Historik
Föregående · 54 · Nästa
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
De tre tappras armé beger sig snart söderut för att återigen se Timrå på bortaplan .. vilka hjältar.
Pratar såklart om JimmyH, Lulle och Knylan
Pratar såklart om JimmyH, Lulle och Knylan
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2006-10-28
LingaN: Annars är Dennis Häggblom alltid ett alternativ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2006-10-28
LingaN: Ja han är faktist jävligt duktig.. men jag tror han pysslar med annat under matchen =/
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2006-10-28
JimmyH: Du får väl ta på dig det .. annars har vi ju alltid mini-dalan
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2006-10-28
Ryktet säger att JimmyH gör comeback i klacken idag, stämmer det?
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
JimmyH: I strimmahallen var det match mellan rött och vitt där knylan, engan och abron var de mest framträdande
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2006-10-28
Janken: Lapp på luckan lär det vara imorrn iaf .. synd att så många får se oss förlora med 3-1
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Tikare som rör på sig .. Källarsson utlånad från Blues till JYP .. han hade vi kanske kunnat låna annars
Timrå IK > Sv: Jyrki Välivaara...
SMÅLAND: då kan vi sluta drömma.. www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,918644,00.html
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2006-10-28
Flyttar Red Rockers inlägg hit då det får räcka med en matchtråd framöver nu ..
"Skönt med ännu en 3 poängare igår, tänk denna säsong har vi massor av uddamålssegrar förra säsongen då hade såna matcher som igår slutat med uddamålsförlust istället (handlar om stolpe in istället för stolpe ut).
Fortsätter det som det börjat d v s om poängsnittet 36/15 = 2,4 p/match håller i sig så kan vi hamna någonstans upp emot ca 130 poäng(troligt kanske, kanske inte?).
Imorgon kommer vi spöa bottenlaget Frölunda(känns konstigt men härligt att skriva bottenlaget Frölunda...=)) med 3-1. Detta inför en fullsatt Eon Arena,
Red Rocker @ Sundsvall Idag kl. 10:56 "
"Skönt med ännu en 3 poängare igår, tänk denna säsong har vi massor av uddamålssegrar förra säsongen då hade såna matcher som igår slutat med uddamålsförlust istället (handlar om stolpe in istället för stolpe ut).
Fortsätter det som det börjat d v s om poängsnittet 36/15 = 2,4 p/match håller i sig så kan vi hamna någonstans upp emot ca 130 poäng(troligt kanske, kanske inte?).
Imorgon kommer vi spöa bottenlaget Frölunda(känns konstigt men härligt att skriva bottenlaget Frölunda...=)) med 3-1. Detta inför en fullsatt Eon Arena,
Red Rocker @ Sundsvall Idag kl. 10:56 "
Timrå IK > Sv: Hedström mår gott!
ernie eagle: Vad vore Timrå utan dig?
Bagarn gör sin livs säsong tack vare att du höjt honom i din krönika
Hallin gör säsongens bästa match efter att du skällt ut honom i ett sms
Jonte kommer igång på allvar efter din krönika!
Timrå - Anställt Sjöstedt på heltid!!
Bagarn gör sin livs säsong tack vare att du höjt honom i din krönika
Hallin gör säsongens bästa match efter att du skällt ut honom i ett sms
Jonte kommer igång på allvar efter din krönika!
Timrå - Anställt Sjöstedt på heltid!!
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Skönt med 3 pinnar!
Bra med ett ljus i snöstormen för de tappra som tagit sig ner, när de nu ska bege sig hemåt igen!
Bra med ett ljus i snöstormen för de tappra som tagit sig ner, när de nu ska bege sig hemåt igen!
Timrå IK > Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
Timrå spelar skapligt.
Asplund har spelat bra, hade lite tur med en sargstuds som slutade med ett öppet mål för Moraspelare .. men han lyckades på något vis rädda ändå.
Timrå har även ett mål bortdömt, korrekt säger Jimmy då det var en stor röra framför mål
Asplund har spelat bra, hade lite tur med en sargstuds som slutade med ett öppet mål för Moraspelare .. men han lyckades på något vis rädda ändå.
