Historik
Föregående · 4 · Nästa
Rögle BK > Sv: Bofors - RBK
SLUT
Bofors - Rögle 4-1
Puck studsar på Röglespelare in i öppen kasse.
MELIN ser inte nöjd ut
Bofors - Rögle 4-1
Puck studsar på Röglespelare in i öppen kasse.
MELIN ser inte nöjd ut
Rögle BK > Sv: Bofors - RBK
Lägesrapport:
Rögle har powerplay 7.30 in i tredje men inget organiserat Rögle spel, knappt inne i zon.
Bofors spelar lite småtufft som vanligt.
Wennström utvisad för felaktig handstoppning!!!!!
Rögle har powerplay 7.30 in i tredje men inget organiserat Rögle spel, knappt inne i zon.
Bofors spelar lite småtufft som vanligt.
Wennström utvisad för felaktig handstoppning!!!!!
Rögle BK > Sv: Bofors - RBK
Telefonrapport från Skövde efter 2 perioder.
Bofors - Rögle 2-1, Rögles målskytt = Lindén
Rögle spelar inte bra.
Sören Persson är domare och har inte heller någonbra dag
Bofors - Rögle 2-1, Rögles målskytt = Lindén
Rögle spelar inte bra.
Sören Persson är domare och har inte heller någonbra dag
Rögle BK > Sv: kämpa nu rögle
när är det power lay ---- nu måste den bara IIIIIIIIINNNNNN
rögle vi ger oss aldrig
rögle vi ger oss aldrig
Rögle BK > Sv: Är Rögle värda Play-Off?
klart dom går till play off...
kasta inte yxan båten förrän vi är i hamn
i med o motgång
kasta inte yxan båten förrän vi är i hamn
i med o motgång
Rögle BK > Sv: kämpa nu rögle
det kvittar vad som sker .....
i med o motgång ..
kom igen nu det är långt kvar .. större under har hänt
i med o motgång ..
kom igen nu det är långt kvar .. större under har hänt
Rögle BK > Sv: Pris
Sittplatsen kostade 20:- men då var det inte tal om någon plaststol utan träbänk utan ryggstöd.
Entrén kostade mycket riktigt 100:- för vuxen men vi betalade endast 40:- för ungdom (17 år).
Låt Aron va sur o bitter, de kan väl trevliga Rögle bjuda på. I morgon hyllar vi kämpen Österby men sen ska Löven både dallra och falla, ser fram emot detta med glädje och förväntan.
Stämningen i år är bara helt underbar!!!!!!
Entrén kostade mycket riktigt 100:- för vuxen men vi betalade endast 40:- för ungdom (17 år).
Låt Aron va sur o bitter, de kan väl trevliga Rögle bjuda på. I morgon hyllar vi kämpen Österby men sen ska Löven både dallra och falla, ser fram emot detta med glädje och förväntan.
Stämningen i år är bara helt underbar!!!!!!
Rögle BK > Sv: Lägg ner
Här gäller det visst att vakta sin tunga ..... eller så förstod jag inte ironin .. eller så var det inte ironi .. skit samma.
Tycker tonen kunde vara lite vänligare när vi ändå har samma mål.
Tycker trots allt att musiken sköts bättre i år .. att klacken prioriteras bättre än tidigare ..
Tycker tonen kunde vara lite vänligare när vi ändå har samma mål.
Tycker trots allt att musiken sköts bättre i år .. att klacken prioriteras bättre än tidigare ..
Rögle BK > Sv: Lägg ner
Alla Ni kloka som vet precis vad som ska spelas och när det ska spelas. Varför inte samarbeta istället för att kasta skit på varandra. Vi har ju trots allt samma syfte - vi vill hjälpa Rögle till seger.
Jag är övertygad om att ynglingen som sköter muisken INTE är ute efter att fördärva någon stämning. Vore kanske klokt att ta med honom vid nästa supporterträff.
För egen del slipper jag gärna orgelmusiken och naturligtvis skall klacken priorteras före musiken.
Samarbeta istället för att kasta skit.
Jag är övertygad om att ynglingen som sköter muisken INTE är ute efter att fördärva någon stämning. Vore kanske klokt att ta med honom vid nästa supporterträff.
För egen del slipper jag gärna orgelmusiken och naturligtvis skall klacken priorteras före musiken.
