Historik
Föregående · 59 · Nästa
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
LingaN: Har för mig att det ska gå. Men sedan kommer förmodligen även Globen att tillåta instrument på läktaren
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
Laken: la upp en liten "nyhet" om det hela så kanske mer folk hittar rätt... länken!
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
Ann: Lite synd att han måste lämna besked på fredag.. känns som att ganska mycket kan hända på hemmapremiären ..
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
htikare: Björn Svensson tyckte till om E.On under Drakkampen och han tyckte att man gärna kunnat ha nån rad till med sittplatser .. som borta i staterna .. med grym närhet dårå
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
Janken: Hörde inte riktigt vad Roger sa men det är möjligt att det rör sig om ett annat tåg då
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
ståpäls: Jo precis .. man får ta dem med en nypa salt .. men samtidigt har vi några på en väntelista.
Får se hur länge SJ kan vänta ..
Får se hur länge SJ kan vänta ..
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
ståpäls: Ja SK funderar på att ta fram fler vagnar men det är ju som du gissar inte gratis..
Därför har vi lagt ut en omröstning så vi får se hur många som skulle kunna nappa på det
Därför har vi lagt ut en omröstning så vi får se hur många som skulle kunna nappa på det
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Ny webfråga på tikare.se
kanonchans att göra sin röst hörd för er som missat att anmäla er till tågresan
kanonchans att göra sin röst hörd för er som missat att anmäla er till tågresan
Timrå IK > Sv: SCA-cupen 2006
ernie eagle: Jag känner mig också rätt övertygad att alla lagen visste om vilken poängfördelning som gäller
Timrå IK > Sv: SCA-cupen 2006
TIFO skrammlandet i hinken igår inbringade sköna 1159,50 som går direkt till TIFOverksamheten
Tack alla ni som skänkte pengar!
Tack alla ni som skänkte pengar!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Frågan är om ST var på plats igår?
"ett vackert solomål signerat Johan Andersson.
Med tre minuter kvar tog han pucken i egen zon, fintade sig förbi två Brynäs-backar och lyfte in pucken i Sperrles högra kryss."
Samt
"Sju minuter in i tredje perioden snodde 19-årige Niklas Sjölund pucken från Brynäs Johannes Salomonsson i mittzon. Fri mot Sperrle fintar han ner honom åt höger och lägger pucken till vänster."
Precis vad som hände, eller?
"ett vackert solomål signerat Johan Andersson.
Med tre minuter kvar tog han pucken i egen zon, fintade sig förbi två Brynäs-backar och lyfte in pucken i Sperrles högra kryss."
Samt
"Sju minuter in i tredje perioden snodde 19-årige Niklas Sjölund pucken från Brynäs Johannes Salomonsson i mittzon. Fri mot Sperrle fintar han ner honom åt höger och lägger pucken till vänster."
Precis vad som hände, eller?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Måste ju ändå säga att kvällens gladaste överraskning var den förtjusande matchdräkten
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Röda Tallen: Johan Anderssons mål helt klart matchens höjdare.
Han visade även fint försvarsspel då han slängde sig och täckte skott väldigt fint matchen igenom
Han visade även fint försvarsspel då han slängde sig och täckte skott väldigt fint matchen igenom
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
ernie eagle: Tror mer de jämför med Karalahti som ståpäls länkade till .. men det är väl bara min gissning
Timrå IK > Sv: Det är detaljerna som gör det
Bra "reportag" Happs..
ang, Lakens fråga om att det inte är bättre att bygga ut istället för att underhålla så tycker man att svaret är självklart
Har inte själv tänkt så mycket på det förrän jag idag gick ner från den som känns väldigt provisoriska trappen vid ståplats.. plywoodskivorna i extrastegen sviktade och såg sliten ut, precis som det mesta utav träet i övriga hallen.
Den vackra gröna plåten på sidorna är ju bara för mycket.
ang, Lakens fråga om att det inte är bättre att bygga ut istället för att underhålla så tycker man att svaret är självklart
Har inte själv tänkt så mycket på det förrän jag idag gick ner från den som känns väldigt provisoriska trappen vid ståplats.. plywoodskivorna i extrastegen sviktade och såg sliten ut, precis som det mesta utav träet i övriga hallen.
