Historik
Föregående · 5 · Nästa
Malmö Redhawks > Köbekagor
Hej nu är jag här igen och vill bara påpeka att Percys köbekagor är för gamla.
Låt stå!
Låt stå!
Malmö Redhawks > Köbekagor
Låt nu inlägget stå kvar!
Percys köbekagor börjar bli för gamla.
Rögle - vi ger oss aldrig!!!!!!
Percys köbekagor börjar bli för gamla.
Rögle - vi ger oss aldrig!!!!!!
Malmö Redhawks > Sv: Man skäms!!
Titta i tabellen.
Percys köbekagor är helt enkelt för gamla!
Låt stå!
Nu hade dom tagit bort det igen, löjligt!
Percys köbekagor är helt enkelt för gamla!
Låt stå!
Nu hade dom tagit bort det igen, löjligt!
Malmö Redhawks > Sv: Man skäms!!
Jo men nu har det fått stå kvar rätt länge så det lönar sig kanske att va lite envis ändå. Kanske Era spelare skulle vara det på isen oxå?
Malmö Redhawks > Sv: Man skäms!!
Jo det är bra med ordförådet, men det finns någon som sköter censuren som hela tiden plockar bort detta inlägg. Trots att jag skrivit låt stå!
Malmö Redhawks > Sv: DET HÖLL I 11 ÅR
Kan någon bara tala om varför de blir raderade så ska jag ge mig, men det är ju lite märkligt om bara vissa får vara med och tycka!
Malmö Redhawks > Köbekagor
Börjar inte Percys köbekagor bli lite väl gamla?!?!?
Tål man inte lite skämt i Malmö?!?!
Censur - nej tack
Tål man inte lite skämt i Malmö?!?!
Censur - nej tack
Rögle BK > Sv: Power play
2-2 av Roger Hansson på Foppa straff enligt Radio Kristianstad.
Finns bara en Roger Hansson.
Finns bara en Roger Hansson.
Rögle BK > Power play
Engström bjuder Troja på 2-0 i spel 5 mot 3.
Tid för byte, Engström ut, Pelle, Lindgren eller Herman in. men gör det fort!!!
Tid för byte, Engström ut, Pelle, Lindgren eller Herman in. men gör det fort!!!
Rögle BK > Hur kan de ske
Hur kan allt bli så fel. Var kommer den ängslan och tvekan ifrån som genomsyrar de vi sett av vårt favoritlag i upptakten av året serie.
Visst är det förvånansvärt att tränaren kan anse att man spelat bra ens under någon del av dagens match. Varför slår man i sönder en förstafemma som fungerade bra mot Tingsryd, är det bara för att ett nyförvärv ska få spela. Engström tar en plats men vad tillför han. Brist på fingertoppskänsla , eller?
Det är lätt att klaga, jo jag vet men man blir ja bara så ledsen när man ser spelare i sitt favoritlag spela både utan hjärta, hjärna och utan den heta viljan att vinna till varje pris. Ledarduon behöver kanske hjälp? Det får bara inte bli en tappad säsong igen. Tar man mental träning på allvar, existerar den över huvudtaget.
Idag är det inte bara vi gästboksskribenter som beklagar oss. Till och med officiella sidan skriver "att man skäms att vara RBKare en kväll som denna". Hårda ord från klubbens egna led.
Undrar hur många vi blir på onsdag för även om det känns motigt just nu, är man ju Alltid där.
Visst är det förvånansvärt att tränaren kan anse att man spelat bra ens under någon del av dagens match. Varför slår man i sönder en förstafemma som fungerade bra mot Tingsryd, är det bara för att ett nyförvärv ska få spela. Engström tar en plats men vad tillför han. Brist på fingertoppskänsla , eller?
Det är lätt att klaga, jo jag vet men man blir ja bara så ledsen när man ser spelare i sitt favoritlag spela både utan hjärta, hjärna och utan den heta viljan att vinna till varje pris. Ledarduon behöver kanske hjälp? Det får bara inte bli en tappad säsong igen. Tar man mental träning på allvar, existerar den över huvudtaget.
Idag är det inte bara vi gästboksskribenter som beklagar oss. Till och med officiella sidan skriver "att man skäms att vara RBKare en kväll som denna". Hårda ord från klubbens egna led.
Undrar hur många vi blir på onsdag för även om det känns motigt just nu, är man ju Alltid där.
Föregående · 5 · Nästa
Vet Ni om att Percys köbekagor börjar bli för gamla!
Tack vare att någon plockar bort mitt inlägg hela tiden så får jag skriva det igen och igen och igen - överst i gästboken - så det kan bli!?