Historik
Föregående · 35 · Nästa
Timrå IK > Sv: Supotrar! Skärpning!
Sinuhe: Den enda "kärring" bredvid ståplats som jag märkte var direkt efter matchen och hon kom och riktigt smorde det i vårat ansikte för att sedan säga de klassiska "det var ändå synd att något lag måste åka ur".
Då förlusten igår togs rätt hårt så var det ingenting vi ville diskutera så vi sa åt henne att sticka.. men att någon slitit i hennes tröja är en ren och skär lögn, men det kan ju ha funnits mer kärringar.
Då förlusten igår togs rätt hårt så var det ingenting vi ville diskutera så vi sa åt henne att sticka.. men att någon slitit i hennes tröja är en ren och skär lögn, men det kan ju ha funnits mer kärringar.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Paddan: Det var som tusan, men det är som det står Timrå IK som har dem ..
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Största önskemålet är ju att Willysson kommer i tid imorgon bara, annars faller allt.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
-Gurra-:
Det blir alltså 3 bussar upp.. men de kommer ju inte vara smockfull då 3 bussar = 177 personer.
actionleif @ Veteslingan Idag kl. 20:50
Det blir alltså 3 bussar upp.. men de kommer ju inte vara smockfull då 3 bussar = 177 personer.
actionleif @ Veteslingan Idag kl. 20:50
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Abron: Klart det kan gå, speciellt om alla törstiga sitter på en buss med toa.
2 timmar måste man ju kunna hålla tätt om man inte dricker speciellt mycket..
Men är det någon som känner sig manad så kan ni ringa runt till de som anmält sig, samt ceris och försöka ändra tiderna ;-)
2 timmar måste man ju kunna hålla tätt om man inte dricker speciellt mycket..
Men är det någon som känner sig manad så kan ni ringa runt till de som anmält sig, samt ceris och försöka ändra tiderna ;-)
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Abron: Inte jag som lägger schemat, har också påpekat det.. men de 15 kisspauser vi brukar ta får kortas av helt enkelt.
Det ryktas även om att vi får en buss med toa denna gång..
Dock kommer den klassas som partybuss där bara de törstigaste får åka.
Det ryktas även om att vi får en buss med toa denna gång..
Dock kommer den klassas som partybuss där bara de törstigaste får åka.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Dream Team: Javisst, men det roliga med deras klagande var att vi bara veckan innan ville ha fler biljetter av dem .. men fick tji
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: Det blir alltså 3 bussar upp.. men de kommer ju inte vara smockfull då 3 bussar = 177 personer.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Dream Team: Nej, snåljävla modo ger oss ju bara 150 biljetter
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Vi har fått tag i en till buss!! Så nu är det bara att anmäla er, ni på kölistan är automatiskt införd på den bussen
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Bussarna är fulla men vi jobbar på att få fram en till.
Vi återkommer om det blir så
Vi återkommer om det blir så
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
the_dude: Det är bara försöka ringa honom .. Men det kan hända att han är upptagen..
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
nectis: Du hade tur!
Det var två platser kvar när han började beta igenom maillådan.. och du knep en av dem.
Kan du av någon anledning inte åka så får du höra av dig till honom omgående då vi nu har en kölista..
Det var två platser kvar när han började beta igenom maillådan.. och du knep en av dem.
Kan du av någon anledning inte åka så får du höra av dig till honom omgående då vi nu har en kölista..
Timrå IK > Sv: Målinstinkt i Red Eagles
nectis: Som jag skrev, Roger har inte varit hemma på förmiddagen så det är mycket möjligt att han hade kollat mailen mellan uppdateringarna.
Men hade han verkligen inte tid att hjälpa dig med att kolla upp om du var med eller inte?
Låter väldigt konstigt om han har sagt så.
Men hade han verkligen inte tid att hjälpa dig med att kolla upp om du var med eller inte?
Låter väldigt konstigt om han har sagt så.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
nectis: vill man vara säker så är ju alltid det säkraste sättet att prata direkt med Roger..
Vet att han inte skulle ha tillgång till mailen på förmiddagen iallafall då han är på fotbollscup.
Vet att han inte skulle ha tillgång till mailen på förmiddagen iallafall då han är på fotbollscup.
