Historik
Föregående · 55 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Bissett19: Fin hall.. lite dålig lutning på läktaren + liten skärm .. ingår kikare på sittplats? ;)
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Ambroo: som jag skrev längst upp.. Filmerna bör komma igång vilken sekund som helst.. youtube är lite seg!
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Ambroo: blandat skojsigt !! www.tikare.se/nyheter/?nid=308
Timrå IK > Sv: Magnus Nilsson - lagets gåta
Tycho: Såg några härliga tacklingar från Mange igår också .. Det är så han ska spela, tufft!
Timrå IK > Sv: Gävleresa 21/10
iggy: Man blir rörd till tårar av att se hur alla tikare ställer upp för varandra!!
att vi tar ut en tia kan kännas fjantigt men slår man ut det på antalet resenärer så blir det en ganska stor skillnad, från kännbar förlust till mindre kännbar förlust..
att vi tar ut en tia kan kännas fjantigt men slår man ut det på antalet resenärer så blir det en ganska stor skillnad, från kännbar förlust till mindre kännbar förlust..
Timrå IK > Sv: Gävleresa 21/10
Tar upp frågan igen då den kanske försvann i eftermatchsnacket..
Det saknas 9 st för att vi inte ska gå back på buss nr 2 på resan imorrn, så skynda med er anmälan!
Vi måste lämna besked till Ceris idag på förmiddagen..
Alternativet är då att alla inkl. buss nr 1 betalar en tia extra så kan vi åka två bussar ändå.
Lämna gärna synpunkter i min privata GB
Det saknas 9 st för att vi inte ska gå back på buss nr 2 på resan imorrn, så skynda med er anmälan!
Vi måste lämna besked till Ceris idag på förmiddagen..
Alternativet är då att alla inkl. buss nr 1 betalar en tia extra så kan vi åka två bussar ändå.
Lämna gärna synpunkter i min privata GB
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Fanzin: räcker länge det :) .. Generalen är väl lurad som vanligt han
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
General_Moisio: Låter väääldigt mysko då den grafiken inte ska vara kopplad till C+ sändningar..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
General_Moisio: Frågan är : visades texten ? tvivlar .. den grafiken ligger internt
Timrå IK > Sv: Gävleresa 21/10
31 anmälda nyanmälda .. 40 krävs för att vi ska åka två bussar.
Alternativet är att alla anmälda inkl. buss nr 1 betalar 10 kr mer /skalle så kan vi åka även om vi inte blir 40+ i den andra bussen.
Vad säger ni som är anmälda om det?
Alternativet är att alla anmälda inkl. buss nr 1 betalar 10 kr mer /skalle så kan vi åka även om vi inte blir 40+ i den andra bussen.
Vad säger ni som är anmälda om det?
Timrå IK > Sv: Gävleresa 21/10
15 anmälda till den andra bussen!
Alltså behöver vi bara 25 pers till för att vi ska ro iland en andrabuss..
kom igen och anmäl er!!
Alltså behöver vi bara 25 pers till för att vi ska ro iland en andrabuss..
kom igen och anmäl er!!
Timrå IK > Gävleresa 21/10
En buss är tvärfull och vi har några i kö så kom igen och anmäl er så vi fyller två bussar!
Ca 40 till krävs för att vi ska bli två bussar som åker!
Som vanligt så är det Roger ni ska prata med om ni har några frågor eller vill anmäla er, han nås på 0703607971
Ca 40 till krävs för att vi ska bli två bussar som åker!
Som vanligt så är det Roger ni ska prata med om ni har några frågor eller vill anmäla er, han nås på 0703607971
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
shinzawai: ang. trumman .. Trummar ni fortfarande med kapade hockeyklubbor?
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Gidde: Jo, men så är ju ni van vid spruckna högtalare oxo.
Vi är nog ganska bortskämd med hög volym .. vissa gillar inte det heller iofs
Vi är nog ganska bortskämd med hög volym .. vissa gillar inte det heller iofs
Timrå IK > Sv: Wifstafabriken hotad
Kerstin_k: Är det inte bara pappersbruket som är hotat då?
Östrand kommer ju vara kvar.. Tror det är dumt att lägga ner det med tanke på att de nyss kostat på en ny sodapanna :)
Östrand kommer ju vara kvar.. Tror det är dumt att lägga ner det med tanke på att de nyss kostat på en ny sodapanna :)
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Ann: Du kan nog gå ner till förrådet och mobba honom .. han är nog där och letar grejer .. vi ska iväg på strimmahallen kvart i tio :)
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
epa: den verkar konstigt .. lite överbelastning mellanåt på HLs matchbevakning oxo! den är ju mycket bättre än swehockeys
www.hockeyligan.se/live/live_20061017126.html
www.hockeyligan.se/live/live_20061017126.html
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Ann: ja det vore det perfekta :D en osynlig jonte som smiter in bakom backarna *ler*
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: ställningarna i tekningar just nu 23-22 .. inte så kasst ändå
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2006-10-17
Red Rocker: Blir avis på er som får se matchen ikväll .. *skrik åt mig med*
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2006-10-17
Alltid lika roligt att se hur mycket banjo-snacket upprör :)
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2006-10-17
Angående resultaten så hade jag en mindre rolig dröm..
Backlund släppte in två lätta i början av matchen, bytte då ut sig själv mot Asplund - Till publikens förtjusning, vilket jubel det blev.. hur matchen slutar vet jag inte då den förbannade väckarklockan ringde..
Backlund släppte in två lätta i början av matchen, bytte då ut sig själv mot Asplund - Till publikens förtjusning, vilket jubel det blev.. hur matchen slutar vet jag inte då den förbannade väckarklockan ringde..
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2006-10-17
ernie eagle: Läckert att du var först med att släppa den bomben!
Sen tror jag inte att det blir mer platser på bussen bara för att du tar på dig att vara bussvärd.. du åker ju fortfarande med liksom
Sen tror jag inte att det blir mer platser på bussen bara för att du tar på dig att vara bussvärd.. du åker ju fortfarande med liksom
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
nectis: Någon som vet, det är Roger det.. som det står på TIKARE.se så nås han på 0703607971
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Knylan: Jag tror iofs att alla stora tidningar lagt in Ernies adress i spamfiltret..
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Maken till färgad matchrapport får man leta efter .. skellefteaaik.se/matcher_referat.asp?match=06-10-14
Prochazka verkar vara elitseriens bäste tacklare, synd att jag missade hans tacklingar igår, okej en såg jag men det var inte så mycket att hänga i julgranen..
haha ja läs och njut..
Prochazka verkar vara elitseriens bäste tacklare, synd att jag missade hans tacklingar igår, okej en såg jag men det var inte så mycket att hänga i julgranen..
haha ja läs och njut..
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
JimmyH: Jaså, jaha.. då hängde jag inte med riktigt :)
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Dalan: Det är den melodin ..den kändes då klockren igår iallafall :)
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
JimmyH: på tal om J20 .. när jag var på deras match så konstaterade jag att "kuben" hängde ganska snett.. www.tikare.se/filer/131006_1928.jpg
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
actionleif: Moe lätt bästa back igår.. gör ett kanonjobb då han allt som oftast får täcka upp efter Svebba.. grymt kul att se vilken talangfull back vi har
Föregående · 55 · Nästa
