Historik
Föregående · 3 · Nästa
Rögle BK > Sv: ROGER MELIN
Patrik: Gott o se Patrik, kan vi inte ordna listor under morgondagens hemmamatch oxå
Rögle BK > ROGER MELIN
Efter att läst dagens tidning där Roger Melin funderar över framtiden så undrar jag om vi supportrar kan göra något för att övertyga Roger om att framtiden för honom är RÖGLE.
Roger Melin har på kort tid gett vårt favoritlag trygghet, harmoni och spelglädje som saknats de senaste åren.
Roger Melin verkar kunna plocka fram det bästa hos varje enskild spelare och han har en positiv inställning till både ishockey och livet. Man ska ha roligt och det syns på laget och alla runt omkring att han har lyckats.
Klart vi vill han honom kvar länge!!!!
Men vad kan vi göra, starta namninsamling, någon form av manifestation i samband med Mora matchen i morgon, plakat, ramsor …. all som är möjligt för att behålla Roger Melin i Rögle.
Vi vill ha Roger kvar!!!!!!!
Roger Melin har på kort tid gett vårt favoritlag trygghet, harmoni och spelglädje som saknats de senaste åren.
Roger Melin verkar kunna plocka fram det bästa hos varje enskild spelare och han har en positiv inställning till både ishockey och livet. Man ska ha roligt och det syns på laget och alla runt omkring att han har lyckats.
Klart vi vill han honom kvar länge!!!!
Men vad kan vi göra, starta namninsamling, någon form av manifestation i samband med Mora matchen i morgon, plakat, ramsor …. all som är möjligt för att behålla Roger Melin i Rögle.
Vi vill ha Roger kvar!!!!!!!
Rögle BK > Sv: Bussen
Stort tack till Belix och övriga i nya AIA för arrangemanget.
ALLT fungerade perfekt, till och med timingen med videorullen som tog slut precis när vi rullar in i Ängelholm.
Hoppas fler inser vilket bra sätt detta är att ta sig till bortamatcherna för supportrar i ALLA åldrar.
Bra stämning. 0-4, det gör inget det är måndag o arbetsdag.
TACK RÖGLE - TACK AIA
ALLT fungerade perfekt, till och med timingen med videorullen som tog slut precis när vi rullar in i Ängelholm.
Hoppas fler inser vilket bra sätt detta är att ta sig till bortamatcherna för supportrar i ALLA åldrar.
Bra stämning. 0-4, det gör inget det är måndag o arbetsdag.
TACK RÖGLE - TACK AIA
Rögle BK > Sv: Rögle - Bofors
Hardmen: På ståplats hör man aldrig vad som säjs i högtalarna.
Undrar om domare Bardh var mentalt förbredd, han hängde ju inte med alls, trist när grishockey lönar sig. Tycker ändå att Rögle stod upp på bra slutet. Men det går inte att bjuda på mål bakåt.
Kul att se Hall debutera, en debut med mersmak.
I SA slår vi dom, då är Pelle med och håller ordning på isen.
GOD JUL O GOTT NYTT ÅR trevliga RÖGLE
Undrar om domare Bardh var mentalt förbredd, han hängde ju inte med alls, trist när grishockey lönar sig. Tycker ändå att Rögle stod upp på bra slutet. Men det går inte att bjuda på mål bakåt.
Kul att se Hall debutera, en debut med mersmak.
I SA slår vi dom, då är Pelle med och håller ordning på isen.
GOD JUL O GOTT NYTT ÅR trevliga RÖGLE
Rögle BK > Sv: Rögle - Bofors
Hardmen: OK då finns det två saker att se fram emot, tvåsiffrigt och hållen nolla. Det hade varit en rejäl julsmäll.
Rögle BK > Rögle - Bofors
Borde de inte va dags för tvåsiffrigt, det är väl de enda som saknats denna trevliga Rögle säsong!!! 10 - 2.
Kör så de ryker i advent!
Kör så de ryker i advent!
Rögle BK > Sv: RBK -Mörrum
Dag för tvåsiffrigt för första gången
denna trevliga RÖGLE säsongen
Det blev ett rim innan jul
nu till ladan ... det blir kul
denna trevliga RÖGLE säsongen
Det blev ett rim innan jul
nu till ladan ... det blir kul
Rögle BK > Sv: AIA vs. Hämmers
ont i höften enligt Hinkes hörna
nu kör vi till ladan för att se cooooola Rögle
nu kör vi till ladan för att se cooooola Rögle
Rögle BK > Sv: Bilder och referat
Fransson: Bättre älska Rögle än hata MIF.
