Historik
Föregående · 36 · Nästa
Timrå IK > Sv: Banner
Lumber Jack: Hittade två lika som bär bilder på Sanny faktist, se skillnaden mot den du påstår är Sanny.
www.frittflyt.se/img/nyheter/hjerne.jpg
www.medtronic.com/SE/images/heart.jpg
www.frittflyt.se/img/nyheter/hjerne.jpg
www.medtronic.com/SE/images/heart.jpg
Timrå IK > Sv: Banner
Lumber Jack: Så du tycker alltså att det ser ut som Sanny? Då tycker jag att du kan besöka www.synoptik.se
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Dawidovski: Nu pratade ju inte jag NHL matcher dårå.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Ja för det var en väldigt givande start på din diskussion.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
ÄlskarTIK: www.tvmatchen.se är en bra sida, oavsett om du vill veta på vilken kanal 08 möter Solna eller var Bröndy Köpenhamn visas
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Det brukar ju alltid vara folk som har matchen inspelad, är det verkligen ingen som spelat in den här?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Murre: Så länge vi slår ut Modo så är jag nöjd.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
willysson: Mycke lakritsshots nu å?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Laken: Spelar ingen roll, de har spelat färdig efter morgondagens match i vilket fall.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Strindlund: Det vet de som var där.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
matchens höjdare: Skarin i repris på mediakuben
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Nån som har spelat in matchen?
Lägg gärna upp den på piratebay eller hör av er så kanske vi kan fixa det på annat vis!
Måste få se den igen.
Lägg gärna upp den på piratebay eller hör av er så kanske vi kan fixa det på annat vis!
Måste få se den igen.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Kikade lite på matchbilder nu och ser att Döme är ett riktigt svin, ser ut som att han försöker dunka Sannys hjälmlösa skalle i isen.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
wap.hockeysnack.com
Nån måste ha spelat in matchen och se till så att den kommer upp på nätet så man kan se den när man är hemma
Nån måste ha spelat in matchen och se till så att den kommer upp på nätet så man kan se den när man är hemma
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
wap.hockeysnack.com
Nu ska det givetvis vara
Nu ska det givetvis vara
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
wap.hockeysnack.com
Det enda som fattas du är rösten och mats edström på bussen
Det enda som fattas du är rösten och mats edström på bussen
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
pratarn: Annonsen är redan borttagen.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Lite WoDo.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1022125,00.html
"sakna två tredjedelar av sin fruktade förstakedja" Känns bekant..
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1022125,00.html
"sakna två tredjedelar av sin fruktade förstakedja" Känns bekant..
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del IV, 20070312
Bra jobbat modotifo!
Kul att ni fixar lite grejer iallafall. hur många timmar höll ni på med adetta?
Kul att ni fixar lite grejer iallafall. hur många timmar höll ni på med adetta?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
wap.hockeysnack.com
Här njuter vi på bussen. Mats edström halkade visst med. Han har det inte lätt.
Här njuter vi på bussen. Mats edström halkade visst med. Han har det inte lätt.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
wap.hockeysnack.com
Här njuter vi på bussen. Mats edström halkade visst med. Han har det inte lätt.
Här njuter vi på bussen. Mats edström halkade visst med. Han har det inte lätt.
Timrå IK > Sv: Var är Wargen?
Frazze: Ja Robban har ju ett å annat att bevisa.. Även om jag ser Sanny som El capitano
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
ser nu, tyckte att jag kollade igenom men jag missade ju Anns eminenta länk
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Dream Team: Ska du säga som inte ens hittar till www.tikare.se
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Dalan: Klart att de kan vinna utan dig, men det blir inte lika erotiskt på bortastå då.
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Dalan: Snyt dig å häng med idag du å!
Vi vinner idag, jag vet det!
Vi vinner idag, jag vet det!
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Patrick Polly: Det är snorbilligt med tanke på att inträde kostar 110 spänn.
Men Timrå behöver vårt stöd nu och jag hoppas att vi kan ge dem det stöd de förtjänar!!
Men Timrå behöver vårt stöd nu och jag hoppas att vi kan ge dem det stöd de förtjänar!!
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
Ca 90 anmälda tills imorgon, än är det inte för sent att anmäla er dit!
200 kr för resa och inträde!
Inför onsdagen: 21 anmälda, resan nedsatt till 150 kr resa och inträde
Anmälan till Roger på 0703607971
eller maila mig på [email protected]
Slut upp! Det är nu laget behöver vårt stöd för att vända detta!!
200 kr för resa och inträde!
Inför onsdagen: 21 anmälda, resan nedsatt till 150 kr resa och inträde
Anmälan till Roger på 0703607971
eller maila mig på [email protected]
Slut upp! Det är nu laget behöver vårt stöd för att vända detta!!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Jonas_: Om jag nu förstått dig rätt så tycker du att om vi vänder på det såhär:
Motståndaren skjuter i ribban är lika farligt som när de dumpar pucken i sarghörnet.. Okej då förstår jag ditt resonemang.
Ingen har såvitt jag kan se skrivit att vi ska vinna matchen på ett ribbskott, förutom du då.
Detta är mitt sista inlägg i detta oerhört givande samtalsämne
Motståndaren skjuter i ribban är lika farligt som när de dumpar pucken i sarghörnet.. Okej då förstår jag ditt resonemang.
Ingen har såvitt jag kan se skrivit att vi ska vinna matchen på ett ribbskott, förutom du då.
Detta är mitt sista inlägg i detta oerhört givande samtalsämne
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
andyo:
En sak som jag också undrar över är att vi i 5 mot 4 spelar backarna med klubban utåt mot sargen men däremot spelar vi dem med klubban inåt i 5 mot 3.
Är det säkerhetstänk måntro?
En sak som jag också undrar över är att vi i 5 mot 4 spelar backarna med klubban utåt mot sargen men däremot spelar vi dem med klubban inåt i 5 mot 3.
Är det säkerhetstänk måntro?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Jonas_: Läs Ambroos inlägg igen så kan vi se om du läser rätt denna gång, som han skriver, det pratas om att det skapas något, och ett ribbskott är ju att skapa något.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
actionleif: och detta var ju inte enbart vänt till andyo dårå..
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
andyo: Ska vi snacka ribbskott 2-3 sidor här på HS nu?
Klar som spad att ett ribbskott är ett läge.
Klar som spad att ett ribbskott är ett läge.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Ambroo: .. Och ändå har det blivit 2 uddamåls förluster bara..
Men jag tror tyvärr som dig, att det blir ingen mer hemmamatch denna sässe.
Men jag tror tyvärr som dig, att det blir ingen mer hemmamatch denna sässe.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Butch: Tanken var att göra det i Övik i torsdags men vi fick inte ta med påsarna in..
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Dagens bildspel, med lite kommentarer från folk, bl.a. SK ordförande Kjell Sandberg
www.st.nu/bildspel/bildspel/Timra-Modo_match_3/index.html
www.st.nu/bildspel/bildspel/Timra-Modo_match_3/index.html
Föregående · 36 · Nästa

svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=65939&a=783216&lid=puff_783207&lpos=extra_0