Den vackra gröna plåten på sidorna är ju bara för mycket.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Kan rapportera om att Mika Tarvainen har gjort comeback och tränar i skrivande stund Johan Asplund
www.hockeysnack.com/medlem/actionleif/filarkiv.php?showfile=ssl12502.jpg
www.hockeysnack.com/medlem/actionleif/filarkiv.php?showfile=ssl12502.jpg
Timrå IK > Sv: Mediaskärm
Redhat: ska o ska .. de har redan gjort det ..
www.timraik.nu/filer/galleri/2006-08-23%20kubmontage/fkubitaket.jpg
www.timraik.nu/filer/galleri/2006-08-23%20kubmontage/fkubitaket.jpg
Timrå IK > Sv: Skadorna oroar
Uddan: bläddrar du en halv skärm nedåt så ser du att detta står där redan!!
Timrå IK > Sv: Skadorna oroar
Kerstin_k: I värsta fall får de låna in JimmyH från supporterlaget då får de en back som producerar
Timrå IK > Sv: Skadorna oroar
htikare: Har för mig att jag läste att det endast var de svenska landslagsspelarna som skulle iväg på uppdrag, men Regin kanske har blivit inkallad senare då
Timrå IK > Sv: Skadorna oroar
ståpäls: Det på slutet lät ju bra iallafall
"Två TIK:are som har dragits med skadeproblem, Peter Nylander och Kimmo Lotvonen, var i går tillbaka på isen.
– Dessa två körde på is i går och jag tycker att det börjar se lite ljusare ut, säger Forsberg. "
"Två TIK:are som har dragits med skadeproblem, Peter Nylander och Kimmo Lotvonen, var i går tillbaka på isen.
– Dessa två körde på is i går och jag tycker att det börjar se lite ljusare ut, säger Forsberg. "
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
ernie eagle: Tänker inte tjaffsa .. påpekade bara att det var konstigt.
Timrå IK > Sv: Mediaskärm
ståpäls: tror Hassebo kommer ha ett finger med i spelet.. så reklam med ljud tror jag vi blir ganska beskonade från
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
ernie eagle: Konstigt att du har koll på ledartrion då ingen av oss som håller i det har någon som helst koll på hur det blir än.
Har nyss haft möte ang. matchen och i år hålls den ju i E.ON arena, förutsatt att vi får istid men det ska inte vara några problems.
Som ni då säkert förstår så är inget datum spikat men det kommer att röra sig om mitten/slutet av December som vanligt, alternativt någon utav de första dagarna i Januari.
Ni som vill vara med och spela kan höra av sig till mig eller Frella så skriver vi upp er för att sedan gallra ut tillsammans med Sundsvalls Mats Edström för att få fram så jämna lag som möjligt!
Har nyss haft möte ang. matchen och i år hålls den ju i E.ON arena, förutsatt att vi får istid men det ska inte vara några problems.
Som ni då säkert förstår så är inget datum spikat men det kommer att röra sig om mitten/slutet av December som vanligt, alternativt någon utav de första dagarna i Januari.
Ni som vill vara med och spela kan höra av sig till mig eller Frella så skriver vi upp er för att sedan gallra ut tillsammans med Sundsvalls Mats Edström för att få fram så jämna lag som möjligt!
Timrå IK > Sv: Spelare vi minns
ernie eagle: Tror styret lossnat på din cykel tillochmed .. är det inte en klubb han är ute efter?
Timrå IK > Sv: Laget första matchen i Schweiz
htikare: fritt översatt på tolken99 så blir det bakom .. låter lite konstigt
Timrå IK > Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Timrås pyts av Mange Nilsson, ass från Styf
Timrå IK > Sv: Laget första matchen i Schweiz
Dream Team: Nu skulle man haft en medlem i familjen frisk online
Timrå IK > Sv: Laget första matchen i Schweiz
kungsbacka: Zug är Zug .. Sundsvall är Sundsvall .. hehe
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Per HApps: Kan ju vara så att de blickar nedåt
Timrå IK > Sv: T-shirt
250kg kärlek: På vilket sätt ska jag hålla reda på mina medarbetare?
Jag har haft koll på de anmälningar jag fått in .. resten har "medarbetarna" skickat till mig .. trodde inte att de skulle missa någon men vill du ha en tröja så ordnar vi det .. maila färg och storlek du vill ha.
Jag har haft koll på de anmälningar jag fått in .. resten har "medarbetarna" skickat till mig .. trodde inte att de skulle missa någon men vill du ha en tröja så ordnar vi det .. maila färg och storlek du vill ha.
Föregående · 59 · Nästa

0703607971 når du honom på