Historik
Föregående · 86 · Nästa
Timrå IK > Sv: Problemlösning
äääääh sparka peo .. köp in ett helt nytt lag .. ny styrelse ... nya avbytarbänkar ..
det helt nya laget är säkert samspelta nu såhär mitt på säsongen
det helt nya laget är säkert samspelta nu såhär mitt på säsongen
Timrå IK > Sv: Allt skulle lösa sig om...
turbolucidor: anledningen till att jag inte hänger med är att jag jobbar på min praktit .. så man e lite sliten när man kommer hem ..
Timrå IK > Sv: Allt skulle lösa sig om...
näe .. tydligen hänger jag inte med .. men mitt liv kretsar om lite mer än hockey just nu ... SKAFFA ETT LIV !
Timrå IK > Sv: Allt skulle lösa sig om...
turbo: är myllys klar för leksand ? vad har jag missat nu då
Timrå IK > Sv: Timrå ute efter Myllys
ja se på fasn .. han våga sig hit .. men ja väntar mig inga elaka kommentarer om timrå nu iaf .. VISION 2003
Timrå IK > Sv: Håkan Åhlund
vilket derby han missar !
HC Örebro 90 - Bofors IK 6 - 6 efter 2 perioder
HC Örebro 90 - Bofors IK 6 - 6 efter 2 perioder
Timrå IK > Sv: Nu är det dags
Brodén var en riktig eldsjäl .. synd att han va lite elak ibland ..
Kommer ihåg då ja hade skottat i en timma .. sen spelade jag, börja snöa .. sen kom han å skulle spola .. då börja han gnälla på mig och säger att ja kan ställa upp nån gång ..
det fick snöret att rinna ur bägaren... eller va bruka man säga
Kommer ihåg då ja hade skottat i en timma .. sen spelade jag, börja snöa .. sen kom han å skulle spola .. då börja han gnälla på mig och säger att ja kan ställa upp nån gång ..
det fick snöret att rinna ur bägaren... eller va bruka man säga
Timrå IK > Sv: Nu är det dags
näe .. ja kommer ihåg de vitryska gubbarna som kom och hjälpte till .. riktit trevliga enar
Timrå IK > Sv: Nu är det dags
en annan har ju gjort en par landskamper nere på medborgar husets rink .. fin plan det med
Snöskottnig .. fy f*n de va man ensam om att fixa .. de andra åkte å sköt å latja .. men ja tog på mig ett ansvar !kom ihåg det tubbelubbe !
Snöskottnig .. fy f*n de va man ensam om att fixa .. de andra åkte å sköt å latja .. men ja tog på mig ett ansvar !kom ihåg det tubbelubbe !
Timrå IK > Sv: ZÄTA!!!!!!!!!!!!!!!!
jaha nu vakna katten igen .. tycker du de ? jaha .. de e väl din uppfattning
Timrå IK > Sv: Supportersidan
moverare : vad är det för pass ?
är det friåkning eller nåt ? då kommer jag !
är det friåkning eller nåt ? då kommer jag !
Timrå IK > Sv: TIK värvar målvakt!!!
Precis !!! de kommande 5-6 matcherna är mot lagen strax ovanför .. viktiga matcher ..
Timrå IK > Sv: TIK värvar målvakt!!!
Jaaa .. passar de inte så får du gå till tant gräddelin på andra sida gatan
Timrå IK > Sv: TIK värvar målvakt!!!
Hur mycket vet vi om att Tim är på väg ? och vart har den informationen kommit ifrån
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
Jag tycker De Rouville har gjort det man kan förvänta sig av en målvakt ..
men ja tror nästan man förväntat sig mer av De Rouville .. han skulle väl bli en såndär helt omöjlig målis ..
men ja tror nästan man förväntat sig mer av De Rouville .. han skulle väl bli en såndär helt omöjlig målis ..
Timrå IK > Sv: De Rouvillde
Jag fattar inte vad som har hänt .. han var ju en fantom i början av serien .. men nu ? får han till och med smeknamn som Släpp In De ru'vill
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Okej .. men sen är nog truppen spikad .. på bristningsgränsen ..
Dream Team : kolla din brevlåda ..
Dream Team : kolla din brevlåda ..
Timrå IK > Sv: Supportermatch
du anmäler dig till mig eller HH ...
Mer info om Supportermatchen kommer på hemsidan inom kort !
Mer info om Supportermatchen kommer på hemsidan inom kort !
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Första matchen kommer att hålla hus i Gärde den 30 december på efterrmiddagen .. man får inte ha spelat hockey på ett par år ... men de är mååånga anmälda nu
Timrå IK > Sv: Kan vi alla enas
eller .. inte ens bänka .. de e väl antingen att ed, jindrish eller deroo får ge fan i å byta om isåfall då
Timrå IK > Sv: Kan vi alla enas
mike66 : hur ska de få matuschkin spelbar igen ? .. ska de bänka nån av de andra då ?
Timrå IK > Sv: Nu kan jag inte hålla tyst längre!
en stor eloge till klacken ?? varför ,, hoppa du mena de få som skrek isåfall
Timrå IK > Sv: Nhl spelare till TIK!
måste finnas en anledning till att han inte fick så mycket tid ..
Timrå IK > Sv: Nhl spelare till TIK!
Kan ju säga som så .. hoppas de inte blir årets svar på hodson .. eller som giffarnas "kanon" förvärv .. tennysson ..
Föregående · 86 · Nästa
