Historik
Föregående · 78 · Nästa
Timrå IK > Sv: Hemsidan...
Marcus: Hmm .. lite osäker, men det är en bild på Sanny, sen så ser jag att det är datum.. vet inte om det har funnits tidigare?
IF Sundsvall Hockey > Sv: SCA-Cupen
thobbe:
13:00 Södertälje SK - MoDo Hockey
17:00 Sundsvall Hockey - Timrå IK
;)
13:00 Södertälje SK - MoDo Hockey
17:00 Sundsvall Hockey - Timrå IK
;)
Timrå IK > Sv: Spektakel!
-RöDa BaSkErN-: Som alla andra år så kommer nog inte de nya tröjorna presenteras förrän seriestarten..
Timrå IK > Sv: Spektakel!
Knylan: Jag fick en vision om ett nytt intro där, vet inte om jag sa det till dejj.
Tänkte mejj ett gigantiskt Havregryns paket som de kommer in genom .. å havregrynen bara yr
Tänkte mejj ett gigantiskt Havregryns paket som de kommer in genom .. å havregrynen bara yr
Timrå IK > Sv: Spektakel!
The Real Eagle: Vet inte om de tänkt bakåt på de klassiska tröjorna som det bara stog Timrå på då .. fast med reklam nu också då ?
Timrå IK > Sv: Spektakel!
BlackBay: ja kan styrka knylans inlägg .. jag var där med honom .. ett stort AXA istället för örnen ..
Timrå IK > Sv: Heta Timråspelare
ernie eagle: Tomi gjorde även 1-1 målet för ilves .. på pass av Timo Peltomaa
Timrå IK > Sv: Straffskytt!!!!
Minns jag inte helt fel så sades det att halvardsson va en straffspecialist .. och han prövades nån gång ifjol -.- med framgång
Timrå IK > Sv: Färdigvärvat
Salle: Låter spännande .. men de säkra källor man hört om hittils i år har inte visat sig varit så säkra .. men man kan ju hoppas
Timrå IK > Sv: Årsmöte 2002 SK
Jag: Vi i HF skriver om oss, ja känner inget tvång att skriva om de andra som hejjar .. de får de göra själv bäst de vill ..
NHL > Sv: Nicklas Lidström
turbolucidor: Jag tror absolut att Stefan Liv är en fullvärdig ersättare till Hasek ;D
Övrig hockey > Sv: Korea till Semi...
samjo: "Det verkar dock vara enklare att skylla på domaren" vad ska man göra då, som i spaniens fall då de fick 2 mål bortdömda, samt ett friläge felaktigt avblåst.. plus att sydkoreas målvakt stog för långt fram på straffen.
Tycker det luktar mygel .. S-Korea har vunnit 2 matcher (italien, spanien) på grund av domar misstag
Tycker det luktar mygel .. S-Korea har vunnit 2 matcher (italien, spanien) på grund av domar misstag
Timrå IK > Sv: Vi supportrar
Maggan: Jo.. de kostar ju endel att åka också .. men brännboll här i området skulle inte vara helt fel! hoppas fler tycker de vore skoj
Timrå IK > Sv: Vi supportrar
Maggan: det skulle helt klart vara nånting! .. annars så har vi ju supporterträffen i Vojens =) .. är det verkligen INGEN som vill åka dit ?
Timrå IK > Sv: Tröjauktionen
Tror att det fortfarande är vissa problem med auktions sidan .. ibland syns alla tröjor, ibland är några borta ..
Timrå IK > Sv: Artikel om Z
HH: det blir ca 1 300 000 - 1 500 000 kronor (el. något) enligt st .. och då skulle NSK ha en del av dom =)
Timrå IK > Sv: Tröjauktionen
Bärra Littmar: Just de ja .. jag är väldigt nyfiken =) kontakta mig gärna
Timrå IK > Sv: Artikel om Z
Farbror Hasse: hmm måste ha missat något under VM ja .. om man läser bild texten =) .. "Henrik Zetterberg, left, led Sweden to the bronze medal at the World Championships with seven goals and five assists"
Timrå IK > Sv: Supporterfesten
GuRRa: Det är väl min ensak om ja vill lukta på kryddan genom en ihoprullad sedel ... eller direkt ur burken ?
Timrå IK > Sv: Supporterfesten
Tycho: Kan säga att det INTE var jag .. men ja har 4-5 ögonvittnen på hur du å mille studsade ut från toaletten med ett leende på läpparna =)
Timrå IK > Sv: Supporterfesten
Konstaterat från gårdagen :
Gladast : Tycho och Micke Lind när de lämnade toaletten (såg jag en klapp på rumpan på tycho ?)
fyll gärna på med mera saker som hände igår!
Gladast : Tycho och Micke Lind när de lämnade toaletten (såg jag en klapp på rumpan på tycho ?)
fyll gärna på med mera saker som hände igår!
Timrå IK > Sv: förlängda kontrakt??
Tycho: Peltoo är det väl inte bara snack om här på HS .. har för mig att han saft till ST att han med 70 % chans spelar i finska ligan nästa år ..
Timrå IK > Sv: Patrik Wallenberg
Frisco: 4 mål å 8 ass ? .. enligt länken så har han väl skrapat ihop några poäng mer iallafall
Timrå IK > Sv: Toppspelare klara!
Måste tillägga att inför leksandsmatchen så var både markus sjöberg och stefan klockare i ladan på besök .. sjöberg satt och snackade med nubben ett bra tag .. kan det disskuteras någonting där tro ?
Timrå IK > Sv: Arena namn.....................
mike66: joo de vore nånting de .. hua .. vill inte tänka på de =)
snälla fabbro 250 : joo vet .. tänkte skriva skotten men märkte att de redan var uppmärksammat ;)
snälla fabbro 250 : joo vet .. tänkte skriva skotten men märkte att de redan var uppmärksammat ;)
Timrå IK > Sv: Bofors
madde: lite drul där ... men iaf så kan inte jag åka med imorrn .. skickade sms till dalan, anledningen är att jag inte har råd! jävligt sugen ,, men pengarna sätter stopp =(( fick även brev av knylan där han skrev att han inte kunde åka .. vet inte om du fick det också
Men ja förstår inte varför folk föredrar en trång bil .. med några personer i framför en buss .. med drag i !
Men ja förstår inte varför folk föredrar en trång bil .. med några personer i framför en buss .. med drag i !
Timrå IK > Sv: Bodenresa?!?
ahaa kanon =) mikey ska ju med också .. men dom skulle väl ordna med chaffis å grejjer själv va ? .. mikey där bak då .. *suck* ska man hålla reda på han å =P
Timrå IK > Sv: Bodenresa?!?
Selina : ja inte tänker ja splitta bensinkostnad på nån storbuss på åtta iaf =) .. men bilar är väl det bästa alternativet ..
Färjestads BK > Sv: Grattis till SM-guldet
Grattis FBK !! helt klart värdiga vinnare! seriens suveräner än en gång Grattis!
Timrå IK > Sv: Japp, så var det bekräftat
Micke Hellacopt : efter att ha läst din profil så ser jag att du helhjärtat går in för att stötta leksand, eller kanske inte.. 98 % av det som står där är nerklankade på timrå .. Det är väl en supporter det ?
Föregående · 78 · Nästa
