1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2997032

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Du glömde Tommy Stenqvist och han som var king i 5 matcher men som spelar i Hudik nu. Obs jag är inte oförskämd, bara gammal med dåligt minne och orkar inte googla.

Fan vad man längtar tillbaka till Sebbe Erixon och Eric Moe tiden. För att inte tala om Anton Strålman och Kalle Koskinen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Du tänker på Gustav Nielsen. Han spelar i Sønderjyske sen nåt år tillbaka och bildar där allt som oftast backpar med en annan av våra gamla storbackar - kung Oskar Drugge.

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Kalle K, Jindrich, Caslava, Strålman, Styf, Rajamäki, Halonen .... ja backar har vi ..... haft ....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.