Historik
Föregående · 68 · Nästa
Timrå IK > Sv: Håna oss ?
Kan ju plocka fram en gammal goding om vi ska gåna tillbaka :)
www.hockeysnack.com/user/files/488/modo.jpg
www.hockeysnack.com/user/files/488/modo.jpg
Timrå IK > Sv: Händer det nåt?
RocknRolf2: Jo ..det är väl sagt så, men det är ett lite konstigt tänk oxå .. känns som att en målskytt är vad laget behöver
Timrå IK > Sv: Händer det nåt?
Känns som att Sloan är den målskytt vi behöver .. 15 mål på 78 matcher förra säsongen, .. känns stabilt
Timrå IK > Sv: Tröjor av Carlsson, Kiprusoff
actionleif: för två år sedan menar jag .. inte ifjol ..
Timrå IK > Sv: Tröjor av Carlsson, Kiprusoff
Redhat: Det var en tröja från ifjol som inte blev utlöst .. den riktiga kommer nog framöver
Timrå IK > Sv: Tröjor av Carlsson, Kiprusoff
Bärra: härligt!! har varit tomt där några dagar nu =) .. ser fram emot några till .. du vet vilken bl.a. ;)
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Starkt jobbat av JD som tog på sig rollen som klackledare i Tälje .. mera såna initiativ !
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Johan J: Riktigt dåligt hemmastöd, och riktigt dåligt hemmaspel .. Timrå spelade såå himla mycket bättre.. hade oxå lite tur med Domherrens beslut för det mesta..
Timrå IK > Sv: Mejl till Aftonbladet
I mina ögon är inte Sanny en som spelar fult .. snarare en som spelar fysiskt men ibland saknar "tajmingen" (kanske därav knätacklingen mot BIF på försäsongen?) såg inte själv den matchen ,,men misstänker att något sånt kan ligga bakom ..
Tacklingen igår måste han ha fått hjärnsläpp när han gör .. samtidigt som det försärks mycket iom att Aarnio står i en Micke Lind ställning mot sargen .. otur - men rätt med matchstraff ..
Tacklingen igår måste han ha fått hjärnsläpp när han gör .. samtidigt som det försärks mycket iom att Aarnio står i en Micke Lind ställning mot sargen .. otur - men rätt med matchstraff ..
Timrå IK > Sv: Mejl till Aftonbladet
Bissett19: Dock imponerad över hur en så liten kille kan vara så jävulskt hård i kroppen =)
Timrå IK > Sv: Mejl till Aftonbladet
ernie eagle: kommer ihåg när vi spelade mot brynäs i gavlerinken .. då jag tror det var viktor wallin som fick ett slag över armen så han blev borta ett bra tag .. det enda som hördes efter matchen då var melin som tyckte att timrå spelade ovårdat..
Timrå IK > Sv: Mejl till Aftonbladet
Bissett19: Antar att du tycker att Anttis alla armbågar är vidriga oxå ..
Timrå IK > Sv: Överdriven rubrik
Helg Ernest: Frågan är vad du hade tyckt om det var Aarnio som tacklade Sanny .. tvärtom alltså .
Timrå IK > Sv: Överdriven rubrik
Ann: Tycker att liknande situationer tidigare gett 2+10 .. när nån Timråspelare blitt tacklad
Timrå IK > Sv: Överdriven rubrik
jZo: kan tänka mig att Sanny ville "ge igen" lite efter proppen på strålman alldeles innan oxå .. Aarnio var ju inte den som klev undan direkt..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
westerlind: Jag ska inte se på tv .. kommer nog sitta på min plats i eon =)
Timrå IK > Sv: Den svåra konsten att vara...
rupert: Va det inte nån djurgårds anhängare som alltid hade en rådbjer tröja?
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
Herminator: Är så mycket hud så jag måste nog sätta en 18+ på den filmen .. vill inte riskera att tex. lingans föräldrar ringer till mig och är elak ..
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
måste säga att jag har en fin film på knylan från våran tallin resa .. de som är intresserade kan få köpa lös den för ett väldigt förmånligt pris
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
actionleif: Måste lägga till en gubbe ...
Buffalo Sabres, Oshawa Generals, Phoenix Roadrunners, San diego Gulls, St Louis Blues, Timrå..
Buffalo Sabres, Oshawa Generals, Phoenix Roadrunners, San diego Gulls, St Louis Blues, Timrå..
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
Allt går så lätt nu .. avrundar för tillfället med dessa herrar
klubbar i bokstavsordning :
Brynäs, Mora, Strömsbro, Team Gävle, Timrå
och :
A&O Asiago, London Knights, Luokko Rauma, MoDo, Newcastle, Skellefteå , Sollefteå, Storhamar, Tallahasse Tiger Sharks, Timrå
klubbar i bokstavsordning :
Brynäs, Mora, Strömsbro, Team Gävle, Timrå
och :
A&O Asiago, London Knights, Luokko Rauma, MoDo, Newcastle, Skellefteå , Sollefteå, Storhamar, Tallahasse Tiger Sharks, Timrå
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
ernie eagle: Grattis! du har vunnit en färgradio!
Timrå - Tunadal - Antjärn - Olofström - Sollefteå
Timrå - Tunadal - Antjärn - Olofström - Sollefteå
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
actionleif: verkar ha bjuppat på lite för enkla .. kör på denna då
Skellefteå, Timrå, Lidingö, Mörrum, HC Mulhouse, Växjö..
Skellefteå, Timrå, Lidingö, Mörrum, HC Mulhouse, Växjö..
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
ernie eagle: Frella var först.. du får lära dig använda rätt fingerisättning så blir du snabbare ;)
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
Slänger in en till på en gång ..
MoDo, Timrå , Kumla, Troja Ljungby, Missouri River Otters, AIK
MoDo, Timrå , Kumla, Troja Ljungby, Missouri River Otters, AIK
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
ernie eagle: som sagt rätt med Kreü och walle..
Fortsätter med TIKARE..
Har dessutom spelat i MIF, JYP, Ilves, Augsburger, ECR Revier Löwen och Storhamar
Fortsätter med TIKARE..
Har dessutom spelat i MIF, JYP, Ilves, Augsburger, ECR Revier Löwen och Storhamar
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
Kör vidare på 2 st .. Båda har vid något tillfälle spelat i TIK ..
A - har även representerat : Örebro, Löven, Linköping och Tranås
B - har även representerat: Örebro, Linköping, Ljungsbro och IFK Hallsberg
A - har även representerat : Örebro, Löven, Linköping och Tranås
B - har även representerat: Örebro, Linköping, Ljungsbro och IFK Hallsberg
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
Kan fortsätta på tråden.. vilken spelare har representerat dessa klubbar:
MoDo, Husum, Övik, Mörrum och Timrå..
nästa spelare :
Färjestad, Almtuna, Grums, Hästen Hockey, IK Pantern, MIF, Timrå, Nyköping.. mfl ..
MoDo, Husum, Övik, Mörrum och Timrå..
nästa spelare :
Färjestad, Almtuna, Grums, Hästen Hockey, IK Pantern, MIF, Timrå, Nyköping.. mfl ..
Timrå IK > Sv: Gissa spelaren
Helg Ernest: Jaa knylan .. huur tänkte du då du kom fram till hansson???
Föregående · 68 · Nästa

på den andra svarar jag .. vad hade han att göra åt målen idag? .. tycker inte han gjorde bort sig direkt på nåt av målen .. mycket bättre än kollegan i andra kassen