Bättre älska fred än hata krig.
Bättre älska än hata
Bättre älska
Jag älskar coola RÖGLE
Bättre älska fred än hata krig.
Bättre älska än hata
Bättre älska
Jag älskar coola RÖGLE
Rögle BK > Sv: Förstemålvakt?
Belix: Håller med Belix, det gnälls för mycket. Fattar inte varför så många leter efter något att klaga på istället för något att glädjas över.
Vår målvakt släppte i gårdagens match in färre mål än seriens bäste målvakt enligt statistiken. Kan de bli mycket bättre?
Tänk positivt - Nu tar Bofors i nästa
Vår målvakt släppte i gårdagens match in färre mål än seriens bäste målvakt enligt statistiken. Kan de bli mycket bättre?
Tänk positivt - Nu tar Bofors i nästa
Rögle BK > Sv: Inför Rögle- Oskarshamn
Joinzzon: Följ länken så kan Du se laguppställnngen enligt dagen HD/NST.
Håller med om att det är märkligt att den kan stå där men inte på hemsidan.
I med o motgång finns bara RÖGLE - alla till ladan i kväll
Håller med om att det är märkligt att den kan stå där men inte på hemsidan.
I med o motgång finns bara RÖGLE - alla till ladan i kväll
Rögle BK > Sv: Vilken plattmatch!
Lugn o besinning. Dagens match var inte bra, Melins analys o kommentar är klockren. Rögle agerade som yra höns. Det är det måste bli bättring.
Men börja inte tjata om värvningar, de är ju löjligt. Vi ligger i tvåa i tabellen, på samma poäng som ugglorna. Vi har gjort flest mål av alla lag -- utan att ha gjort tvåsiffrigt i någon match. Vi har målskyttar .
Alla lag får svackor, laget har varit förkylt och Melin får säkert ordning på försvaret. Sluta gnäll när det finns så mycket postivt.
I med o motgång finns bara Rögle!!!!!!!!
Men börja inte tjata om värvningar, de är ju löjligt. Vi ligger i tvåa i tabellen, på samma poäng som ugglorna. Vi har gjort flest mål av alla lag -- utan att ha gjort tvåsiffrigt i någon match. Vi har målskyttar .
Alla lag får svackor, laget har varit förkylt och Melin får säkert ordning på försvaret. Sluta gnäll när det finns så mycket postivt.
I med o motgång finns bara Rögle!!!!!!!!
Rögle BK > Sv: LJUNGBY
Hittat i dagens SMP:
Hos gästerna var det jämnt. Lagmaskineriet är riktigt starkt och Roger Melin förfogar över ett starkt lag, som kan vara med och konkurrera om en elitserieplats i vår.
Publikstödet håller redan elitklass, åtminstone sett till uppslutning och röststyrka.
Att få in hela laget till ett ärevarv på isen imponerar.
Hos gästerna var det jämnt. Lagmaskineriet är riktigt starkt och Roger Melin förfogar över ett starkt lag, som kan vara med och konkurrera om en elitserieplats i vår.
Publikstödet håller redan elitklass, åtminstone sett till uppslutning och röststyrka.
Att få in hela laget till ett ärevarv på isen imponerar.
Rögle BK > Sv: LJUNGBY
nickeman: Det är ju inlägg som Dina och Fransson som gör att de Du kallar för "idioterna" får uppmärksamhet. Fördöm dom istället för att genom Ditt försvar ge dem legitimmitet att förtsätta.
Detta är en mycket olustig debatt som just nu pågår och tyvärr skadar den laget vi älskar.
Trist när vi det finns så mycket positivt att fokusera på så lyfter vi fram det negativa.
Detta är en mycket olustig debatt som just nu pågår och tyvärr skadar den laget vi älskar.
Trist när vi det finns så mycket positivt att fokusera på så lyfter vi fram det negativa.
HV71 > Bästa klack
Saxat från Rögles hemsida efter dagens match mot tomtarna från Troja:
HV:s landslagsmålvakt Stefan Liv såg på matchen tillsammans med Daniel Josefsson och enligt honom har Rögle Sveriges bästa klack!
HV:s landslagsmålvakt Stefan Liv såg på matchen tillsammans med Daniel Josefsson och enligt honom har Rögle Sveriges bästa klack!
Rögle BK > Inför Troja
Kul med lite inför matchen läsning idag - det tar sig - tack.
Mycket många til ladan i kväll.
Mycket många til ladan i kväll.
Rögle BK > Sv: Hinkes Hörna
Jugga: Håller med ingen "inför matchen info" idag heller trots löfte om laguppställning i Hinkes hörna inför varje match.
