Det är något som inte stämmer, när jag går in på www.timraik.nu/laget/ och klickar på spelarna så står det under ALLA spelare "Spelaren är fortfarande ledig"
Vad menas? Har dom fortfarande semester, eller innebär det att dom är singel? Flera av dem har väl flickvänner?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad menas? Har dom fortfarande semester, eller innebär det att dom är singel? Flera av dem har väl flickvänner?