Historik
Föregående · 33 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Hahl Bundy: Kanske är pojkuschlingen Axelsson också, för visst har väl Frölunda TPS utrustning ?
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Rytter: Jag läser 100 gånger hellre om mike66s fredagsgroggar än att jag läser allt du skriver här i boken .. släpp och gå vidare nu.. go home..
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Ni missar väl inte dessa möten: www.tikare.se/nyheter/?nid=389
Nubben kommer vara på plats under nomineringsmötet!
Nubben kommer vara på plats under nomineringsmötet!
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
SMÅLAND: Såvida du nu inte menar han som var i Brünas för något år sedan.
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
dr-nix: Samma artikel som jag länkade till ungefär 6 inlägg längre ner :)
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
thha: 14 lag.. men från vilka länder?
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1048247,00.html
Texten "För en månad sedan skickade Malmö Redhawks en skrivelse till Hockeyligan där Malmö bad Hockeyligan att åter igen väcka frågan om 14 lag." fick mig att fnissa lite.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1048247,00.html
Texten "För en månad sedan skickade Malmö Redhawks en skrivelse till Hockeyligan där Malmö bad Hockeyligan att åter igen väcka frågan om 14 lag." fick mig att fnissa lite.
Timrå IK > Sv: Slutspel -07
hellge: "modo - timrå var den moraliska finalen, timrå var det bästa laget vi mötte i detta slutspel.. "
Så sant .. så sant..
Så sant .. så sant..
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
dr-nix: Även fast det inte känns så troligt så blir man ju väldigt förväntansfull när det är Ambroo som säger det, han brukar ju ha rätt i det han säger..
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Hv fortsätter snickra på lagbygget..
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1046582,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1046582,00.html
Timrå IK > Sv: Apropå inget
zigge: Jag är alldeles skinnflådd på näsan efter att du gnuggat in det faktum att Timrås säsong är slut, allt för många gånger.
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
T T: "Senast i slutspelet var han bänkad mest hela tiden" Var han inte skadad ?
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Vicke_LKPG: Försök ta Krizans rosa smörja så kanske han är mänsklig nästa match.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
General_Moisio: Modo har väl för vana att ha matchboll i finalen för att sedan missa två smashar, eller har jag fel ?
Timrå IK > Sv: Försäsong 2007
Frella: Brukar ju alltid spelas Tors-Fre-Lör-Sön väl?
Men det stämmer det du säger, att Brynäs är klar redan på lördag..
Vilket verkar märkligt
ifjol matchades det ju såhär:
Torsdag Sundsvall Hockey – Mora IK
Fredag Timrå IK – Brynäs IF
Lördag Brynäs IF- Mora IK
Sundsvall Hockey – Timrå IK
Söndag Sundsvall Hockey - Brynäs IF
Mora IK – Timrå IK
Men det stämmer det du säger, att Brynäs är klar redan på lördag..
Vilket verkar märkligt
ifjol matchades det ju såhär:
Torsdag Sundsvall Hockey – Mora IK
Fredag Timrå IK – Brynäs IF
Lördag Brynäs IF- Mora IK
Sundsvall Hockey – Timrå IK
Söndag Sundsvall Hockey - Brynäs IF
Mora IK – Timrå IK
Timrå IK > Sv: Försäsong 2007
actionleif: SCA cupen med samma lag, man bara byter Leksand mot Sundsvall Hockey..
Timrå IK > Sv: Försäsong 2007
Swordster: Spelprogrammet:
www.leksandstars.com/index.php?page=news&readmore=2927
Spännande med en cup där och sedan SCA cupen helgen efter.
www.leksandstars.com/index.php?page=news&readmore=2927
Spännande med en cup där och sedan SCA cupen helgen efter.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
orion: Fegt av VooDoo att maska strömavbrott bara för att dom ska få vila upp sig inför tredje
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Södertälje fortsätter värva allsvenska poängkungar
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1042084,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1042084,00.html
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Per HApps: En annan Ward..
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=41685
Var verkligen säsongen i Timrå hans sista?
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=41685
Var verkligen säsongen i Timrå hans sista?
Timrå IK > Sv: Apropå inget
zigge: Lustigt att dom i bildtexten skriver "I stort sett alla plåtar gick åt – på knappt fyra minuter..."
Och sen "– Det finns ströplatser kvar på de lite ”sämre” platserna. Men alla de bästa biljetterna försvann direkt."
Hur kan man kalla det utsålt?
Och sen "– Det finns ströplatser kvar på de lite ”sämre” platserna. Men alla de bästa biljetterna försvann direkt."
Hur kan man kalla det utsålt?
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Rätt attityd har varit en bristvara i Malmö Redhawks.
En forward med absolut rätt inställning är på väg in: Timrås Magnus Nilsson.
läs mer på länken..
sydsvenskan.se/sport/article229323.ece
En forward med absolut rätt inställning är på väg in: Timrås Magnus Nilsson.
läs mer på länken..
sydsvenskan.se/sport/article229323.ece
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
dr-nix: Att vi inte tänkt på det tidigare, 6 klassbackar. Var tänkte du hitta dem?
Timrå IK > Sv: Apropå inget
friskan: Här har vi matchfaktat iaf.
Timrå IK– NHL Icebreakers 5– 4 (2– 0, 2– 3, 1– 1)
Första perioden: 1– 0 (5.21) Henrik Eriksson, 2– 0 (10.08) Henrik Eriksson.
Andra perioden: 2– 1 (1.41) Johan Alm, 2– 2 (2.54) Fredrik Modin, 3– 2 (5.18) Markus Näslund, 3– 3 (35.41) Christian Sjögren, 4– 3 (38.20) Christian Söderström.
Tredje perioden: 4– 4 (1.34) Markus Näslund, 5– 4 (2.51) Christian Sjögren.
Skott: 33– 27 (13– 7, 11– 11, 9– 9)
Timrå IK– NHL Icebreakers 5– 4 (2– 0, 2– 3, 1– 1)
Första perioden: 1– 0 (5.21) Henrik Eriksson, 2– 0 (10.08) Henrik Eriksson.
Andra perioden: 2– 1 (1.41) Johan Alm, 2– 2 (2.54) Fredrik Modin, 3– 2 (5.18) Markus Näslund, 3– 3 (35.41) Christian Sjögren, 4– 3 (38.20) Christian Söderström.
Tredje perioden: 4– 4 (1.34) Markus Näslund, 5– 4 (2.51) Christian Sjögren.
Skott: 33– 27 (13– 7, 11– 11, 9– 9)
Timrå IK > Sv: Apropå inget
73Sjöbba: Krizan slog nästan en frivolt när Petterssons skridsko tog i honom
Föregående · 33 · Nästa

www.timraik.nu/nyheter/?nid=1980