Många till hallen på fredag!
Många till hallen på fredag!
Rögle BK > Sv: Daniel Josefsson
Roadrunner: Va nu inte så himla negativ. Gnällspikar finns det för många av ändå.
När det nu finns så mycket positivt att glädjas åt denna säsong - ta vara på det istället.
I med o motgång finns bara RÖGLE.
Krossa Nybro så blir ladan full på fredag
När det nu finns så mycket positivt att glädjas åt denna säsong - ta vara på det istället.
I med o motgång finns bara RÖGLE.
Krossa Nybro så blir ladan full på fredag
Rögle BK > Sv: Daniel Josefsson
Ebbe: Tänk lite positivt pågar. Josefssons eventuella flytt ökar ju bara LillSouras chanser att ta en ordinarie backplats han gör säkert inte bort sig
Rögle BK > Sv: Strejk
Eliasson: INGEN STREJK.
enligt Radiosporten gäller följande:
Domarstrejken avblåst
Det blir ingen domarstrejk i den allsvenska hockeyn fredagskvällen.
Bara några timmar kvar till nedsläpp kom Svenska ishockeyförbundet och den allsvenska hockeydomarföreningen överens om ett tvåårigt avtal.
enligt Radiosporten gäller följande:
Domarstrejken avblåst
Det blir ingen domarstrejk i den allsvenska hockeyn fredagskvällen.
Bara några timmar kvar till nedsläpp kom Svenska ishockeyförbundet och den allsvenska hockeydomarföreningen överens om ett tvåårigt avtal.
Rögle BK > Sv: Inför matchen
OE: Jag vet hur mycket tid det tar jobbar med samma sak själv.
Återigen ta inte kritiken personligt.
Men nog borde det vara självklart att Du som ansvarig för hemsidan får laguppställningen inför en match så fort den finns tillgänglig och att den finns på hemsidan samtidigt som tidningen kommer ut.
Det borde ligga i Rögles intresse.
Jobba på - Alla till Halmstad
Återigen ta inte kritiken personligt.
Men nog borde det vara självklart att Du som ansvarig för hemsidan får laguppställningen inför en match så fort den finns tillgänglig och att den finns på hemsidan samtidigt som tidningen kommer ut.
Det borde ligga i Rögles intresse.
Jobba på - Alla till Halmstad
Rögle BK > Sv: Inför matchen
OE: Ta inte kritiken för personligt.
Hinke har kunnat lämna rapporter förr från bortakamper, någon kommentar från Melin eller spelare borde väl inte vara omöjligt att få.
I dagens tidning kan vi läsa citat
"Rögle-målet vaktas den här gången av Magnus Wennström, varför Jens Iwarsson inleder på bänken.
- Så här i seriens inledning ska de få stå varannan match, förklarar Melin.
Rögle gör ytterligare en ändring. Martin Ericsson ersätter Daniel Larsson som back i andrafemman.
-Martin behöver matchning. Därför får han chansen i den här matchen, säger Melin."
Man får kankse leta upp informationen och inte bara vänta på att den ska komma av sig själv.
Jobba på - Alla till Halmstad
Hinke har kunnat lämna rapporter förr från bortakamper, någon kommentar från Melin eller spelare borde väl inte vara omöjligt att få.
I dagens tidning kan vi läsa citat
"Rögle-målet vaktas den här gången av Magnus Wennström, varför Jens Iwarsson inleder på bänken.
- Så här i seriens inledning ska de få stå varannan match, förklarar Melin.
Rögle gör ytterligare en ändring. Martin Ericsson ersätter Daniel Larsson som back i andrafemman.
-Martin behöver matchning. Därför får han chansen i den här matchen, säger Melin."
Man får kankse leta upp informationen och inte bara vänta på att den ska komma av sig själv.
Jobba på - Alla till Halmstad
Rögle BK > Inför matchen
Jag saknar "inför matchen info" på officiella.
Det utlovades laguppställning inför varje match i Hinkes hörna men icke så denna dag.'
SMS o historik i all ära det är ju trots allt för att bli uppdaterad om nuet som jag besöker hemsidan.
Saknaden av Hinkes kröniker är enorm och något lite om Tranås matchen hade väl inte heller varit för mycket begärt.
Jobba på - alla till Halmstad i kväll.
Det utlovades laguppställning inför varje match i Hinkes hörna men icke så denna dag.'
SMS o historik i all ära det är ju trots allt för att bli uppdaterad om nuet som jag besöker hemsidan.
Saknaden av Hinkes kröniker är enorm och något lite om Tranås matchen hade väl inte heller varit för mycket begärt.
