Historik
Föregående · 58 · Nästa
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
LingaN: Det är från LOKs låt vem är det som står kvar (lok står när de andra faller) .. byt ut lok mot timrå :)
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
LingaN: Roger är ju Brynäsare .. men har erkännt sig vara lite smygtikare
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
-Gurra-: Det med att flytta upp är ju en gammal regel .. jag som är en bit ifrån stå ser ju att när Roger ber folk flytta uppåt så ställer de sig allt som oftast med armarna i kors och vägrar typ "jag var här först"
Det innebär att det blir lite luckor längre uppöver läktaren ..
Det innebär att det blir lite luckor längre uppöver läktaren ..
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Hassan: Vi kommer ha minst 3 tappra i lulä ikväll.
Jimmy, Knylan och Lulle åkte iväg i morse
Jimmy, Knylan och Lulle åkte iväg i morse
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
SAIKs nyförvärv placeras i Timrå Ik på aftonbladets dreamteam .. som om vi inte "tagit" nog från dem redan
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
Kom igen nu ni som är anmälda men inte har betalat!!
58 platser som är obetalda - både ni och VI vet vilka ni är .
Så en betalning alternativt avbokning om ni av någon anledning inte kan åka är ju att föredra då detta underlättar vårat arbete avsevärt
58 platser som är obetalda - både ni och VI vet vilka ni är .
Så en betalning alternativt avbokning om ni av någon anledning inte kan åka är ju att föredra då detta underlättar vårat arbete avsevärt
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2006-09-21
ernie eagle: Inget fel på krönikan i sig tycker jag, men som jag skrev tidigare så verkar ju all cred du fått för den stigit dig åt huvudet aningens...
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2006-09-21
ernie eagle: Din krönika var bättre innan dessa ödmjuka inlägg skrevs
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
Kerstin_k: Hon heter så.
LingaN har tagit massor av bilder som Dalan förhoppningsvis lägger in under dagen .. sedan så ska vi förhoppningsvis även kunna lägga ut en liten film!
LingaN har tagit massor av bilder som Dalan förhoppningsvis lägger in under dagen .. sedan så ska vi förhoppningsvis även kunna lägga ut en liten film!
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
Kerstin_k: Det var den där Strindlund som hade en bild
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
Laken: Nylander har nr 11 inte 92 som du har skrivit på din pres!
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
Ambroo: Ingen dum idé, tror dock att den är kasserad redan ...
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
Ambroo: Den är tyvärr redan nedplockad då den täckte en reklamskylt!
Vi hade dock dispens för upphängning denna match
Vi hade dock dispens för upphängning denna match
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
actionleif: ska väl tillägga Dalan, Ambroo och mig själv som medarbetare, men sett till nedlagd tid så kan vi endast ses som statister i sammanhanget
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
friskan: rättelse : SLUTSPEL '07
Stor eloge till främst Jimmy Knylan och Lulle som tillbringat sin senaste vecka i de trånga gångarna i hallen för att tillverka denna flagga
Stor eloge till främst Jimmy Knylan och Lulle som tillbringat sin senaste vecka i de trånga gångarna i hallen för att tillverka denna flagga
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
htikare: Ska väl tilläggas att det var sagt som 13e spelare .. så det återstår väl att se om han får någon speltid
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
Rapporterat från hallen nyss:
Alexander Larsson spelar i rött ikväll och på torsdag.
Spännande!
Alexander Larsson spelar i rött ikväll och på torsdag.
Spännande!
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
Alla ni som anmält er till resan - Missa inte betalningen!
Info om detta finns på tikare.se som ni kan se längst upp på nyheter här på HS
Info om detta finns på tikare.se som ni kan se längst upp på nyheter här på HS
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Uddan: motfråga:
Vad tror du om att Moe kommer hamna i topp 5 på utvisningsligan?
Vad tror du om att Moe kommer hamna i topp 5 på utvisningsligan?
Timrå IK > Sv: En hockeycup motsvarande fotbollens Svenska cupen
-Gurra-: Hade vi inte en cup när vi nyss kommit upp i eliten ? Red Eagles Cup eller så.. har för mig DIF och Skellefteå var med
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Kapten Lindow: Matchen slutade 1-1, jumbotronen var väl lite blek och mörk men så hörde jag att de inte hade ställt vitbalansen riktigt på kameran så bättre bild var att räkna med
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
Fanzin: alla svar angående resan sitter Roger inne på .. 070-3607971 nås han på
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
Vi har inte fått någon avgångstid ännu men tåget ska vara i Stockholm runt 12 tiden.
Sen åker vi buss och äter på samma ställe som ifjol
Sen åker vi buss och äter på samma ställe som ifjol
Timrå IK > Sv: Sundsvalls Tidning vs. Dagbladet
Moverare: Jag ska göra allt för att komma in i STs lag .. bara tanken av att få möta dig 2 matcher får mig att mysa
Timrå IK > Sv: Sundsvalls Tidning vs. Dagbladet
Moverare: Se dig i Timrå-tröja har man redan gjort en gång .. en alldeles underbar syn
Timrå IK > Sv: Fråga till TIK08
Helg Ernest: Matiné ? .. kanske jag som tänker på fel match, men då vi åker tåg ner så är matchen på en lördag och börjar kl 15
Timrå IK > Sv: Fråga till TIK08
Helg Ernest: Måste kännas tungt om de släpper biljetterna kl 17 då matchen börjar 15..
Timrå IK > Sv: Uppdaterade bilder på spelare & ledare
LingaN: läckra bilder! Koskinen har oxo rakat av sig håret
Timrå IK > Sv: Elitserien
Helg Ernest: Denna länk fanns 6 inlägg nedanför ditt, men sån läsning kan man väl inte få för mycket utav
Timrå IK > Sv: I dagens...
ernie eagle: Tvivlar på att tidningen City Stockholm ges ut på Timrås torg.
Det är en tidning som LIKNAR metro .. det är inte metro
Det är en tidning som LIKNAR metro .. det är inte metro
Timrå IK > Sv: Elitserien
Taurus: Ser väl inte så tokig ut .. om man får göra några justeringar, jag tror iaf att Skellefteå kommer längre ner ..
Timrå IK > Sv: Elitserien
Taurus: Aha . om du klickar in dig på den krönikan så kan du läsa att det är JimmyH som tippar
Timrå IK > Sv: Elitserien
Taurus: Förstår inte riktigt vad du menar .. hehe .. vill du spela på hur elitserien kommer sluta eller vill du bara tippa en egen tabell ? :)
Vill du tippa en egen så kan du väl skriva den här
Vill du tippa en egen så kan du väl skriva den här
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
TIKbiff: tack för tipset
Bara hoppas att alla som röstat på att de skulle anmäla sig verkligen gör det nudå
Bara hoppas att alla som röstat på att de skulle anmäla sig verkligen gör det nudå
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
450 platser har vi tagit fram nu!
Alltså ca 170 platser som ännu inte är bokade .. följ länken
Alltså ca 170 platser som ännu inte är bokade .. följ länken
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
Fanzin: Han har bokat över 500 biljetter så du kan nog lösa det med honom på något vis
Föregående · 58 · Nästa

Tror det var DIF - SSK för några år sedan detta hände.. DIF gjorde mål som skulle granskas ... SSK hann oxo göra ett mål innan avblåsning ..
Granskningen visade på mål för DIF och ssks mål därav bortdömt.. klockan drogs tillbaka till den tid då målet gjordes