Historik
Föregående · 5 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Det är minst 50% chans att vi får ett lag till från norrland nästa år i SHL
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
roger_sundsvall: Rögle kan de här med att vända
Heja Carlson Coolman, Heja Rögle
Heja Carlson Coolman, Heja Rögle
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Vägrar se Växjö före ev final . Ska man titta på burkölens avancemang då tro
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: Dom väntar på toppspelarna i SAIK /Luleå att bli färdiga . sen #¤%/ ska det värvas
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Den där långa, rutinerade spelaren gör första målet i semifinalen
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Spelarna såg ut som mjukglass förra matchen också
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Ska m0d0h återfå medvetandet eller förlora andra raka hemma?
Vilka vinner första semifinalen i SHL när det blir norr-derby Skellefteå-Luleå?
Har SHL bara 2-3 kommentatorer kvar så här i slutet av säsongen?
Vilka vinner första semifinalen i SHL när det blir norr-derby Skellefteå-Luleå?
Har SHL bara 2-3 kommentatorer kvar så här i slutet av säsongen?
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Låter lovande detta, heja Nubben
"Nu riktar klubben blickarna mot Närke och SHL-konkurrenten Örebro, där man enligt uppgifter vill värva högerskytten Liam Danielsson.
Forwarden har under säsongen haft svårt att ta en plats i Örebro och varit utlånad till Hockeyallsvenska Almtuna."
EDIT 2 assist på 17 matcher med öjebjo
"Nu riktar klubben blickarna mot Närke och SHL-konkurrenten Örebro, där man enligt uppgifter vill värva högerskytten Liam Danielsson.
Forwarden har under säsongen haft svårt att ta en plats i Örebro och varit utlånad till Hockeyallsvenska Almtuna."
EDIT 2 assist på 17 matcher med öjebjo
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Tre senaste säsongerna för Forsell 7, 9 och 10 poäng. Är det Lilja version 2? Ja han är ung men är det enda kriteriet numera?
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Otippat nog är vi långt ner på listan
11. Timrå
En ishall som ligger i skogen och ingen bor i Timrå. Ja, det är inte optimala förutsättningar tyvärr...
Fantastiskt kul att Nubben är tillbaka och förgyller ligan med sin personlighet, och dessutom är Zäta med och hjälper till bakom kulisserna. Men fler ljusglimtar än så är svåra att hitta, även om vi snackar om en klassisk hockeyförening.
11. Timrå
En ishall som ligger i skogen och ingen bor i Timrå. Ja, det är inte optimala förutsättningar tyvärr...
Fantastiskt kul att Nubben är tillbaka och förgyller ligan med sin personlighet, och dessutom är Zäta med och hjälper till bakom kulisserna. Men fler ljusglimtar än så är svåra att hitta, även om vi snackar om en klassisk hockeyförening.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ett tips : Spela roligare hockey . Vi gjorde inte de å då blev de som de blev
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vad ska tv4 göra nu? Frölunda - borta Färjestad - borta.
Fakers är ju kvar och Petter har ju en tendens att gilla dom
Fakers är ju kvar och Petter har ju en tendens att gilla dom
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
1 . Att det just är FBK som blir historiska med 3-0 tapp
2 . Att det är kvartsfinaltorsk för tredje-fjärde året i rad
3 Att TV4 blåhejar på FBK hela matchen
2 . Att det är kvartsfinaltorsk för tredje-fjärde året i rad
3 Att TV4 blåhejar på FBK hela matchen
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: NU blev de tyst i kommentatorholken, fyfan va bra
+ 6
Föregående · 5 · Nästa