Jobba på - alla till Halmstad i kväll.
Rögle BK > Sv: Rögle-SKövde
Slut 5 - 1 Pelle Svensson igen, hans 3:e för idag, utsedd till matchens lirare.
Nordquist o Stark har inte spelat idag men väl Tomas Anderssson
Over and out från Skövde
Nordquist o Stark har inte spelat idag men väl Tomas Anderssson
Over and out från Skövde
Rögle BK > Sv: Rögle-SKövde
4 - 1 till Rögle med 4 minuter kvar
Mål Pelle Svensson
Assist Tomas Andersson
Mål Pelle Svensson
Assist Tomas Andersson
Rögle BK > Sv: Rögle-SKövde
Paus efter två perioder:
3-0 till Rögle, Skövde hänger inte med, Wennström i mål.
Rögle spelar lekfullt, precis som vi vill se dom.
3-0 till Rögle, Skövde hänger inte med, Wennström i mål.
Rögle spelar lekfullt, precis som vi vill se dom.
Rögle BK > Sv: Rögle-SKövde
3-0 till Rögle, halvvägs in i andra perioden
Tomas Andersson senaste målskytt, har inte koll på de två första
Tomas Andersson senaste målskytt, har inte koll på de två första
Rögle BK > Sv: RBK-Hammarby IF
Slut:
Rögle vinner med 4-2 .... Torgy Lövgren
men vem bryr sig ... skatterazzia .. denna säsong som såg så lovande ut .. jag säger bara fy faen för den sanering av ekonomin om det gått till på detta sättet - jag vill inte tro att detta är sant
Rögle vinner med 4-2 .... Torgy Lövgren
men vem bryr sig ... skatterazzia .. denna säsong som såg så lovande ut .. jag säger bara fy faen för den sanering av ekonomin om det gått till på detta sättet - jag vill inte tro att detta är sant
Rögle BK > Sv: RBK-Hammarby IF
Tomas Andersson skadad,ligger framför mål.
Hammarbyspelare utvisad för spel med hög klubba - 2 min, 16.16
Rögel har 5-3 i 59 sek
Tomas får hhjälp av banan
Hammarbyspelare utvisad för spel med hög klubba - 2 min, 16.16
Rögel har 5-3 i 59 sek
Tomas får hhjälp av banan
Rögle BK > Sv: RBK-Hammarby IF
Rögle leder 3-2 mål av Lindén
Ivarsson har räddat ett friläge
Rögel har power play
5 min kvar
Ivarsson har räddat ett friläge
Rögel har power play
5 min kvar
Rögle BK > Sv: RBK-Hammarby IF
8 min in i tredje fortfarande 2-2
Betydligt bättre match än igår - domaren blåser inte isönder matchen idag.
Betydligt bättre match än igår - domaren blåser inte isönder matchen idag.
Rögle BK > Sv: RBK-Hammarby IF
2-2 efter två perioder.
Hammarby kvitterar efter press där RBK inte lyckas få ut pucken ur egen zon.
Spelet är jämt och 2-2 får anses vara rättvisst så här långt
Hammarby kvitterar efter press där RBK inte lyckas få ut pucken ur egen zon.
Spelet är jämt och 2-2 får anses vara rättvisst så här långt
Rögle BK > Sv: RBK-Hammarby IF
Läget halvvägs in i andra
1-0 Till Rögle, Martin Eriksson slagskott från blå, ribba in
2-0 Jakob Johnasson frispelad framför mål, lägger enkelt in den
2-1 Hammarby reducerar med en man MINDRE på isen
1-0 Till Rögle, Martin Eriksson slagskott från blå, ribba in
2-0 Jakob Johnasson frispelad framför mål, lägger enkelt in den
2-1 Hammarby reducerar med en man MINDRE på isen
Rögle BK > Sv: RBK-Hammarby IF
0-0 efter första , jämt även i spelet.
Hammaraby spelar ishockey och inte grishockey som Bofors.
Hammaraby spelar ishockey och inte grishockey som Bofors.
Rögle BK > Sv: RBK-Hammarby IF
14:08 in in i första 0-0
Karmah utvisad 2 min för interfir
Ivarsson i mål
Nordqvist på läktaren
Karmah utvisad 2 min för interfir
Ivarsson i mål
Nordqvist på läktaren
Föregående · 3 · Nästa
Kul text eller varför inte en julbock + lergök = sant
-- kankse lite för tramsigt...
Skriv nu på alla som inte redan gjort det - kan vi ha listor i ishallen?
Alla har ju inte tillgång till nätet
VI VILL HA MELIN KVAR!!!!