Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Slapp jävla inställning i större delen av andra! Måste få ut pucken fortare och sen ge fan i att tappa puckar i tid och otid. Såg lika bra ut i första som uselt i andra.
Skärpning!
Skärpning!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Så jävla mjuka i andra perioden . Om 3:an kommer nu så lyft ut Lindbäck.
Nu måste vi vinna lite närkamper och spela rejälare.
Nu måste vi vinna lite närkamper och spela rejälare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Bra första halva fram till utvisningen sen kom Växjö mer in i spelet . Två lag som inte tokpressar utan lite mer avvaktande. Gäller att undvika utvisningar och vara noggrann runt linjerna.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Många bra insatser ikväll, Scott, Larsson, Kinnvall och som alltid Sklenicka. Vill även lyfta fram fjärdekedja som gjorde det riktigt bra.
Palve, Rödin och Dima har det tungt men där finns sparkapital.
Jävligt skön och rättvis seger!
Palve, Rödin och Dima har det tungt men där finns sparkapital.
Jävligt skön och rättvis seger!
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ingen bra insats idag. Rödin juniormässig och vi har det tufft när vi möter lag på den övre halvan.
Sklenicka bäst i ett ganska blekt Brynäs.
Sklenicka bäst i ett ganska blekt Brynäs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9108}: Kan vi hålla LHC bakom oss när säsongen summeras?
En av många hedersamma förluster.
Sklenicka är väl en av få som kan kvittera ut godkänt betyg ikväll.
En av många hedersamma förluster.
Sklenicka är väl en av få som kan kvittera ut godkänt betyg ikväll.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Eklind usel och bidrar till målet i baken. Björninen får inte förlora den tekningen…..
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
BIF Kungen: Starkt att ta poäng så det får man vara nöjd med. Vi släpper dock in alldeles för många mål trots att Lindbäck var bra. Larsson en jätte som kommer vara oerhört viktig iår.
Rödin har ett par växlar till. Fjärdekedjan håller inte på den här nivån så där måste det hända något.
Rödin har ett par växlar till. Fjärdekedjan håller inte på den här nivån så där måste det hända något.
+ 4
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
{7981}: Fan vad Eklind är usel!
+ 1
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
BIF Kungen: Den poängen tar jag alla dar i veckan. Starkt att gå ikapp.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Zappaholic: Ta bort Hedberg sista minuten.
+ 9
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Anders Berg: Nyp mig!? Jaaaaaa!
+ 2
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Helt ok period för att vara en bortamatch mot Rögle. Fjärdekedjan är ett sänke som ska ha begränsat med istid. Upp några hack till så kan vi nog göra match av det här. Vad är oddsen på att vi får ett 5 mot 3 i nästan två minuter någon match denna säsong?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Riktigt bra slutperioder! Hög intensitet och stundtals bra spel. Larsson magnifik och han kommer bli oerhört viktig framöver. Scott rivig och kung Rödin 2 mål. Täta i bp och mål i pp. Veine tät och backspelet betydligt rejälare än tidigare matcher. Dom är helt klart på rätt väg.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Bra andraperiod från oss med intensivt presspel. Malmö hade stundtals svårt att hänga med. Visst slarvas det med en del passningar men arbetsinsatsen går inte att klaga på. Enda minuset är väl Kinvall, ser tafflig och osynkat ut i båda zonerna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Nja, första bra men sen vred leksand upp farten så såg vi små ut. Alldeles för svagt backspelet i egen zon. Vi får hoppas Bertilsson snart är tillbaka för han behövs.
Eklind, Ölund, Kinnvall knappast godkända idag.
Tur det vara var en obetydlig träningsmatch.
Eklind, Ölund, Kinnvall knappast godkända idag.
Tur det vara var en obetydlig träningsmatch.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mycket hjärta och något mindre hjärna i andra perioden. Förlorar i princip alla närkamper och för få bra förstapass. Nu får vi se om det finns något kräm kvar i tredje. Björninen gillar jag skarpt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Betydligt bättre insats ikväll där kedjorna känns bättre balanserade. Som många andra så tycker jag Sklenicka imponerar stort. Bra period!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Då var det dags för match ikväll igen och jag vet att det är en träningsmatch och att spel ska sättas mm.
Dock oroar det mig att jag inte tycker något sitter (exkl målvaktspel ) dom första 3 matcherna.
Det är i princip omöjligt att prestera om vi plockar bort fundamentala saker som skridskoåkning och närkampsspelet. Vi kommer aldrig bli bättre om inte de bitarna är på plats.
Ingenting kan bli bättre av att genomföras i halvfart. Så ikväll måste dessa delar upp rejält.
Avsaknaden av målskytte är kanske det enskilt största problemet även iår. Vi har brunkare i form av Eklind, Olesen med flera och dessa måste parkera i och framför målet även på försäsongen så att vi kan få den typen av skitmål. Också där tror jag en anledning går att finna att vi har svårt nu i träningsmatcherna. Ingen går in och tar den kampen.
Dock oroar det mig att jag inte tycker något sitter (exkl målvaktspel ) dom första 3 matcherna.
Det är i princip omöjligt att prestera om vi plockar bort fundamentala saker som skridskoåkning och närkampsspelet. Vi kommer aldrig bli bättre om inte de bitarna är på plats.
Ingenting kan bli bättre av att genomföras i halvfart. Så ikväll måste dessa delar upp rejält.
Avsaknaden av målskytte är kanske det enskilt största problemet även iår. Vi har brunkare i form av Eklind, Olesen med flera och dessa måste parkera i och framför målet även på försäsongen så att vi kan få den typen av skitmål. Också där tror jag en anledning går att finna att vi har svårt nu i träningsmatcherna. Ingen går in och tar den kampen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Till och med Larsson var missnöjd. Har ingen talat om för han att det bara är en obetydlig träningsmatch?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Måste in en sniper, kosta vad det kosta vill. Tredjekedjan usel så här långt. Tur det bara är träningsmatch.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Vad får vi se först, Björninen vinna en tekning eller Kinnvalls fruktade skott?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Jaja, blir nog räckmacka när serien börjar. Varför ens spela matcher i augusti?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Vi kommer gå från försäsong till kvalsäsong med det här spelet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bob68: Visst är det försäsong och en del nyförvärv som ska spelas in i laget. Men att bara vifta bort insatsen för att det är försäsong är farligt. Tror dock Manner kommer få ordning på laget inför fredag. Han har ju fått en långfilm på misstag från den här matchen att gå igenom.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Det blir lätt så när man är sen in i varje närkamp. Finns absolut inget positivt att ta med från den här matchen. Visst är domarinsatsen usel men att bli förnedrat kan aldrig vara godkänt. Manner har lite att ta tag i. Skäms Brynäs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Fanns definitivt linjer i första som såg bra ut och vi får hoppas laget hittar tillbaka det spelet i tredje.
+ 1
Föregående · 10 · Nästa