Historik
Föregående · 69 · Nästa
Timrå IK > Sv: Globen 29/10
Frisco: blir en rejälen fest.. undrar hur många som kommer in i globen ;) .. hoppas de ordnat med buss som går hem efter matchen oxå :P
Timrå IK > Sv: Globen 29/10
Hassebo: Jamen precis!! titta tiderna framme i stockholm 11.53 och hemresa kl 19.00 vem vill åka hem när matchen börjar?? ;)
Timrå IK > Sv: Globen 29/10
hoppas detta medför att några inte kan åka med så man kan köpa lös biljetter där ;) .. själv så visste jag inte om jag skulle kunna åka förrän det var för sent ..
Timrå IK > Sv: Globen 29/10
Perkan: Jepp .. bara att kolla länken .. undrar om SK har uppmärksammat detta ..
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
mattis69: ingen aning .. men ja vet att det drog mycket sist fönstret var öppet ;)
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
Oksa bäst i timrå enligt radion .. kul för honom!! tror han hade en riktigt dålig dag i linköping..
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
rödovithockeydy: En rökare från mittzon upp i plockhandskrysset =)
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
MB: slog precis på radion .. de första jag hör "kalle koskinen tar pucken, nej han missar pucken tur att det inte var en frölundait där"
Timrå IK > Sv: :: Positiva Timrå ::
rupert: den jingeln har ju en speciell anknytning till en spelare... som jag saknar..
Timrå IK > Sv: :: Positiva Timrå ::
Är det bara jag som längtar till att få höra Winnerbäcks "Kom ihåg mig" som måljingel i EON igen .. hoppas det blir så snart
Timrå IK > Sv: Äta kakan, eller ha den kvar?
RocknRolf2: tvivlar på att de lockar hitt wennerberg o warg med monsterlöner .. däremot kanske med löften om mer speltid än i modo .. sen tror ja inte danskarna är överbetalda heller..
Timrå IK > Sv: das Boot
Har fått fram svaret på varför mike66 inte är inne här så mycket nuförtiden .. tog denna film genom hans fönster.. den skrala inledningen var tydligen för mycket för karln ..
ualuealuealeuale.ytmnd.com/
ualuealuealeuale.ytmnd.com/
Timrå IK > Sv: Samarbetet
keni: tror säkert strålman kommer spela.. han hade säkert gjort det igår också om han hade varit 100 % frisk ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
larry73: ang. 2-2 målet så verkar dagbladet och kenta överrens om att den tog på kalle och in .. du verkar vara ensam om att se den gå rakt in ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Helg Ernest: förhoppningsvis så åker han hem då .. kanske han kan övertala kalle oxå ..
Timrå IK > Sv: Samarbetet
Moverare: du har så rätt ... 3 är mer än 0 ... inte vet jag .. men jag förlorar hellre mot hååve blå än mot almtuna t .ex.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
ernie eagle: Andra (förutom#9) kan spela någotsånär försvars spel...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
larry73: klipp dig, 2-2 styrde koskinen in .. lite svårt för asplund när den ändrar riktining så nära mål .. 2-3 o 2-4 är ju klockrena mål .. inget att göra åt .. försvaret helt över .. Asplund stabil
Timrå IK > Sv: Varför har klubbmärket försvunnit från hemsidan?
Per HApps: Helt otroligt! nu är säkert T-shirten borta ur shoppen oxå..
Timrå IK > Sv: Inför Frölunda-Timrå IK 8/10
Per HApps: det reagerade jag oxå över .. men de vet väl att tallarna säljer så de kan ha ett högt pris
Timrå IK > Sv: Kimmos tunga återkomst
Bergius: Hörde det jag med!! Dahlen, Dimman och Micke Lind på väg .. ;)
Timrå IK > Sv: "Trumma igång klacken för helvete!"...
RS Timrå: därför att han inte kommer vara på hockey på lördag.. svårt å trumma från tallinfärjan =) han och jag ska vara torsk på tallin ..
Timrå IK > Sv: "Trumma igång klacken för helvete!"...
RS Timrå: Antar att det blir Knylan igen då??
Timrå IK > Sv: Hemsidan...
gud: Som tur är så finns inte den länkad på Timraik.nu .., men dock på andra supporterklubbars hemsidor..
Timrå IK > Sv: Hemsidan...
gud: känns som att sidan www.tikdalarna.se/ är lite felande just nu ;)
Länkar:
http://www.tikdalarna.se/
http://www.tikdalarna.se/
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2005-09-26
tjobba: var ju tydligen såna mål som var valsen för Timrå ikväll iaf .. inte några direkta pangskott nåt utav dom
Timrå IK > Sv: Tidningarna om årets elitserie
actionleif: men det var lite .. om man läser vilket som är "hans" lag :P
Timrå IK > Sv: Tidningarna om årets elitserie
Johan Rikner verkar vara den enda med lite innanför pannbenet ;) se länk
Timrå IK > Sv: Supporterträff 29/9
Strindlund: jag har fått en personlig erbjudan, och ingen sitter mer än mig. ;)
Timrå IK > Sv: TV-pucken 2005
RS Timrå: Ute efter straffar.. men vilken straff Medelpad satte .. oj oj
Föregående · 69 · Nästa
