Historik
Föregående · 76 · Nästa
Timrå IK > Sv: Fy fan vad skönt
Thomas Jalonen: För tankarna bakåt till HV hemma 00/01 . då vi låg under med 4-0 efter första och 5-2 efter andra .. men vi vann med 6-5 !
Malmö Redhawks > Sv: Nu måste det hända något..
Johan: Tycker det är skönt att MIF:s bidrag till hockey VM glänser .. samtidigt som Johansson och R.Sundin bara ställer till det för Sverige,..
Timrå IK > Sv: Hejaramsor och dess upphovsmän
Knylan: Jimmys "vi är timrå och vi ger aldrig upp" ramsa då ? =P
Timrå IK > Sv: Jag börjar silly season
Per HApps: Jag gissar på Selina här på hs. som genomförde en könsoperation och bytte namn till Selin.
Timrå IK > Sv: Bilder från trivselkalaset
Knylan: Dalan har precis som jag upptäckt att du istället för att lägga in bilder från avtackningen , så har du lagt in bilder från göteborg =)
Timrå IK > Sv: Frölundaborg - en skräckarena, eller?
Dream Team: Tjejmålisen ser nästan ut som hon i Ducks filmen =P
Timrå IK > Sv: Kenta på TV4-sporten
frölundahjärta: Det är väl canal plus som har rättigheterna till matcherna egentligen, så att det är störst intresse i matchen mellan Frölunda och Timrå kanske gör att dom själv vill visa matchen?
Frölunda HC > Sv: Frölunda mot Sm-Guld
Vem fan är tomi kallio ...vem fan är tomi kallio ..för vi har kalle koski för vi har kalle koski!
Timrå IK > Sv: Lottningen
Dream Team: Perfekt! FBK ser jävligt vass ut nu .. frölunda har svajat lite på slutet
Malmö Redhawks > Sv: Malmö 1995
Von Vettet: Den senaste klubb jag har hittat han bokförd för är Kölner Haie säsongen 98/99
Malmö Redhawks > Sv: Malmö 1995
MIF: På eran egen sida har ni ju en väldigt bra funktion .. Historik heter den .. där kan du kolla spelarindex .. ja skickar med länken ..
Timrå IK > Sv: Hur många anmälda?
örnie: Hörde av dalan att det var över 80 anmälda förut .. men ja kan ha hört fel
Malmö Redhawks > Sv: Operation "Mika måste stanna&quot
dansken99: Varför inte ? .. vi timrå supportrar gjorde tvåpinnsflaggor, samlade ihop underskrifter (vet inte hur många tusen vi fick ihop) för att få Markus Matthiasson att stanna .. och mitt i kvalserien ifjol så skrev han på för 3 år!! .. när han hade bud från topplag
Timrå IK > Sv: OH-flaggan?
tjobba: Ishallen står öppen från morgon till kväll .. det är väl aktiviteter där hela dagarna ..
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
Jag: Karalahti i Timrå vore en härlig syn .. sällan skådat värre slagskott =) .. han är back .. men med dom där spritproblemen ? .. nja
Timrå IK > Sv: Herregud
The King, Mfl. .. Jag förstår inte ens att ni orkar klaga.. Ta en titt på tabellen, Timrå IK ligger tvåa!
Hur många av er som klagar räknade med de inför säsongen?
Visst är det viktigt med tekningar.. men de verkar ju inte vara så jäkla viktigt eftersom timrå ändå ligger tvåa, eller ?
Som någon sa tidigare så är timrå inne i en hård träningsfas just nu .. låt förlusterna komma NU .. så slipper vi dom i SLUTSPELET!
Hur många av er som klagar räknade med de inför säsongen?
Visst är det viktigt med tekningar.. men de verkar ju inte vara så jäkla viktigt eftersom timrå ändå ligger tvåa, eller ?
Som någon sa tidigare så är timrå inne i en hård träningsfas just nu .. låt förlusterna komma NU .. så slipper vi dom i SLUTSPELET!
Timrå IK > Sv: Matchrapport
Dream Team: Det jag hörde om Åkerbloms smäll va att han skadade höften illa .. möjligtvis borta säsongen ut .. men de var vad jag hörde de ..
Malmö Redhawks > Sv: Radio?
Stefan: jaadu .. testade det dära förr då de var gratis .. blev utkastad varannan minut ,, å som du har sagt: Kommentatorerna är bland det sämsta jag hört.. "å där kommer nummer 15 .. öööööh.. få se "
Föregående · 76 · Nästa
