Historik
Föregående · 4 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Pudas borta då är Pontus lika bra. SAIK:s enda problem nu verkar vara att välja målvakt.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Intressant ändå med en final mellan 2 lag som är kända för att aldrig lyckas gå upp
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Har följt allsvenskan för lite, men visst var BIK ärkegris-laget för ett antal år sedan?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Gavelo: 7e semi iofs , men kanske inte vad man räknat med nej
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
För övrigt hann vi inte ta Muzito Bagenda. Blir tre år i Tälje istället för honom
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Det blir en spännande match va? Nu är allt på spel va? Gäller vara på topp nu annars är säsongen slut va?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Spännande imorgon . Lagen vinner hejvilt hemma o borta hur som helst
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: för övrigt har vi för svag backsida. Hoppas Nubben har minst en överraskning
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ingen hockey på ''vanliga'' fyran idag. Är ju viktigare att visa OMGÅNG TVÅ i fotbollsallsvenskan än en SEMIFINAL
Fast det ''kanske'' har att göra med vilka som sparkar boll
Fast det ''kanske'' har att göra med vilka som sparkar boll
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Zource: Sånt man får ta . Är det slutspel så är det
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Willow: Idag blir det 4 - 3 till Modo
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
Costanza: Kan ju va för att ni filmar också . Men kämpa på ikväll . Tändare ska vi inte ha i SHL
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Kan göra en del poäng, iaf på allsvensk nivå. Lär väl iaf gå in som 3/4:e center hos oss.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Snart dax för fest. 2 dyngtorsk hemma och Rögle i stormform. Ring Småland å ordna drikka för nu ska Väck-sjö åt helvete =)
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Böter för diving o fusk gör ju ingen skillnad. Ett fusk kan ge PP som avgör en jämn match. Får börja med avstängningar. 2 matcher första gången, 3 nästa osv ....
7000 är ju en droppe i havet för hockeyspelare
7000 är ju en droppe i havet för hockeyspelare
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Budgeterat för att alla spelare ska göra 10 poäng
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kan tycka det är lite fusk att ta in spelare (oftast MV ) från SHL i slutet av allsvenska slutspelet
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Kanske det enda som kan rädda oss är om modo går upp, då får vi ju fullsatt några hemmamatcher, pengar in osv
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Vi tar in Hanzl också då. Vad gör han numera? 20 poäng/säsong i Malmö?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
The great one: Äh Nubben har säkert bokat 2 st från SAIK och 2 från Rögle. Naturligtvis poängtopparna i respektive lag. Bara vänta till slutspelet är klart.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Roligare med hel-norrländsk final . BIK är tändare , ev . blyertspennor , sånt ska vi inte ha i SHL
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
2-2 och match 5 ikväll . Ska BIK eller Mdo få matchbo...eh .. matchpuck ?
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Idag sänds semifinalen SAIK-Luleå en timme senare. Matchstart 20.00
Vi når ut till en bredare publik nu kommenterar TV4
Vi når ut till en bredare publik nu kommenterar TV4
+ 2
Föregående · 4 · Nästa

Match 5, måste vinna och hemma.
12 skott på mål
TACK RÖGLE