Samarbeta istället för att kasta skit.
Rögle BK > Nationalsång
Mattias Månsson framförde nationalsången med bravur till publikens jubel.
Någon som vet om detta utförts av någon spelare tidigare.
Månsson for ever.
Någon som vet om detta utförts av någon spelare tidigare.
Månsson for ever.
Malmö Redhawks > Sv: Tiderna förändras...
En bra hockeysida hittar ni på följande adress:
www.swehockey.se/foreningar/rogle/default.htm
och det är ett bra lag med en publik som stöttar sitt lag i med och motgång.
www.swehockey.se/foreningar/rogle/default.htm
och det är ett bra lag med en publik som stöttar sitt lag i med och motgång.
Rögle BK > Sv: UNDERBART!
Skönt att kunna räkna in tre nya bortapoäng.
Hoppas nu att folk förstår att vårt kära Rögle spelar sevärd och publikfriande ishockey och kommer till ishallen på onsdag.
Även alla medgångssupportrar har ju nu en anledning att gå.
Alla till ishallen på onsdag för att se när Rögle befäster sin plats ovan strecket som innebär spel i SA och ännu fler högtidsstunder.
Hoppas nu att folk förstår att vårt kära Rögle spelar sevärd och publikfriande ishockey och kommer till ishallen på onsdag.
Även alla medgångssupportrar har ju nu en anledning att gå.
Alla till ishallen på onsdag för att se när Rögle befäster sin plats ovan strecket som innebär spel i SA och ännu fler högtidsstunder.
Malmö Redhawks > Sv: Kom igen ikväll, både lag och klack!
Tips till Percy!
Kolla bäst för datum på köbekagorna nästa gång!!!!
Kolla bäst för datum på köbekagorna nästa gång!!!!
Malmö Redhawks > Sv: Kom igen ikväll, både lag och klack!
Se de positivt.
Det blir ju fina derbyn mot TREVLIGA RÖGLE i kvalserien.
Det blir ju fina derbyn mot TREVLIGA RÖGLE i kvalserien.
Rögle BK > Brithenmannen
Var inne och kikade i Modos forum där ju Ängelholmaren Jim Brithén sköter tränarsysslan med den äran. Vad jag inte visste var att Jim enligt en länk på i detta forum är densamma som ……..mannen. Kolla själv får Ni se.
Hoppas Rögle visar samma glöd och vilja ikväll som i Leksandsmatchen. Då blir det tre nya fina bortapoäng.
Hoppas Rögle visar samma glöd och vilja ikväll som i Leksandsmatchen. Då blir det tre nya fina bortapoäng.
Rögle BK > Hedersam förlust
Tack för en härlig kamp, kul att se att alla visar het vilja att vinna och verkligen kämpar ända tills slutsignalen går. Det finns förluster som man kan bära och detta är väl en sådan. Leksands förstafemma, inte minst Jens, är inte att leka med.
När vi sen inte har marginalerna med oss och domartrion inte har en av sina bättre dagar blir det som det blir.
Första perioden var bland det bästa jag sett Rögle prestera på länge. Bra coaching i båset matchen igenom. Kan man upprepa dagens spel och inställning mot övriga lag i serien borde en plats i SA vara given.
När vi sen inte har marginalerna med oss och domartrion inte har en av sina bättre dagar blir det som det blir.
Första perioden var bland det bästa jag sett Rögle prestera på länge. Bra coaching i båset matchen igenom. Kan man upprepa dagens spel och inställning mot övriga lag i serien borde en plats i SA vara given.
Malmö Redhawks > Sv: Köbekagor
Jag kommer tillbaka med min undran om inte Percys köbekagor har blivit lite för gamla!?
Kan inte den som hela tiden plockar bort mitt lilla inlägg ur Er gästbok vänligen men bestämt tala om för mig varför detta inte får vara med.
Vore mycket intressant att höra motiveringen. Tills dess lär det återkomma allt som oftast.
Glada Häslningar från Ängelholm där det blir hockey fest ikväll.
Bra att de finns copy på datorn, synd att Ditt inlägg Anders åkte samma väg som mitt. Men det är tydligen väldigt lågt i tak i den här gästboken.
Kan inte den som hela tiden plockar bort mitt lilla inlägg ur Er gästbok vänligen men bestämt tala om för mig varför detta inte får vara med.
