte dåligt!
Inte dåligt!
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Ambroo: Dom sa förresten att jag var baktung, vet inte vad det beror på.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Ambroo: Men då har han inte lika kraftig benstomme som mig.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
actionleif: Och kan samtidigt svara att det inte alls är en dum idé, speciellt eftersom Jimmy är sjukskriven och lär ha alldeles för mycket fritid just nu.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Flyttar inlägg hit.
**
Repotage.
Nånting jag skulle tycka var riktigt kul och dom flesta juniorer skulle vara roligt är ett riktigt stort repotage om junior hockeyn i Timrå.
Tänkte på JimmyH som är en jäkel på att följa junior hockeyn som lär ha bra koll på alla spelare.
Nånting i stil med presentation av truppen, utvecklingar och framgångar lite text och historia om spelarna och grejor.
skulle vara riktigt roligt att läsa :)
Bettman @ Timrå, home of the talls! Idag kl. 12:08
**
Repotage.
Nånting jag skulle tycka var riktigt kul och dom flesta juniorer skulle vara roligt är ett riktigt stort repotage om junior hockeyn i Timrå.
Tänkte på JimmyH som är en jäkel på att följa junior hockeyn som lär ha bra koll på alla spelare.
Nånting i stil med presentation av truppen, utvecklingar och framgångar lite text och historia om spelarna och grejor.
skulle vara riktigt roligt att läsa :)
Bettman @ Timrå, home of the talls! Idag kl. 12:08
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Tvåtallar: Jag länkar till artikeln du förmodligen menar, den där sidan kan ju ändras så att denna inte ligger längst upp..
Timrå IK > Sv: Apropå inget
htikare:
"Även centern Riku Hahl rehabtränar.
Han gjorde comeback i Timrås sista match för säsongen efter sin handledsoperation, men har ännu inte full rörlighet i handleden.
– Vi hoppas och tror att han ska kunna vara med i någon eller några av träningsmatcherna, men vi riskerar ingenting. Vi släpper inte in någon av dem i en tävlingssituation innan de är fullt återställda, säger Kicki Höglund"
"Även centern Riku Hahl rehabtränar.
Han gjorde comeback i Timrås sista match för säsongen efter sin handledsoperation, men har ännu inte full rörlighet i handleden.
– Vi hoppas och tror att han ska kunna vara med i någon eller några av träningsmatcherna, men vi riskerar ingenting. Vi släpper inte in någon av dem i en tävlingssituation innan de är fullt återställda, säger Kicki Höglund"
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Kenta har lite att jobba med..
www.aftonbladet.se/sportbladet/article573225.ab
www.aftonbladet.se/sportbladet/article573225.ab
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Det är något som inte stämmer, när jag går in på www.timraik.nu/laget/ och klickar på spelarna så står det under ALLA spelare "Spelaren är fortfarande ledig"
Vad menas? Har dom fortfarande semester, eller innebär det att dom är singel? Flera av dem har väl flickvänner?
Vad menas? Har dom fortfarande semester, eller innebär det att dom är singel? Flera av dem har väl flickvänner?
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Angående Clas Ohlson Cup:
Just nu är 5½ stuga fylld, det finns 1 (kanske 2 platser, beroende på jobb) att fylla.
Är det någon som vill åka ner så maila mig!
Info om cupen m.m. finns på länken
Just nu är 5½ stuga fylld, det finns 1 (kanske 2 platser, beroende på jobb) att fylla.
Är det någon som vill åka ner så maila mig!
Info om cupen m.m. finns på länken
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Ambroo: Ja han gjorde ju 103 poäng på 42 matcher i Schweiziska andraligan.. Det om något är ju imponerande.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Skarin: Men som skådespelare på dramaten så har du väl råd med hela C+ paketet kan jag tänka mig.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
För övrigt så kommer SK givetvis vara där och du kan då passa på att teckna dig för årets medlemskort.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Helg Ernest: Du är så duktig på att räkna du.
Föregående · 30 · Nästa
