Historik
Föregående · 75 · Nästa
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Red Eagles: det blev inget avhopp som jag trodde .. så tyvärr ..men chansen finns ju än ;) .. målisgrejjer har vi fixat nu dessutom..
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Dream Team: hehe precis ;) .. såg på Slagkott igår .. känner mej taggad till tusen
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Fick för någon timme sedan ett lite dystert besked .. juniorerna har träning samtidigt som matchen går .. så någon utrustning är inte att räkna med .. tyvärr
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
GuRRa: Nog för att du ser ut som en tjej .. men laget är spikat för killar..
Eftersom sundsvall nu äntligen fått tag i tjejer som ska vara med så håller vi platser öppna för en tjejfemma också .. take it or leave it
Eftersom sundsvall nu äntligen fått tag i tjejer som ska vara med så håller vi platser öppna för en tjejfemma också .. take it or leave it
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
mike66: Smokey har anmält sej .. så de är bäst för honom det! annars får blyfot brumma ner i hardcore bussen å smiska honom! ska dra laget när jag har lappen framför mej, på torsdag kanske
Kommer f.ö. ut med info om vi får låna utrustning då
Kommer f.ö. ut med info om vi får låna utrustning då
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Red Eagles: Nej tyvärr .. de va väldigt tyst om folk som ville vara med länge .. men sen small det till .. fick 14 anmälningar samma dag tror jag
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Red Eagles: Som det ser ut nu så är det tyvärr fullt .. men jag säger till så fort det behövs!
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Movve : Måste tyvärr säga att vi inte stoltserar med en enda tjej i år .. MEN. vi håller platser öppna för tjejer!
tidigare deltande tjejer verkar helt enkelt för fega i år .. vi har en tjej som vill kan vara med om hon får med sej en till tjej .. någon frivillig?
tidigare deltande tjejer verkar helt enkelt för fega i år .. vi har en tjej som vill kan vara med om hon får med sej en till tjej .. någon frivillig?
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Laget börjar mer eller mindre ta form! vill du vara med och knäcka bobbarna 27/12 så snabba dig med anmälan! messa mig om ni vill vara med
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
Ja! viktiga 3 poäng Wikegårds långa finger .. krossa krossa krossa djurgårn!
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
och den manlige kommentatorn blev väldigt nedstämd igen ... :)
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2003-12-09
och den manlige kommentatorn blev väldigt nedstämd igen ... :)
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Ett tillägg.. När ni skickar intresseanmalan om att få spela så skriv namn och vilken sorts utrustning ni behöver låna
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Bergius: Hjälm och benskydd vad jag vet av, men vi jobbar på en lösning med att låna juniorernas utrustning, precis som matchen mot A-laget
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Har ännu inte fått någon anmälan.. varken på mailen eller på telefon.. Är det ingen som vill spela i år? Tidigare år har intresset varit super stort, varför inte nu ?
Kom igen nu, ställ upp för Supportermatchen.
i år vinner vi!
Kom igen nu, ställ upp för Supportermatchen.
i år vinner vi!
Timrå IK > Sv: Djurgården - Timrå IK 2003-11-18
Kasparov: Förbannat synd att inte du är tränare.. då skulle vi säkert vunnit guld ifjol
Timrå IK > Sv: Djurgården - Timrå IK 2003-11-18
Ambroo: Fy faan va skönt! skyttekungen slår till igen
Timrå IK > Sv: Tre poäng?
timråfan: Sådärja! tog dom verkligen ut Kapanen då de stog 2-2 med 7 min kvar?
Timrå IK > Sv: Tre poäng?
actionleif: verkar inte gå bra denna gång heller..
Riv hallen å bygg en ny!
Riv hallen å bygg en ny!
Timrå IK > Sv: Tre poäng?
Johan J: Minst sagt.. har inte funkat vidare bra hittils hemma i år iaf .. får hoppas på bättring!
Timrå IK > Sv: Vad är det med supportrarna?
Madde: då jag tidigare frågat har jag fått svaret att Hockeyligan krävde medlemskap ...
Timrå IK > Sv: Vinnare i tifo-toppen
250kg kärlek: Dom gånger vi har fått sponsring så har speakern sagt det ..
Timrå IK > Sv: Vinnare i tifo-toppen
250kg kärlek: Jag kan svara på frågan..
Inte tror jag att Vi i TIFOgruppen skulle tacka nej till spons.. vi jagade ju sponsorer ifjol, så jag vet egentligen inte vad det är Knylan bråkar över om blåvitts sponsrade TIFO
Inte tror jag att Vi i TIFOgruppen skulle tacka nej till spons.. vi jagade ju sponsorer ifjol, så jag vet egentligen inte vad det är Knylan bråkar över om blåvitts sponsrade TIFO
Timrå IK > Sv: Hallen är död , länge leve hallen
matsby: Allt om den nya arenan hittar du på länktipset!
Timrå IK > Sv: Årets sjusovare
Stefan Jalonen: var inte så säker på det! . jag har en god utmanare . den nacken lär inte va å leka med!
Föregående · 75 · Nästa