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del VI, 20070316
scim: Nu är jag med på banan igen. :) J20..
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Kan man blockera gästboken från modolider?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
RocknRolf2: Runka snett, hur kan man vinna på ett sådant mål? finns inget värre sätt att förlora på.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
EfordeM: Som sagt, det är olika personer som skriver på detta forum, alla känner nog lite olika inför matchen.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
EfordeM: Vad fick du luft ifrån?
De som är nervösa nu är inte samma personer som är så självsäker, kolla vem som skrivit inläggen.
De som är nervösa nu är inte samma personer som är så självsäker, kolla vem som skrivit inläggen.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Spanarn: Bra spanat, han var även med i artikeln i aftonbladet.
www.aftonbladet.se/sport/0703/14/hoki_438.jpg
www.aftonbladet.se/sport/0703/14/hoki_438.jpg
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Hahl Bundy: Många Timrårubriker:
www.dagbladet.nu/avdelnings_etta.php?avdelning_1=104&variabel=Sport.jpg&id=0
www.dagbladet.nu/avdelnings_etta.php?avdelning_1=104&variabel=Sport.jpg&id=0
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Ulf: Det var förra matchen .. iofs var de bara 107 då också .. så det var inte så mycket att gnälla över
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del VI, 20070316
Off Saida: Tidningarna skriver ju också detta, men vad jag minns så var det Johan Tornberg som sade så ..
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del VI, 20070316
Långben: Kryper det inte i dig litegrann också?
Förlorar vi ikväll så är det kört, Modo förlorar aldrig 3 raka i Sväddbank
Förlorar vi ikväll så är det kört, Modo förlorar aldrig 3 raka i Sväddbank
Timrå IK > Sv: Apropå inget
För er som inte kommer vara på hallen så rekommenderar jag TV4 kl 17.55 och 18.50.
MoDo Hockey > Sv: Det är ju...
NuMo: Känner mig manad att svara igen..
Det var väl inte så att vi lämnade tillbaka flaggorna "här har ni" utan vi tänkte till lite.. (vi vill ju inte verka allt för snälla)
Vi lämnade flaggorna väl synligt på vår läktare när vi gick till puben.
Vi tänkte som så, att någon modoit måste ju se dem och mycket riktigt så hade någon hämtat tillbaka dem när vi var tillbaka.
Det var väl inte så att vi lämnade tillbaka flaggorna "här har ni" utan vi tänkte till lite.. (vi vill ju inte verka allt för snälla)
Vi lämnade flaggorna väl synligt på vår läktare när vi gick till puben.
Vi tänkte som så, att någon modoit måste ju se dem och mycket riktigt så hade någon hämtat tillbaka dem när vi var tillbaka.
MoDo Hockey > Sv: Det är ju...
NuMo: Såg på länken till bilden att det är Frisco jag ska vända mig till, sköter det brevledes med honom, må bästa lag vinna ikväll.
MoDo Hockey > Sv: Det är ju...
NuMo: Måste svara igen, eftersom ni fick tillbaka flaggorna så kan väl du maila tillbaka bilden till mig när denna serie är slut, då är alla nöjda.
MoDo Hockey > Sv: Det är ju...
Lumber Jack: Okejdå, jag kan väl inte ta patent på det, i vilket fall 1-1 vi har stulit, ni har stulit.
MoDo Hockey > Sv: Det är ju...
NuMo: Har suttit och jämfört bilderna nu, ser att ni visst har lagt till en fågel på bilden, missade den först.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Ann: Hoppas du ser matchen hemma idag, annars tycker jag synd om dom som måste stå bredvid dig.
MoDo Hockey > Sv: Det är ju...
NuMo: Fortfarande stöld, skulle ha sökt patent på den bilden innan jag la upp den.
Vi kan väl säga att det är 1-1 nudå, vi tog flaggorna och ni tog vår bild.
Vi kan väl säga att det är 1-1 nudå, vi tog flaggorna och ni tog vår bild.
Föregående · 35 · Nästa

Jag uppfattade det som smörj i ansiktet i vilket fall.
Som jag skrev tidigare så uppskattas inte såna tröstande ord just efter en sådan här förlust heller, sen att det kommer från en modoit gör ju inte saken bättre precis.
Mycket möjligt att hon hade en gammal foppatröja på sig.