Andersson

12872 inlägg · 24404 besäkare

Historik

· 10 ·
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JanneH: Kalle K, Jindrich, Caslava, Strålman, Styf, Rajamäki, Halonen .... ja backar har vi ..... haft ....

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Sanyet: Då får vi kvala mot Kalmar nästa säso .... öh ja menar Heja på herr nubb, hitta en 50p spelare å en toppcoach ......

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: Tangnes i Mögle är väl den med minst lall ändå

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: Verkar finnas 2, för nubben har 2 alternativ. Ifall det är ett drömnamn är oklart.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
- När vi spånade från början så var det rätt många. Men nu är vi nere på två, säger Timrå IK:s sportchef Kent Norberg.

För ST-sporten berättar han mer om jakten på en huvudtränare och läget med de assisterande tränarna.

Vem tror du tränar Timrå IK nästa säsong?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2026-03-05
Allt är upp å ner denna säsong. Didde har spelat alla 48 omgångar, och dessutom slagit sitt personbästa gällande poäng.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2026-03-05
Degenerate: 9% effektivitet var dom ju inne på. 3:e mest skott på mål. 12:a när det gäller få puckar i mål.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2026-03-05
Colorado-tröjorna

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2026-03-05
Nisse på Mon or: Likväl anser jag att Boyce går före Pääjärvi iaf .... nästan Lilja också

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2026-03-05
Herminator: Boyce utgår, trist. Presterar inte sämre än andra fw som varit 13:e på sistone. .....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Då måste det vara .... TOMAS KOLLAR

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Ja, slå er samman nu alla usla rabbar och strupar, vi vill väl fortsätta spela även efter omg. 52

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BlackBay : Gick väl inte jättebra senast vi mötte Frölunda i slutspel heller, även om det blev en hyfsat jämn serie.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ärkefilmarn tar själv en utvisning i sudden å de blir torsk. Karma

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Wimseholm på a-bladet har en ranking på målvaktsparen inför (eventuellt) slutspel

10. Jacob Johansson/Tim Juel, Timrå

Kommentar: Har flera bra säsonger bakom sig, men den här säsongen har varit tuffare för båda. Timrå lär ändå klara att ta en plats i åttondelsfinalerna till slut, men det det krävs att målvaktsspelet lyfter om det inte ska ta slut redan där.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Fast han skadade väl axeln senare?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Hoppas detta blir sista säsongen med CHL. Skulle inte titta om Timrå var med, sen blir det massa uppehåll i spelschemat.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: glömma det

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
I kväll är de tydligen CHL-final. Hoppas det blir sista CHL-matchen någonsin.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Nästa blir kul, kval mot Kalmar

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Alla bottenlag vinner allt och möter dessutom inte varandra?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
-Sputnik-: Han går vidare till finalen, där Shinnimin har startnummer 1

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Nisse på Mon or: haveri där med alltså

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zource: Dom kunde vi ha skött bättre

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zource: Du menar passningsprocent vilja och glöd?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Huvudsaken resten av kvällen är Rögleseger. Sen laddar vi om mot brynäs på torsdag å hela den biten

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Nougath: "Vi känner att det inte är akut att ersätta Jonathan i nuläget. Nästa säsong har vi många spelare som är revanschlystna och kommer höja sin produktion, t ex Pääjärvi, Lilja, Westfält, så just nu sitter jag lugn i båten"

Nubben, när som helst, troligen

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Som sur grädde på den jästa laxen tar Öjebjo ledningen också .....

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Boyce istället för Dahlen, i PP och ja .. överallt. Hallin istället för Samuelsson. Harde läktaren. Vi börjar där

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Rallarn: kostar mest pengar


Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Grattis plockad mv .... de gamla tricket

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Harde å Heikki i PP nästa sässe

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
PP nu ska ni få se på kanonlir

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Vi är timrå å vi har uddlös trupp .....

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Jaha dom kollar HV-målet innan tredje, det sitter alltså en plexiskiva innanför mållinjen .....

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Smörgåsen : Allt utom 54-ersättare är ju klart redan.
26-27 1a kedjan
Genborg - Pettersson - Wedin
2:a Walli - Lander - Hartmann

EDIT : Om nu ens herr 14 blir kvar?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Just nu : Play-in mot Malmoe .....

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Joaqino88: Keith Tkachuk !

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
tUR ATT hv ALDRIG SKJUTER I pp

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Nisse på Mon or: Alla vill ha Lundmark. Skriv kontrakt nu innan priset skenar

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Walli kan byta med Levinzzzzon så det blir lite tyngd i den kedjan

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zåsse klubban: och 66 % efter första, det tar sig .....

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
De går iaf dåligt för väck-sjö. Det får vara dagens glädjeämne, fram till Dahlens kvittering... eller nåt

Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Zäta75: boxplay = mål

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
neutral: Alla backar kan bättre än senast

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: GIF? vill nån se dom? Å i februari?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skägget tillbaka, Pilö out. JJ står. Diskutera, eller nåt'

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sakic: Vem ur hönsgården plockas bort?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JanneH: Efter förra matchens hönsgård föredrar jag att man tar in skägget igen. Bänka Sundin, Pilö, Harde eller vem som helst, nja kanske Didde ska va kvar ....

· 10 ·
Om Andersson
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Timrå Centrum