Gästbok
ASSAR @ 2025-10-16 16:32
Undrar om det finns statistik om bp MoDo sista 2 minuterna shl resp allsvenskan?
ASSAR @ 2025-03-19 21:35
Det lönar sig att klaga på domarna,för att sen spela fult utan att rendera utvisningar annat än för MoDo
ASSAR @ 2024-11-30 19:31
Heregud hur mycket betalar hv domarna,tackolov står Linköping upp även om jag vill att dom oxå förlorar ,men får ta det efter Modo:s fantastiska match idag
ASSAR @ 2024-01-13 20:51
Tycker att kruse borde haft ett par utvisningar ,använde spaden som tillhygge ett antal gånger
1 · Nästa