Historik
Föregående · 32 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå inget
-Gurra-: Han skriver nog på innan det kommer upp på hemsidan så tekniskt sett så är han nog klar en stund innan det kommer upp på hemsidan.
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
En som inte stannar i Sverige.. www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1084355,00.html
Timrå IK > Sv: Tack och adjö Strålman
lägger in Helg Ernest länk i samma tråd.
www.dagbladet.nu/artikel.php?id=354762&avdelning_1=104&avdelning_2=2
www.dagbladet.nu/artikel.php?id=354762&avdelning_1=104&avdelning_2=2
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
-Gurra-: Varför skulle det bli en ekonomisk stöt för klubben?
Nya matchställ har dom varje år ändå, även om designen är densamma.
Tvärtom så skulle det väl ingbringa mer pengar i souvenirförsäljning iom. att supportrarna vill ha den senaste replican.
Nya matchställ har dom varje år ändå, även om designen är densamma.
Tvärtom så skulle det väl ingbringa mer pengar i souvenirförsäljning iom. att supportrarna vill ha den senaste replican.
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Och styrasyster har tjackat nya kläder... www.modohockey.se/bilder/Modo2007Home.jpg
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Fet-Ecke: Det beror nog på din upplösning.. för mig ligger den inte på loggan
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
och nu var det klart. www.skellefteaaik.se/lasvart_nyheter.asp?id=337
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Här är en kille som kommer vara poppis i Coop Arena i vinter
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1070071,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1070071,00.html
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
T T:Kanske Zäta kommer hem, även fast Emma verkar trivas i Detroit..
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1063035,00.html
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1063035,00.html
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
jonmannen: Det kanske är på befallning av Nubben o co som Tenkrat spelar dåligt, tänker då på liknande order som Zlatan fick när han skulle värvas från Ajax till Juventus
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Hahl Bundy: Vi klubbar det, vi kan ha träningsläger i Leksand!
www.tikare.se/nyheter/?nid=393
www.tikare.se/nyheter/?nid=393
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Hahl Bundy: Eller så köra man "och flaggan vår (flaggan vår) är röd och vit (röd och vit) "
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Kul start på VM för tikarna, Regin 1 mål och Pärssinen 2.. Hoppas att Tikarna fortsätter leverera imorgon också
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
T T: Elakt gjort! Trodde att man skulle få se vem det rörde sig om jag..
Timrå IK > Sv: Apropå inget
hellge: Men just nu så skriver du ju i Timrås gästbok, det finns ju en bok som heter elitserien också, kanske av någon anledning, vad vet jag
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Som jag tidigare skrev i denna tråd så är det kock-kampen idag kl 16.
Sanny och Johan A möter 2 bobbar i köket.
Om ni tänkte gå och kolla in deras kunskaper i köket så kan ni kontakta mig då SK får biljetter vid insläppet.
Tyvärr så jobbar jag själv då det hela var lagt på en väldigt dum tid.
Sanny och Johan A möter 2 bobbar i köket.
Om ni tänkte gå och kolla in deras kunskaper i köket så kan ni kontakta mig då SK får biljetter vid insläppet.
Tyvärr så jobbar jag själv då det hela var lagt på en väldigt dum tid.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Missa inte Clas Ohlson cup i Leksand, trevligt blir det säkert!
www.tikare.se/nyheter/?nid=393
Just nu har vi 2½ stuga fylld (intresseanmälda)
www.tikare.se/nyheter/?nid=393
Just nu har vi 2½ stuga fylld (intresseanmälda)
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Maggan: Mig veterligt så har vi ju inte ens någon inbjudan eller blivit informerad.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
actionleif: Intressant med raden "supporters på plats" ..
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Ni missar väl inte årets happening.
Hockeyderby Timrå IK - Sundsvall Hockey
För sjunde året i rad drabbar iskrigarna samman. Är du blå eller röd? Spelet kring grytorna väntas i år bli hårdare än någonsin och det är den fanatiska hockeypubliken som avgör matchens lirare i Köket.
I Timråkassen finns Sanny Lindström och Johan Andersson. Bland Sundsvall hockeys kryddor: John Lind och Daniel Jonsson.
Som vanligt – nationalsång, kommentatorer och supporters på plats!
Lokal: KöKet
Dett äger rum på Vårmässan i nordichallen kl 16.00 imorgon fredag (27/4)
Hockeyderby Timrå IK - Sundsvall Hockey
För sjunde året i rad drabbar iskrigarna samman. Är du blå eller röd? Spelet kring grytorna väntas i år bli hårdare än någonsin och det är den fanatiska hockeypubliken som avgör matchens lirare i Köket.
I Timråkassen finns Sanny Lindström och Johan Andersson. Bland Sundsvall hockeys kryddor: John Lind och Daniel Jonsson.
Som vanligt – nationalsång, kommentatorer och supporters på plats!
Lokal: KöKet
Dett äger rum på Vårmässan i nordichallen kl 16.00 imorgon fredag (27/4)
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Wayne Gresky: Ni har ju rätt till 150 biljetter, gav ni bort alla till Modosüd?
Timrå IK > Sv: Klart med Pyörälä
Shadar Logoth: Gulligt, men bragdis var först ut med detta kl 10:50 :)
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Wayne Gresky: Så det är bara en SM final som krävs för att ni ska åka på bortamatcherna då?
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
T T: Svedberg säger själv att "Leksand är mysigt"
Gulligt.
Tänk vilken start han hade i Timrå ändå .. 10-1 i +/-
Gulligt.
Tänk vilken start han hade i Timrå ändå .. 10-1 i +/-
Föregående · 32 · Nästa