Timrå har även ett mål bortdömt, korrekt säger Jimmy då det var en stor röra framför mål
Timrå IK > Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
SaraS: lider med dig.. min webradio vill aldrig fungera .. så jag vet hur det känns..
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Lite roligt att de gjorde mål precis när jag ringde .. Olle svarade .. sen hörde man lite tjo å tjim.
Ska ringa sen i pausen för att få lite mer utförligare rapport
Ska ringa sen i pausen för att få lite mer utförligare rapport
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Talangscouten: MÅÅÅÅÅÅÅÅÅL ringde för att få kontakt med Knylan .. Precis då gjorde Magnus Nilsson mål .. händer inte så mycket i övrigt
Timrå IK > Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
actionleif: Fick en rättelse nu :) de har åkt den enklaste vägen (?) via bollnäs edsbyn osv.. de trodde att de åkt genom Falun eftersom de sett en skylt som det stod Falun på ..
Timrå IK > Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
Tubest: De tyckte väl på något sätt att det var enklaste vägen, eller så satsade dem på Sightseeing
Timrå IK > Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
Ambroo: Colamannen är chaffis så det ska nog gå till sig idag
Timrå IK > Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
Strax efter Falun möttes de av mycket snö .. spännande sa bill - dåliga vinterdäck sa bull
Timrå IK > Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
Helg Ernest: De har alltså efter denna match sett 6 av 9 bortamatcher .. undrar om de håller den statistiken hela säsongen ..
Timrå IK > Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
Kan rapportera om att JimmyH, Knylan, Lulle med 2 icke HS:are är påväg till Mora just nu..
De passerade Falun för en stund sedan..
Snacka om hängivna supportrar, de har varit på alla anordnade resor i år + Luleå då samma trio for själv och nu denna - Starkt jobbat!
De passerade Falun för en stund sedan..
Snacka om hängivna supportrar, de har varit på alla anordnade resor i år + Luleå då samma trio for själv och nu denna - Starkt jobbat!
Timrå IK > Sv: Nylander ser ut att bli kvar
Abron: Var väl nästan så han frågade ? om någon annan kan ligga pyrt till ..
Tror dock han får det svårt att ta sig in i laget som det ser ut just nu iallafall ..
Tror dock han får det svårt att ta sig in i laget som det ser ut just nu iallafall ..
Timrå IK > Sv: Ett brev till Peter den store
Gidde: där ser man ;) okunskap..
hittade 2 intressanta artiklar ..
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,915609,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,915611,00.html
hittade 2 intressanta artiklar ..
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,915609,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,915611,00.html
Timrå IK > Sv: Ett brev till Peter den store
TIKbiff: Kan +/- statistiken påverkas av speltiden och då främst i boxplay? jag vet inte ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
nectis: Fin rubrik till höger "Luleå tog poäng i Sundsvall"
Timrå IK > Sv: Forza Timrå IK
Gidde: Hade några fruktansvärt sköna erniefilmer på min mobil .. men tyvärr råkade jag fippla bort dem.
Vet dock att det finns en liten danssnutt från då vi arbetade med tifot senast..
Vet dock att det finns en liten danssnutt från då vi arbetade med tifot senast..
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Janken: ett exempel på det skämtet har vi i reseberättelsen här : www.tikare.se/nyheter/?nid=308 under en bild ..
Timrå IK > Sv: jimmy.tikare (1/10)
El Maco: spinner vidare på lika som bär ..
Är det Sedinarna?
Nej det är Dahlstedtarna!
www.tikare.se/filer/galleri/20061007_tagresan_dif_tik/dalan.jpg
Är det Sedinarna?
Nej det är Dahlstedtarna!
www.tikare.se/filer/galleri/20061007_tagresan_dif_tik/dalan.jpg
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Brynäs nollade Timrå - är rubriken på HS startsida .. är det poängen de tänker på då eller?
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
LingaN: Copycat. Det är Jimmy som startat den jämförelsen tror jag ;)
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Selina: Allt som krävs är kanske att vi skickar runt en plunta?
Föregående · 54 · Nästa

Men som du också sa så spelade han upp sig