Historik
Föregående · 87 · Nästa
Timrå IK > Sv: Nhl spelare till TIK!
ingen aning om när de kan bli klart .. men radion kommer stå igång hela dagen
Timrå IK > Sv: SKÄMS!!!!!!!!!
Mycket Väl skrivet Daniel !!! såg den som blev utkastad .. va inte så glad ..
Timrå IK > Sv: F R U S T R A T I O N . . .
Pebben : anledningen till utvisningarna kanske var att timrå spelade ut lite också ? .. eller är ja ute å cyklar
Timrå IK > Sv: Islossning!
Frasse: jag hade ju rätt iaf .. ang målskytten .. värre var det med resultatet
Tomi gjorde mål - kan det bli bättre .. jo en seger förståss
Tomi gjorde mål - kan det bli bättre .. jo en seger förståss
Timrå IK > Sv: Islossning!
jo de kan man ju hoppas på .. jag vill köpa en ny kepa .. så blir det hattrick då far kepa min in på isen
Timrå IK > Sv: Tifosi imorrn!
Seriöst så hoppas jag att många i klacken läser detta å tar med sig allt rött å vitt de kan hitta och vifta med
Timrå IK > Sv: Tifosi imorrn!
nämen inte går de eller .. ska man vifta med halsduken så kan den ju bli skrynklig .. eller så kanske nån okänd snuskgubbe råkar komma åt den
Timrå IK > Sv: Luleå TIK
under matchen så kan vi samlas i chatten ( länktips ) eller #timråik på mircen på udnernets server ..plus att det finns en webradio på www.hockeyligan.se .. sänder hela tiden från matchen
Timrå IK > Sv: United
ja .. inte spelar de hockey iaf .. kolla forumet på www.manutd.com .. där kan du snacka fotboll
Länkar:
http://www.manutd.com
http://www.manutd.com
Timrå IK > Sv: Måndag morgon....
Rodde : tycker du vi skryter om vår klack ?? har du läst de senaste dagarnas inlägg ??
Timrå IK > Sv: Bättre förr
jag vet inte hur gästboken skulle klara sig utan HH
Smygreklam; AIK- Bajen , ikväll, C+ kl. 18,45.
Smygreklam; AIK- Bajen , ikväll, C+ kl. 18,45.
Timrå IK > Sv: Målvaktsbyte
ja försökte skrika jag med .. sen tycker jag det är helt förjävligt att dom börjar ropa "freddan" efter att deroo släppt in den tredje pucken .
Timrå IK > Sv: Timrå - SSK
Jag fick ett sms av trummisen han hälsar.. åke rossander : kan du lämna ditt telefon nummer till supporterklubben så kan de ju ringa dig när skarin är borta
Timrå IK > Sv: Timrå - SSK
Visst kan han ta med handskar själv till matchen också .. men då gäller det att han vet om han ska trumma
Timrå IK > Sv: Timrå - SSK
Nu får det räcka ! klaga för i hel**tte inte på trummisen .. hade det varit bättre utan då ?? vafan .. skarin var inte där, så han tog nu på sig att trumma det tycker jag är bra ,, stog alldeles bredvid honom och han fick världens blåssor på händerna...
Timrå IK > Sv: Dagens Ros
hehe .. visst gick de lite bättre, men de va ändå IG på klacken .. okej så de va TITAN som kom .. ja stog där ja med .. alldeles breve trumman
Timrå IK > Dagens Ros
.. vill jag ge till mannen på "andra sidan" som kom över från sittplats till klacken för att få igång den .. gick de då ?? (svar : näää)
Timrå IK > Sv: Red Eagle shop
Hah .. ja han lär juh höja nivån iaf =/
ÅÅ knylan ska du till invigninen .. annars kan ja ta en ballong åt dig
ÅÅ knylan ska du till invigninen .. annars kan ja ta en ballong åt dig
Timrå IK > Sv: Red Eagle shop
Men man är ju iaf given på invigninen !! vem f*n vill missa clownen ruben !! barn under 12 år kommer att få lägga straffar på honom i periodpausen också , om ja nu läst de hela rätt
Timrå IK > Sv: Red Eagle shop
det står i match annonseringen , i ST iaf .. men det är ju likadan som i Dagbladet så ja tror de finns i båda
Timrå IK > Sv: Red Eagle shop
ja citerar tidningen "Familjedag idag öppnar vår nya RED Eagles Shop kl 12:00 i Huvudentrén " bla bla bla .. clownen ruben ska komma å underhålla .. så det är där jag blir fundersam han ska underhålla i periodpauserna å så .. så troligen så öppnar den imorrn före matchen Kl. 12:00
Timrå IK > Red Eagle shop
såg i annonsen att red eagle shop ska öppna!!
