Historik
Föregående · 79 · Nästa
Timrå IK > Sv: TIK031 Hemsidan...
haha härligt ! starkt och snabbt jobbat gubben =) ../actionkermitpirat
Timrå IK > Sv: Hockeyfest på fredag!
Gonatt ! .. fint att du vinkade till oss kongitot! .. Reeespect man!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
Låter kanon .. hoppas på lika mycket flaggor som nere i Hovet .. det var enormt!
Länkar:
http://snyggast.com/?227729
http://snyggast.com/?227729
Timrå IK > Sv: TIK031 Hemsidan...
starkt jobbat mikey .. de ligger lite jobb bakom det dära.. hittade själv en favoritbild direkt (länk)
Timrå IK > Sv: Löven borta
mikey the man: måste tyvärr säga att det inte är ett skämt.. även om de vore ett bra sådant.. ring madde så styr ni upp det dära galant
Timrå IK > Sv: Zetterberg OCH Modin!!
neej nu har detta infernaliska virus invaderat gästboken igen! attans
MoDo Hockey > Sv: I´m Impressed!!!!!!
tragiska nyheter för oss tikare .. tagna direkt ur tidningen ..
SUNDSVALL 2002-04-01 [01:33]
Landslags- och Timrå IK spelaren Henrik Zetterberg har nyligt skrivit på ett 1-års kontrakt med MoDo hockey, Bomben släpptes direkt efter att MoDo tagit sig vidare till SM Final (mer info kommer)
SUNDSVALL 2002-04-01 [01:33]
Landslags- och Timrå IK spelaren Henrik Zetterberg har nyligt skrivit på ett 1-års kontrakt med MoDo hockey, Bomben släpptes direkt efter att MoDo tagit sig vidare till SM Final (mer info kommer)
Timrå IK > Sv: Zetterberg OCH Modin!!
Ja Jäsingen du .. fan va kung! nu börjar man hoppas på slutspel nästa år !! (intresserade kolla text-tv sid 314)
Timrå IK > Sv: Timrå-Boden
Ok ..gör vi inte det.. då undrar jag hur mycket ni hejjar på sundsvall då ni sjunger om att ni har väldigt långa könsorgan
Timrå IK > Sv: Timrå-Boden
jaha .. ok .. ursäkta att ja som stog mitt i klacken hörde fel då ..
Sen om de skriker hata kan ja nästan förstå då spelarna praktiskt taget är ute efter att skada våra spelare .. men inte hörde ja nå
Sen om de skriker hata kan ja nästan förstå då spelarna praktiskt taget är ute efter att skada våra spelare .. men inte hörde ja nå
Timrå IK > Sv: Silly Season
Tror benhårt att lars-tommy kommer och tar över jag, .. kära Tikare .. kom ihåg att ställa fram klocka nu inatt .. en timma mindre till nästa match =)
Timrå IK > Sv: Boden fick sig en lektion
Jag och dalan stog där nere och informerade dom som satt där .. de skakade dock på huvudet å tittade på oss som om vi hörde hemma på zoo
Timrå IK > Sv: Boden fick sig en lektion
vill passa på att tacka folket på sittplats som hjälpte till med att få fason på läktarflaggan, TACK!
Sen så tycker jag att det är lite synd att Kongos ide inte riktigt ville fungera, menar då samarbetet mellan klacken och sitt mittemot .. jag och Dalan sprang över och försökte .. men där var det dött värre..
Sen så tycker jag att det är lite synd att Kongos ide inte riktigt ville fungera, menar då samarbetet mellan klacken och sitt mittemot .. jag och Dalan sprang över och försökte .. men där var det dött värre..
Timrå IK > Sv: Eddie the Eagle
håller med .. det var härligt att få fylla ut lite mer med ansikten på alla namn, håckla .. dj hemp .. laken.. makarov..=P vad säger du =(( hatar hempen smileys å grejjer ? =)
Timrå IK > Sv: Eddie the Eagle
mikey: låter kanon det .. eran rutin blandad med våran ungdomliga finess .. tror inte det kan bli bättre!
Timrå IK > Sv: Eddie the Eagle
softcoremannen utan frilla åker ner till götet .. samtidigt som Miss Knylan drar uppöver landet.. så hardcore fanz är kraftigt försvagat i dessa två hemmamatcher, får se hur vi löser det.. ev. nån postorder beställning från de asiatiska delarna av jorden
Timrå IK > Sv: Eddie the Eagle
tycker att mike ska be om ursäkt för sitt attentat mot frella .. där han helt utan respekt för frellas hälsa kastade en påse innehållande ett par hemmagjorda mackor rakt mot han.. du var helt redlös mikey! =P
Timrå IK > Sv: Lite sega eller vadå???
har inga andra kandidater men tänkte bara tillägga att även jimmy åkte på en blöting från mikey! å ja fick en go å skäggi och väldigt skrämmande intim kram
Timrå IK > Sv: Lite sega eller vadå???
ja just det ja .. de är idag det. Man kanske skulle ge sig ut å tigga lite godis.. är väldigt karra sugen
Timrå IK > Sv: Kvalseriemanian närmar sig.
Per HApps: underbart att läsa ! nu färgar vi hovet!!
Alla till HOVET!
Alla till HOVET!
Timrå IK > Sv: Timrås ES matcher 2001-2002!
pappamike: mina pollisar är inte mycke å hänga i julgran .. ska däremot bli väldigt spännande att se dina heltäckningsmattor =)
Timrå IK > Sv: Timrås ES matcher 2001-2002!
mike66: du får ju inte glömma Kapanen .. han hade rutin ifrån finska kvalserien .. tror han kan bli väldigt viktig
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK
felix: tycker mig vara lika stor supporter även utan att vara medlem .. ja ja var med och spelade matchen .. ja anordnade den från våran sida tillsammans med HH .. så supporterklubben hade inget med den att göra ..
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK
hehe .. vet inte om det var det kongo förklarade då .. men det går utmärkt att betala båda delarna där
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK
Laken: har kollat med både dalan och madde tidigare om man kan betala på bussen men de är stenhård på att man ska betala samtidigt som man anmäler sig till resan ..
Jag anmälde mig och blev medlem samtidigt på ceris resor i timrå ..
Jag anmälde mig och blev medlem samtidigt på ceris resor i timrå ..
Timrå IK > Sv: Resa till Hovet
var in igår och anmälde mig på ceris i timrå .. blev nummer 56 att anmäla mig där ..
Timrå IK > Sv: Detroit kan tvinga ”Zäta” till klubbyte
Ja såg i tidningen förra veckan att om timrå håller sig kvar så lutar det åt ett 2 årskontrakt för matthiasson .. han orkar inte hålla på å tjaffsa varje sommar
Timrå IK > Sv: TIK börjar borta...
haha härligt att se såna riktiga supportrar som skarin .. åker allt när matcherna gäller något .. de kallar ja supporter !
Timrå IK > Sv: Ser fram emot nästa säsong
vad supporterklubben har gjort vet jag inte .. men vi i HF har grejjat så vi fyller en bil iaf .. å vi åker ner
Timrå IK > Sv: Tifo i kvalserien
swen : vi i Hardcore Fanz är modiga =P .. men tyvärr så missade jag kanadensarna .. va gjorde de ? något vi kan ta efter kanske
Tre Kronor > Sv: OS FIASKO
Johann Mühlegg har testats positivt för darbepoetin nån sorts epo .. A-provet var positivt .. blir även b-provet det så blir han av med medaljen, magnar dalen var inte förvånad (läs mer på länktips)
Föregående · 79 · Nästa
