Historik
Föregående · 60 · Nästa
Timrå IK > Sv: T-shirt
LingaN: du får väl se till att folket håller sig närmare dig då :)
Lite tråkigt att det blev så litet .. men det är för att samma schablon används på small - xxl .. annars skulle priset skjuta i höjden.
den vit/röda ser du här
www.tikare.se/filer/troja/ssl12491.jpg
www.tikare.se/filer/troja/ssl12492.jpg
Lite tråkigt att det blev så litet .. men det är för att samma schablon används på small - xxl .. annars skulle priset skjuta i höjden.
den vit/röda ser du här
www.tikare.se/filer/troja/ssl12491.jpg
www.tikare.se/filer/troja/ssl12492.jpg
Timrå IK > Sv: Laget första matchen i Schweiz
Uddan: Hedström - Warg - Nilsson .. en riktig kompis kedja
Timrå IK > Sv: T-shirt
mikenomad: Ser det knappast som konkurrens då i princip alla tröjor är förhandsbokade..
Det är ju kanon att han tar fram tröjor, egna initiativ är det inget som helst fel på men visst vore det fint om det samtidigt kunde rendera i en liten slant som antingen kunde bidra till TIFO eller ex. resor.
men som sagt: Bra med egna initiativ gurra!! mer sådant tack.
Det är ju kanon att han tar fram tröjor, egna initiativ är det inget som helst fel på men visst vore det fint om det samtidigt kunde rendera i en liten slant som antingen kunde bidra till TIFO eller ex. resor.
men som sagt: Bra med egna initiativ gurra!! mer sådant tack.
Timrå IK > Sv: Leksand - Timrå IK 2006-08-18
Ambroo: Tror att ernie håller i frågesport i bergeforsparken ikväll ..
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Per HApps: Kan ju glädja dig med att vi tiggt åt oss en ny spot iaf :)
Timrå IK > Sv: Jocke Nilsson
actionleif: 55 poäng på 36 matcher 91/92 känns ju skapligt :) .. men kanske inte så imponerande med tanke på vilka som bjöd på "motstånd" då
Timrå IK > Sv: Jocke Nilsson
Kapten Lindow: han skrapade ihop så mycket som 58 utvisningsminuter på sina sista 10 a-lagssäsonger ..
se länken för ytterligare siffror
se länken för ytterligare siffror
Timrå IK > Sv: T-shirt
Har sammanställt beställningarna som bombades i min brevlåda, ni som beställt, gå igenom bilden och skrik till om något blivit fel!
Ni som står i kollumnen vet ej på färg kan höra av sig och säga vilken färg ni vill ha!
www.tikare.se/filer/trjor.jpg
Ni som står i kollumnen vet ej på färg kan höra av sig och säga vilken färg ni vill ha!
www.tikare.se/filer/trjor.jpg
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Stefan1978: Maila då ditt förslag till [email protected] så kanske de tycker att det är en bra idé och tar tag i det!
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
epa: Ser att hallen är stängd 23-28/8 p.g.a. Montering av jumbotron :) spännande
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Ni som röstar ja på om ni är sugen på att hjälpa TIFOgruppen i vinter kan maila namn och telefon nummer antingen till mig, knylan eller JimmyH
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
gud: han skulle nog ro ihop ett riktigt A-lag om han letar folk på stan..
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Captain Crash: " Han har bland annat tvingats att byta telefonnummer och gått ner i vikt." undrar vilken elaking som tvingat honom att gå ner i vikt..
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
För alla er som missat det -
Imorgon Kl 18.00 så får ni se ernie_eagle plumsa runt i selångersån under Drakkampen, mer info på länken
Imorgon Kl 18.00 så får ni se ernie_eagle plumsa runt i selångersån under Drakkampen, mer info på länken
Timrå IK > Sv: Z allvarligt skadad
Uddan: Tycker väl att han är ganska lugn i bussen då han säger att han inte sett det och att det mycket väl kan vara otur ..
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
actionleif: för övrigt så tror jag att knylan har zätafilmen
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Frella: på baksidan av vissa biljetter så går det att utläsa ett kameraförbud :)
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Kevin O Shea: Vilken underbar start på dagen .. får hoppas de har rätt bara
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
TIKbiff: Läste att Jonte ska spela i Icebreakers matcher mot örebro och nyköping torsdag och fredag iaf ..
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Fet-Ecke: Godmorgon! detta kom ut igår :) men det är alltid skoj att läsa det i fler tidningar
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Per HApps: Visst vore båda en rolig T-shirt att ha i sin ägo ..
Det jag funderade litegranna på var som Jimmy skrev, hur Jonte själv skulle reagera över en sådan tröja..
Om man ska trycka sig en egen tröja - kan man inte bara skriva lK istället för IK ? :) (litet L istället för i ) borde väl vara ett sätt att kringå lagarna
Det jag funderade litegranna på var som Jimmy skrev, hur Jonte själv skulle reagera över en sådan tröja..
Om man ska trycka sig en egen tröja - kan man inte bara skriva lK istället för IK ? :) (litet L istället för i ) borde väl vara ett sätt att kringå lagarna
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
willysson: låter som en underbar idé .. surra med earnie så styr han upp det där..
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Janken: "Nån jävla hyfs måste man ha även i en supporterklubb"
Nu är ju detta Ambroos förslag och inte Supporterklubbens..
Sen ser ju jag hellre att vi kör på en "hylla" variant av en tröja i rött eller vitt istället för att halva klacken ska stå i en svart/gul tröja.. förutsatt att han nu blir klar ..
Nu är ju detta Ambroos förslag och inte Supporterklubbens..
Sen ser ju jag hellre att vi kör på en "hylla" variant av en tröja i rött eller vitt istället för att halva klacken ska stå i en svart/gul tröja.. förutsatt att han nu blir klar ..
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Flyttar hojtarens inlägg till denna tråd ..
Har idag fått veta att Jonte har pratat med svalls kommun om dagis platts till barna och det var gjort redan i maj månad o det från en säker källa.
inom kommunen.
hojtaren @ hojtaren Idag kl. 21:41
Har idag fått veta att Jonte har pratat med svalls kommun om dagis platts till barna och det var gjort redan i maj månad o det från en säker källa.
inom kommunen.
hojtaren @ hojtaren Idag kl. 21:41
Föregående · 60 · Nästa

Efter att vi lagt ut intresseanmälan så visste vi att mer än 100 skulle kunna gå åt ganska lätt..
Varför vi stannade på just 100 har jag inget riktigt svar på men pengar fattades ju inte .. är väl mer att vi tyckte att det fick räcka ..