det stog att det skulle vara idag kl. 12:00 men jag börjar funder genom att det står att clownen ska uppträda före och under matchen,
så är invigningen imorrn då eller ? nån som vet
det stog att det skulle vara idag kl. 12:00 men jag börjar funder genom att det står att clownen ska uppträda före och under matchen,
så är invigningen imorrn då eller ? nån som vet
Timrå IK > Sv: Jonta Uhlin...
Kan ju erkänna att jag inte gärna skriker om de e dödstyst .. förutom vid vissa tillfällen då jag är i en annan galax å svävar på små trimmade svampar
Timrå IK > Sv: Jonta Uhlin...
Men utan trumma så blir det nog svårt att få igång klacken iaf .. skarin å trumman brukar fungera bra som på körare
Timrå IK > Sv: Upp till bevis i motgångens stund...
Jimmy : kommentatorn var bra , men lätt påverkad ,
Det var kul att han kom in i chatten , å ja fick honom att uppmärksamma Tomi , kanske ni hörde =)
Det var kul att han kom in i chatten , å ja fick honom att uppmärksamma Tomi , kanske ni hörde =)
Timrå IK > Sv: Ruskigt besviken...
Det är ingen svacka .. eller kanske en liten , men som tidiagre sagts så har dom haft ett annat träningsupplägg , toppen ska komma senare istället för som i fjol då den va från början
Timrå IK > Sv: Upp till bevis i motgångens stund...
Precis ! linköping har nog lagt träningen så att det är som Timrå hade ifjol .. timrå kommer igång lita på det !
Timrå IK > Sv: Inget fiasko tack!!!!!
Lärking .. det finns en bra sida att kolla sånt på (se länktips)
Timrå IK > Sv: Mot Linköping
HH : ajdå hur ska det då gå om nu gud inte kan komma ?? sen för övrigt så tyckte jag mig se veterinären vara å hälsa på i ladan .. tro det snackades om nån kloklippning,,
Mitt tips 4-2
Mitt tips 4-2
Timrå IK > Sv: Mot Linköping
jovisst sen kanske det är många 08:or som tar bilen till matchen, plus att skarin är där nere nu
Timrå IK > Sv: Mot Linköping
gud: då var vi tre som resan sket sig för då .. (du ja å frella) skulle vara kul att vara där
Timrå IK > Sv: Mot Linköping
Kongo : vad säger du om att köra ner mig å frella till linköping ? snittar vi 200km/h så borde vi väl klara det
Timrå IK > Sv: Mot Linköping
ajdå .. nu blir juh suget ännu större när man hör allt folk som ska dit .. så jä*la synd att det inte löste sig för mig å Frella
Timrå IK > Sv: FLAGGTIFO PÅ LÖRDAG MOT SSK.
kanon !! äntligen kommer det flaggor .. det har saknats .. kan det väcka klacken tro ?
Malmö Redhawks > Sv: mif är under isen
synd att det går så dåligt för MIF ,, men ska man tro det bäckman sa för några matcher sen så blir det säkerligen bättre .. han sa att det gick trögt även hans första tid i MoDo
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Okej .. ser i IFSH:s gästbok att ett Prel. datum är satt utan att jag och HH hört nånting iaallafall så är det satt till
Preliminärt speldatum:
Söndagen den 30 december
Plats: Gärdehov
Tid: 13:15
Preliminärt speldatum:
Söndagen den 30 december
Plats: Gärdehov
Tid: 13:15
Föregående · 87 · Nästa