Vore mycket intressant att höra motiveringen. Tills dess lär det återkomma allt som oftast.
Glada Häslningar från Ängelholm där det blir hockey fest ikväll.
Bra att de finns copy på datorn, synd att Ditt inlägg Anders åkte samma väg som mitt. Men det är tydligen väldigt lågt i tak i den här gästboken.
Malmö Redhawks > Sv: Köbekagor
Jag kommer tillbaka med min undran om inte Percys köbekagor har blivit lite för gamla!?
Kan inte den som hela tiden plockar bort mitt lilla inlägg ur Er gästbok vänligen men bestämt tala om för mig varför detta inte får vara med.
Vore mycket intressant att höra motiveringen. Tills dess lär det återkomma allt som oftast.
Glada Häslningar från Ängelholm där det blir hockey fest ikväll.
Bara att de finns copy på datorn, synd att Ditt inlägg Anders åkte samma väg som mitt. Men det är tydligen väldigt lågt i tak i den här gästboken.
Kan inte den som hela tiden plockar bort mitt lilla inlägg ur Er gästbok vänligen men bestämt tala om för mig varför detta inte får vara med.
Vore mycket intressant att höra motiveringen. Tills dess lär det återkomma allt som oftast.
Glada Häslningar från Ängelholm där det blir hockey fest ikväll.
Bara att de finns copy på datorn, synd att Ditt inlägg Anders åkte samma väg som mitt. Men det är tydligen väldigt lågt i tak i den här gästboken.
Malmö Redhawks > Sv: Köbekagor
Jo det vore mycket intressant om ER webmaster ville förklara sig.
Tack för hjälpen Anders!
Tack för hjälpen Anders!
Malmö Redhawks > Köbekagor
Jag kommer tillbaka med min undran om inte Percys köbekagor har blivit lite för gamla!?
Kan inte den som hela tiden plockar bort mitt lilla inlägg ur Er gästbok vänligen men bestämt tala om för mig varför detta inte får vara med.
Vore mycket intressant att höra motiveringen. Tills dess lär det återkomma allt som oftast.
Glada Häslningar från Ängelholm där det blir hockey fest ikväll.
Kan inte den som hela tiden plockar bort mitt lilla inlägg ur Er gästbok vänligen men bestämt tala om för mig varför detta inte får vara med.
Vore mycket intressant att höra motiveringen. Tills dess lär det återkomma allt som oftast.
Glada Häslningar från Ängelholm där det blir hockey fest ikväll.
Malmö Redhawks > Köbekagor
Hej!
Jag kommer tillbaka med min undran om inte Percys köbekagor har blivit lite för gamla!?
Jag kommer tillbaka med min undran om inte Percys köbekagor har blivit lite för gamla!?
Malmö Redhawks > Köbekagor
Jag kommer tillbaka med min undran om inte Percys köbekagor har blivit lite för gamla!?
Malmö Redhawks > Köpekagor
Hej svejs igen!!!
Undrar om inte Percys köbekagor börjar bli för gamla!!!!
Undrar om inte Percys köbekagor börjar bli för gamla!!!!
Malmö Redhawks > Köbekagor
Hej igen! Nu är Alltid där här igen.
Är det inte så att Percys köbekagor börjar bli lite för gamla?
Är det inte så att Percys köbekagor börjar bli lite för gamla?
Malmö Redhawks > Köbekagor
Hej svejs igen! - Trägen vinner heter det ju.
Men är det inte så att Percys köbekagor börjar bli lite gamla.
Jag bara undrar.
Men är det inte så att Percys köbekagor börjar bli lite gamla.
Jag bara undrar.
Malmö Redhawks > Köbekakor
Det blir bara roligare för varje gång.
Vet Ni om att Percys köbekagor börjar bli för gamla!
Tack vare att någon plockar bort mitt inlägg hela tiden så får jag skriva det igen och igen och igen - överst i gästboken - så det kan bli!?
Envis, kanske lite.
Vet Ni om att Percys köbekagor börjar bli för gamla!
Tack vare att någon plockar bort mitt inlägg hela tiden så får jag skriva det igen och igen och igen - överst i gästboken - så det kan bli!?
Envis, kanske lite.
Föregående · 4 · Nästa
over and out